Er is de regel op het forum dat je eerst even een beetje kijkt of een bepaald onderwerp al aangemaakt is:
•Alvorens een nieuwe discussie te starten dienen gebruikers te controleren of er al soortgelijke discussies gaande zijn.
http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels
Is het dan in het verlengde daarvan niet mogelijk dat de moddereter onderwerpen gaat samenvoegen?
Hoeveel losse onderwerpen over bijvoorbeeld PePe Tickets, Terra Vitalis of Hotel Goldcard hoeven we te hebben?
En neem bijvoorbeeld op het subforum 'Energie' een bepaalde poster die voor het verloop van zijn/haar klacht elke keer weer een nieuw topic opent.
Dat kan heel makkelijk in één groot topic worden ondergebracht, dat houdt het forum overzichtelijk en het spoort mensen ook daadwerkelijk aan om niet nóg een eigen topic over een bepaald onderwerp te maken.
Ideetje?
Ik heb de mod al eens gePM't hierover, maar je hoort niets en er gebeurt ook niets.
Jammer!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onderwerpen samenvoegen
Re: Onderwerpen samenvoegen
Had je iets anders verwacht dan?.Antwoord of actie?VioletPrue schreef: Ik heb de mod al eens gePM't hierover, maar je hoort niets en er gebeurt ook niets.
Jammer!
Kan je lang wachten.
Je kan pmmen zo veel je wil.
Verwacht er niet te veel van.
-
VioletPrue
Ik hield mijn adem ook niet in hoor.... 
Zou idd wel handig zijn..