LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] NUON jaarcontract dat een 11-maanden contract blijkt te zijn
NUON jaarcontract dat een 11-maanden contract blijkt te zijn
Via Pricewise heb ik bij NUON een jaarcontract afgesloten. Ik verander elk jaar van energieleverancier en heb nooit problemen gehad. Maar bij het goed doorlezen van de bevestigingsbrief blijkt nu dat ik aan een 11-maanden contract vast zit in plaats van 12 -maanden en daardoor geen recht heb op het welkomstcadeau van 260 euro. Ik zou dit bedrag aan het einde van het eerste jaar ontvangen, maar er is geen eerste jaar! Helaas is de 14-daagse annuleringsperiode voorbij en sta ik machteloos. Heel slim gespeeld van NUON en ik vraag me af of dit aan oplichting grenst.
Re: NUON jaarcontract dat een 11-maanden contract blijkt te zijn
Kun je niet nog een extra maand energie afnemen, kado ontvangen? Na 1 jaar is overeenkomst maandelijks opzegbaar.
Als Nuon overigens in de kleine letters 11 maanden een jaar noemt....heb je na 11 maanden recht op het verjaarsgeschenk
Als Nuon overigens in de kleine letters 11 maanden een jaar noemt....heb je na 11 maanden recht op het verjaarsgeschenk
Bedankt voor je reactie en ga het verder uitzoeken.
-
In het verleden heb ik exact hetzelfde gehad bij de Nuon. Maar ik kreeg evengoed gewoon mijn welkomstpremie. Je zou even bij de klantenservice na kunnen vragen hoe het zit.
Oh..ga ik doen. Nu gesloten. Hoop dat het goedkomt.
Na 11 maanden een jaar afrekening en na 12 maanden en beetje de eind afrekening met welkomst bonus en hard weglopen!
Wel mogen ze dan natuurlijk een blijf bij ons aanbod doen, maar dan moeten ze wel goedkoper zijn dan de volgende.
Ze hopen dat je na 11 maanden weg gaat zonder bonus...slim gespeeld.
Wel mogen ze dan natuurlijk een blijf bij ons aanbod doen, maar dan moeten ze wel goedkoper zijn dan de volgende.
Ze hopen dat je na 11 maanden weg gaat zonder bonus...slim gespeeld.