verder dan dit bericht op het topic ben ik nog niet gekomen lees zo wel verder...bosse bol schreef:Mijn buurman had ze eigen ziek gemeld bij UWV.ciske schreef:TNT doet prima werk , mensen klagen altijd.
vijf hele dagen in deze drukke tijd, das een ramp.
Kreeg bericht van UWV dat hij ze eigen moest melden bij de arts van
UWV op 20 Dec. om 10.00 uur.Bericht was verstuurd op 15Dec. en kwam aan
op 21 Dec. Dag uitkering.Hoezo vijf hele dagen da's een ramp.
Hoezo TNT doet prima werk en hoezo mensen klagen altijd.
Denk dat jij pas goed uit je dak gaat als het jouw overkomt.
Er bestaat ook nog zoiets als post waar je echt op zit te wachten en om het af te schuiven op Kerstpost is een lachertje natuurlijk.Ik weet nu al dat het
in 2012 tussen 15 en 30 Dec. druk gaat worden bij de post en in 2013-2014-2015-2016 ook
maar heel herkenbaar heb exact t zelfde meegemaakt afspraak bij uwv (ik woonde er tegenover toen) moest om 11:00 aanwezig zijn, kreeg de brief die week ervoor was gepost pas op de dag dat ik aanwezig moest zijn maar dan om 12:00.
ik ben naar de overkant gelopen (puur luxe) en heb uitgelegd dat ik letterlijk net de brief binnen had gelukkig waren er meer mensen die niet waren komen opdagen dus kon gelukkig zo aanschuiven.. maar ja dat geluk heeft niet iedereen :S
edit: zo nu wel alles gelezen.. helaas helft van de kerstkaarten niet ontvangen (waaronder die van mn eigen zusje) maar ook een aantal kaarten nog niet binnen bij vrienden en familie die ik verstuurd heb.. vandaag kreeg ik te horen dat een vriendin van mij vandaag de kaart pas kreeg... eum.. tja oke wees blij dat je hem teminste nog gehad heb