LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NTI

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
hulsejhm

NTI

Ongelezen bericht door hulsejhm »

Hallo,

Ik heb een aantal berichten gelezen met betrekking tot het NTI. Deze waren echter uit 2004. Mijn vraag is of jullie nu in Mei 2005 nog steeds slechte ervaringen hebben met het NTI. Of is de kwaliteit inmiddels verbeterd?
De reden dat ik dit vraag is dat ik de opleiding tot kraamverzorgende wellicht bij het NTI wil gaan volgen.

Groeten
Petra Hulsen

sammy2

Re: NTI

Ongelezen bericht door sammy2 »

nou als je goed gekeken had, zag je dat ik zelf ook dit! jaar al een aantal oproepen heb gedaan wb loi en nti.
no offence, maar in 2005 hebben echt al mensen over nti geschreven, zelf wil ik hetzelfde weten als jij, alleen hebben er helaas nog niet veel mensen gereageerd
nog even geduld hebben dus.
succes
sammy :lol:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Doe al 1 1/2 jaar doktersassistente bij NTI, gaat prima, eigenlijk geen klachten. Ga er voor 200% voor want t kost veel improviseren en discipline om je opleiding te voltooien. Je moet veel dingen zelf regelen, het is geen school, dus moet je van jezelf eerst eens nagaan of je dat wel kan. Als je de opleiding er maar zo'n beetje naast gaat doen dan gaat t niet lukken. Geef je opleiding de hoogste prioriteit en t gaat lukken!! Succes!!

Gast

Voor de cursus doktersassistente is 4 jaar BLO en 1 jaar dansles voldoende om eraan te beginnen.
Dus natuurlijk ga je het halen!

Gast

Of mijn huisarts genoegen neemt met een sollicitante, die een pretcursusje bij het NTI heeft genoten, daar twijfel ik aan. Volgens mij moet hij deze sollicitant ook niet aannemen, ik als patiënt ben er waarschijnlijk niet mee gebaat met een assistente met papiertje van NTI.

sammy2

Ongelezen bericht door sammy2 »

als je zo'mening hebt, lijkt het me wel zinvol als je die op zijn minst kan beargumenteren!!! denk je niet?
je hebt duidelijk ervaring met nti of juist helemaal NIET, dus verklaar jezelf nader a.u.b.
sammy

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten