Hallo,
Ik heb een aantal berichten gelezen met betrekking tot het NTI. Deze waren echter uit 2004. Mijn vraag is of jullie nu in Mei 2005 nog steeds slechte ervaringen hebben met het NTI. Of is de kwaliteit inmiddels verbeterd?
De reden dat ik dit vraag is dat ik de opleiding tot kraamverzorgende wellicht bij het NTI wil gaan volgen.
Groeten
Petra Hulsen
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] NTI
-
sammy2
Re: NTI
nou als je goed gekeken had, zag je dat ik zelf ook dit! jaar al een aantal oproepen heb gedaan wb loi en nti.
no offence, maar in 2005 hebben echt al mensen over nti geschreven, zelf wil ik hetzelfde weten als jij, alleen hebben er helaas nog niet veel mensen gereageerd
nog even geduld hebben dus.
succes
sammy
no offence, maar in 2005 hebben echt al mensen over nti geschreven, zelf wil ik hetzelfde weten als jij, alleen hebben er helaas nog niet veel mensen gereageerd
nog even geduld hebben dus.
succes
sammy
-
Gast
Re: NTI
Doe al 1 1/2 jaar doktersassistente bij NTI, gaat prima, eigenlijk geen klachten. Ga er voor 200% voor want t kost veel improviseren en discipline om je opleiding te voltooien. Je moet veel dingen zelf regelen, het is geen school, dus moet je van jezelf eerst eens nagaan of je dat wel kan. Als je de opleiding er maar zo'n beetje naast gaat doen dan gaat t niet lukken. Geef je opleiding de hoogste prioriteit en t gaat lukken!! Succes!!