LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NRC Handelsblad 100% duurder via E paper?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
stofzuigertje

NRC Handelsblad 100% duurder via E paper?

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Hierbij protesteer ik tegen NRC E paper.
Deze digitale krant die een reclame vrije copy van de papieren versie is,
die €326,- per jaar koste (een van de duurste van NL)

Digitaal ging deze van €85,- via nu €139,50 eerste jaar naar €189,- volgend jaar.
Dus als ik geen 6 weken proef had genomen was ik nu voordeliger uit geweest.

Geen bezorgers en altijd op tijd maar ze willen blijkbaar geld.
Moet ik nu via illegaal doorsturen (broer heeft dus lagere prijs) of andere krant nemen?

Ik vind deze prijsverhoging voor een nieuw product erg hoog.

Mag dit?

Ik ben voor het product, ondanks de kosten voor E reader of laptop, en niet met hele gezin de krant kunnen delen maar wel overal kunnen ophalen dus ook tijdens vakantie gewoon op tijd je eigen krant.
Zijn er andere kranten die wel betaalbaar een digitale versie bieden, dus niet de gratis beperkte Telegraaf site.

Athoz

Re: NRC Handelsblad 100% duurder via E paper?

Ongelezen bericht door Athoz »

Wow wat een bedragen.. Zal vast wel mogen, maar is het voor dat geld dan niet net zo makkelijk om mobiel internet te nemen voor 8.50 p/m en de krant op je mobiel te lezen?? (mits je toestel hier ook maar enigzins geschikt voor is natuurlijk)

stofzuigertje

@ ATHOZ...

Nee, de bedragen is voor legaal op Laptop of mobiel inderdaat mogelijk..

Ik wil niet de gratis beperkte maar volledige krant tegen betaling.
Dus de digitale versie die vorig jaar maar €85,- koste en nu €139,50.

Dus ik wil best betalen maar deze verhoging vind ik teveel!

Athoz

Ongelezen bericht door Athoz »

Ja dat is een beetje te gek ja :(

Tsja ik ben helemaal niet van die E-zooi want ik download/lees alles gewoon op m'n computer, dan maar een adblocker om de ongewenste advertenties van de site weg te houden..

Denk dat ze zelf wel zo'n beetje kunnen uitmaken wat ze ervoor vragen, als iemand het ervoor betalen wil is 't goed he, 't staat van te voren al aangegeven enzo, dus ik denk niet dat je hier veel mee kan.. Als het de duurste is momenteel, zal dat vanzelf veranderen naarmate meer mensen erachter komen dat een ander blad voor de helft van het geld uitkomt.. Kwestie van geduld denk ik ;)

grtz

stofzuigertje

Ik kreeg mail dat TROUW ook digitaal is en die is niet verkocht naar andere uitgever....
Die is dus nog wel betaalbaar.

Ik kan iedereen adviseren het eens te proberen via gratis 6 weken.
Op elke laptop kan PDF gelezen worden en je mag als scherm te klein is deze ook op zijkant zetten, mits kabels en ventilatie geen probleem geven.
Ik heb zelf een TFT scherm op Kogel luidspreker steun waarmee ik scherm kan draaien van breedbeeld tot hoogbeeld!

stofzuigertje

www.volkskrant.nl die kost maar €74,95 per jaar!
www.trouw.nl €92,95 per jaar.
www.nrc.nl €139,95 eerste jaar.. daarna €189,-
www.telegraaf.nl € 117,- per jaar.
Dit zijn dus alleen de digitale jaarprijzen dus geen papieren kranten!
Meestal kunt U gratis deze digitale naast de papieren krijgen als je op kantoor werk!

Dus naast Trouw en NRC blijkt met enig zoeken meer te zijn.
Dus niet de gratis website met beperkte maar volledige kranten zijn er wel.

Bedankt voor de E mail, maar hoe komen sommige aan mijn adres als ik geen PB heb ingeschakeld?

Gesloten