Welke Utrechtse straat ???
Die heb je volgens mij in elke
(middel) Grote stad !!!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Of ik een fijne buurt heb ?? geen idee ... vandaar die folder waar ikDie narigheid is begonnen toen die PTT van mening was dat een vaste postbode met een eigen wijk niet meer mocht.
Er moest gerouleerd gaan worden.
't Is dat we een fijne buurt hebben en die foutjes zelf maar corrigeren maar ergerniswekkend blijft het!
Grootvader
Meer concurrentie betekend lager prijzen, beter service.
Ja .. jij doet in dat topic LETTERLIJK niks anders als de TNT afzeiken...Luister knul,
je reageer in mijn thread als ik die TNT afzeik. Jij zeikt mij daarop af.
Haverkoop ... U BENT NIET EERLIJK EN U DRAAIT ...Zeurt over 13-14 jarigen die de post verkeerd of niet zouden gaan bezorgen binnen die vrije postmarkt.
Terwijl je zelf al aangeeft dat de volwassen postbezorgers dat nu ook al doen. Je zeikt mij af op iets waar je zelf ook een probleem mee hebt.
Dat zegt een hoop over jou haverkoop.Ik noem je replies in die thread van mij dan nogal huichelachtig.
en in je eigen TNT afzeiktopic had je ook nog zo'n leuk andwoordloos antwoord.Ik ga jouw berichten niet zitten uitspitten. Als jij er genoegen inschept om dat met de mijne wel te doen, zou ik zeggen "Be my guest"
Waarschijnlijk heb je in irl niets beters te doen. Ik inieder geval wel. Je hoeft dan ook van mij geen reply in deze meer te verwachten.
idd man ... dan was jij na 1 post in je topic klaar geweest...Kijk als je nu gelijk had gezegd "TNT sucks"was je klaar geweest!
Moet ik daar nog wat aan toevoegen ??? ,Gelijk hebben en gelijk willen krijgen zijn twee verschillende zaken.
De waarheid is nu eenmaal altijd hard