onbestelde goederen amazon
onbestelde goederen amazon
Ik ontvang regelmatig onbestelde goederen van Amazon op mijn adres. De verzendende winkel is steeds een ander. Wat kan ik hier het beste aan doen ?
-
- Berichten: 12815
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: onbestelde goederen amazon
Als het niet op uw naam staat vooral niet meer aannemen. In ieder geval niet zomaar aan iemand meegeven die aan de deur komt met het verhaal dat het per ongeluk bij u is bezorgd.
Re: onbestelde goederen amazon
Je ontvangt dat alleen op je adres of ook op jouw naam?
-
- Berichten: 599
- Lid geworden op: 26 feb 2023 16:42
Re: onbestelde goederen amazon
Klinkt als een gehacked account. Zou er mee beginnen om een nieuw WW in te stellen.
Re: onbestelde goederen amazon
Wat opvalt is je eigenlijk zo weinig zegt dat niemand je kan helpen. Helaas niet onebekend op dit forum en bij helpdesks.
1) Heb jij een account bij Amazon?
2) Indien ja, worden vanuit dit account spullen besteld?
3) Op wiens naam staan de bestelde spullen?
4) Komt er ooit iemand die spullen ophalen?
5) Heb jij ooit contact opgenomen met Amazon?
Met een antwoord op deze vragen komen we wellicht een stapje verder.
1) Heb jij een account bij Amazon?
2) Indien ja, worden vanuit dit account spullen besteld?
3) Op wiens naam staan de bestelde spullen?
4) Komt er ooit iemand die spullen ophalen?
5) Heb jij ooit contact opgenomen met Amazon?
Met een antwoord op deze vragen komen we wellicht een stapje verder.
DeZevendeHenk
en Stoetel
vinden dit leuk
Re: onbestelde goederen amazon
Goedemorgen,
Dank voor de reacties!
Ik heb mijn account bij Amazon opgezegd, na dit geheel. ( ik bestelde praktisch nooit)
De pakketten worden niet vanuit mijn account besteld.
Stonden niet in mijn overzicht, vóór ik mijn account verwijderde.
De pakketten worden in de brievenbus gegooid, (veelal ‘s avonds) dus kan ze niet weigeren.
De namen van de geadresseerden zijn ook steeds anders.
Ik heb getracht contact op te nemen met Amazon, maar met een chatbot kom ik op geen enkele manier verder.
Ik heb de pakketten nog hier liggen maar overweeg ze terug te sturen.
Misschien kan iemand mij aan een adres/telefoonnummer helpen…
Dank voor de reacties!
Ik heb mijn account bij Amazon opgezegd, na dit geheel. ( ik bestelde praktisch nooit)
De pakketten worden niet vanuit mijn account besteld.
Stonden niet in mijn overzicht, vóór ik mijn account verwijderde.
De pakketten worden in de brievenbus gegooid, (veelal ‘s avonds) dus kan ze niet weigeren.
De namen van de geadresseerden zijn ook steeds anders.
Ik heb getracht contact op te nemen met Amazon, maar met een chatbot kom ik op geen enkele manier verder.
Ik heb de pakketten nog hier liggen maar overweeg ze terug te sturen.
Misschien kan iemand mij aan een adres/telefoonnummer helpen…
Re: onbestelde goederen amazon
Ik heb ooit 2 nummers bewaard maar geen idee of ze nog helpen.Stoetel schreef: ↑28 aug 2024 08:46Goedemorgen,
Dank voor de reacties!
Ik heb mijn account bij Amazon opgezegd, na dit geheel. ( ik bestelde praktisch nooit)
De pakketten worden niet vanuit mijn account besteld.
Stonden niet in mijn overzicht, vóór ik mijn account verwijderde.
De pakketten worden in de brievenbus gegooid, (veelal ‘s avonds) dus kan ze niet weigeren.
De namen van de geadresseerden zijn ook steeds anders.
Ik heb getracht contact op te nemen met Amazon, maar met een chatbot kom ik op geen enkele manier verder.
Ik heb de pakketten nog hier liggen maar overweeg ze terug te sturen.
Misschien kan iemand mij aan een adres/telefoonnummer helpen…
Om Amazon aan de telefoon te krijgen moet je normaal gesproken vanuit je account een telefoongesprek aanvragen. Dus als onderstaande nummers niet helpen open dan een account op Amazon nl en dan van uit daaruit een telefoontje aanvragen (helemaal onderaan Klantenservice > Iets anders > Ik heb meer hulp nodig > Een telefoontje aanvragen.
Let op: bestelde spullen hoeven niet perse van Amazon nl af te komen, het kan ook Amazon Duitsland zijn of nog allerlei andere landen, maar de klantenservice van 1 land kan niet in de systemen van andere landen kijken!
[Name] Amazon Klantenservice
[Mobile] 020 808 4779
[Name] Amazon Duitsland (kost geld)
[Mobile] +49 9 41-78 87 88
Stoetel
vindt dit leuk