LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nti

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
marjuultje
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 okt 2005 23:18

nti

Ongelezen bericht door marjuultje »

heeft er iemand goede/slechte ervaringen met nti? Ik kan het nergens vinden op het forum

Sjoerd_
Berichten: 187
Lid geworden op: 14 dec 2005 14:14

Re: nti

Ongelezen bericht door Sjoerd_ »

Hoi Marjuultje,

Hier is zoiezo al een stuk over de NHA, misschien heb je er iets aan.

Paar topics over NTI, vergeet niet de zoekfunctie te gebruiken!
topic 1 topic 2 topic 3

Groetjes,

Sjoerd

elefteria
Berichten: 34
Lid geworden op: 15 feb 2006 09:37

Re: nti

Ongelezen bericht door elefteria »

Ik heb net een cursus Duits gedaan waar ze beloven een eigen studie tempo. Bij het nti hadden ze iets nieuws bedacht wat niet werkte, maar ik de dupe van ben. In 8 1/2 week de hèle cursus en ik wacht al 11 weken op mijn laatste 12 lessen. Dat schiet dus niet op. Concludeer zelf maar of ze dus goed zijn.

therese
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 feb 2006 14:00

Re: nti

Ongelezen bericht door therese »

ik heb volg zelf ook studie via het nti maar ik ben niet goed te spreken over nti. ik heb veel geld moeten betalen voor mijn studie en ik heb nog steeds mijn diploma niet. nti heeft mooie praatjes en beloftes maar komen er niks van na. ik heb zelfs telefonisch contact gehad met vervangend directeur en een klachtbrief geschreven naar hem, van 3 a4tjes, maar ook daar doen ze niks mee.

groetjes therese

elefteria
Berichten: 34
Lid geworden op: 15 feb 2006 09:37

Re: nti

Ongelezen bericht door elefteria »

Nog steeds heb ik mijn lessen niet terug. Ik wacht al 13 weken. Wel zijn er cijfers in de computer gezet terwijl mijn lessen, nu terug gevonden, niet zijn nagekeken. Nu zit ik nog steeds te wachten op mijn laatste 12 lessen. Het is een schande. Je doet 64 lessen in 10 weken en je wacht 13 weken op de 12 laatste lessen. Hdet beloofte eigen tempo is er niet bij. Ze bieden me ter compensatie 2 x verlenging aan. Wat heb ik eraan ik ben al klaar. Ik kom niet verder met ze.

Gesloten