LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ongewenst bezoek?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
tinne

Re: Ongewenst bezoek?

Ongelezen bericht door tinne »

lang geleden Nita, inderdaad, ik heb geen jonger broertje, wel een ouder.

die ik inmiddels liever niet meer zie.

gr. Tinne, die nu naar huis gaat.

roerganger

Ongelezen bericht door roerganger »

Die zal inbrekers kwispelstaartend tegemoet lopen en wijzen waar het tafelzilver ligt.
Ach grootvader, ik had vroeger een schoolkameraad met een soort reuzenpoedel. Daar kon je rustig inbreken. Je kon alles klaarzetten. No problem voor dat beest. Hij liet je alleen niet meer naar buiten gaan.

Zie je het al voor je, inbreker een hoop moeite gedaan, tv, stereo, alles klaargezet, het hele huis doorzocht naar geld en dan niet naar buiten kunnen door dat beest tot de politie komt...

:twisted:

BMS.Purmerend

Ongelezen bericht door BMS.Purmerend »

Zo een hond kon ik ook, deze was zo afgericht door mijn neef. Maar het was gewoon niet de bedoeling je te bijten maar om zo te vragen om een koekje.
Net als je de hond leert pootjes te geven of op zijn achterpoten een kringetje te maken.

cybertomaat

Ongelezen bericht door cybertomaat »

ik dacht ik ga nog eens ongewenst hier op bezoek...

@ Jan/BMS ... ik snap best je standpunt mbt "chatten"
en een beetje humor hier en daar dfaar teken ik direct voor........
maar je bent het toch hopelijk wel met me eens dat oa dit topic
TOTAAL niet meer serieus te nemen zijn (op een paar pagina's
in het begin na)

Als ik Mod was (gelukkig niet zeg) zou ik alles vanaf de laatste
serieuze reactie verwijderen en "jullie/ons" nog een kans geven.
Omdat ik de Mod niet ben en degene die dat wel is ongetwijfeld
ook jouw (en BBCS) zijn reactie leest in mijn "2 opties" topic ga
ik er echter van uit dat tros radar zeer spoedig ook ongewenst op bezoek komt en dit gehele topic verwijderd.
wat dat betreft hadden de grapjes e.d, beter in een appart topic
kunnen staan.

>cybertje<

BMS.Purmerend

@ Jan/BMS ... ik snap best je standpunt mbt "chatten"
en een beetje humor hier en daar dfaar teken ik direct voor........
maar je bent het toch hopelijk wel met me eens dat oa dit topic
TOTAAL niet meer serieus te nemen zijn (op een paar pagina's
in het begin na)
ik ben eigenlijk mee eens ik stel dan ook voor dat er rechts onderaan een tekst bij moet komen; ongewenst verwijderen als topic schrijver alleen dan. Dus als ik topic schrijver u invoer niet wens als bijdragen mijn topic druk ik op de knop en weg is u.
Wellicht een simpele ingreep voor trosradar, zo hou je zelf dit schoon en als Trosradar zelf van mening is dat het niet kan kunnen hun zelf het geheel weg halen.
Ik kan als topic schrijver nu niets doen om dit allemaal te voorkomen.
DUS TROSRADER GEEF MIJ (ONS) DIE KNOP.

cybertomaat

Zo'n knop gaat ook niet werken Jan ...
Dan gaan er veel mensen omdat ze iemand niet mogen
of omdat ze een discussie niet kunnen winnen mensen blokeren.

Dan beter alleen grapjes e.d. in een specifiek topic toestaan en DAAR
dan een apparte Mod voor aanwijzen (een met humor)

>cybertje<

BMS.Purmerend

Dan gaan er veel mensen omdat ze iemand niet mogen
of omdat ze een discussie niet kunnen winnen mensen blokeren.

Dan beter alleen grapjes e.d. in een specifiek topic toestaan en DAAR
dan een apparte Mod voor aanwijzen (een met humor)

>cybertje<
Dat maakt niet uit is zelfs goed.
Je leert af te blijven als je niet serieus bent. Nee, daar zie ik geen probleem in.
Ik denk dat een weerwoord en excuses juist eerder gebeurt waardoor de zweer dan beter hier wordt.
Of je slaat die topic gewoon over.
Ik kom ook op ander topics en als ik daar hem/zijn/haar antwoordt zie sla ik die al over of het moet ingrijpend genoeg zijn.
En als je niet kan winnen, nou dan moet je zo en zo al niet hier komen.
En over winnen gesproken wat valt er nu te winnen.

cybertomaat

de enig mogelijke winst in een discussie is het eens worden.
Je leert af te blijven als je niet serieus bent. Nee, daar zie ik geen probleem in.
nou ban het halve forum dan maar gelijk.
zelfs de serieuze mensen posten tegenwoordig meer ongein.
Ik denk dat een weerwoord en excuses juist eerder gebeurt waardoor de zweer dan beter hier wordt.
Ik moet dan dus een nieuw topic openenm om jou een weerwoord of excuses te bieden ??? staat straks de hele diversen vol met:
@BMS .. @cyber ... @Toolboy ... @Nita enz... enz...
word dat hele subforum een grote chat die niks meer met consumentenkwestie's te maken heeft.
Of je slaat die topic gewoon over.
ik sla nu ook al de topics over waarvan ik geen verstand heb.
Ik kom ook op ander topics en als ik daar hem/zijn/haar antwoordt zie sla ik die al over of het moet ingrijpend genoeg zijn.
Valt mij wel bij meer mensen op ... dat ze alleen reageren als het
in hun straatje past/het hun uitkomt... en dan vaak 100 keer hun openingspost herhalen zonder op de reacties in te gaan/te reageren.
Dan kan ik idd dat topic links laten liggen ... of ik kan mijn mening/
tip/oplossing geven in de hoop dat IEMAND daar wat mee kan.
en die iemand hoeft dan niet de TS te zijn.

>cybertje<

roerganger

Eerlijk gezegd denk ik ook dat zo'n knop niet werkt. Had laatst een topicstarter ook al een reactie gegeven waar die niet zo blij mee was. Kreeg als antwoord dan ook dat zij mij niet om een reactie had gevraagd. Nee, waarom stel je die vraag dan.

Bij zo'n topic zou ik ongetwijfeld meteen verwijderd zijn terwijl niet alleen de vraag, maar ook een van de antwoorden van zo'n ongelooflijke onkunde getuigde dat je je afvraagt of die mensen wel in Nederland wonen.

Sommige mensen klagen hier op de fora nu eenmaal alleen maar voor aandacht, om zielig gevonden te worden, omdat hun klacht -terecht- door het betreffende bedrijf is afgewezen en ze daar niet mee kunnen leven, en als dat soort figuren naar believen alles weg kan klikken hou je een hoop zoete lieve roze wij-zijn-zielig sprookjestopics over.

En daar zit niemand op te wachten denk ik.

cybertomaat

Sommige mensen klagen hier op de fora nu eenmaal alleen maar voor aandacht, om zielig gevonden te worden, omdat hun klacht -terecht- door het betreffende bedrijf is afgewezen en ze daar niet mee kunnen leven, en als dat soort figuren naar believen alles weg kan klikken hou je een hoop zoete lieve roze wij-zijn-zielig sprookjestopics over.

En daar zit niemand op te wachten denk ik.
ik iig niet... ik kom hier voor de scherpe discussie's.

>cybertje<

BMS.Purmerend

dus toch weer een onderwerp ongewenst bezoek.

Ik ga niet door drukken waarom ik denk dat het beter is, ik denk dat het in samen spel is met die radar die toch al mee leest.
Deze ziet ook wat goed is of niet en als een topic schrijver jou bijval niet accepteer legt die top ik er gewoon ook uit.
Ik denk dan ook dat het verschoond en als radar deze leest misschien een idee kan aandragen waarop wij allen kunnen stemmen.
Indien het praatje pot wordt moet je als topic schrijver deze kunnen dumpen.
Net als dat jij ongenodigd bij mij langs komt kan ik jou weigeren binnen te komen.
Uiteraard zal er een mogelijkheid zijn dat de verwijderde botsing in een reserve bestand komt die op eventuele klacht weer terug geplaatst kan worden door radar die dan niet meer verwijderd kan worden. Zo wordt na mijn idee het kaft van het koren verwijderd.

Nita

Ongelezen bericht door Nita »

Zo BMS,

En wie gaat hier uitmaken wie het KAF en wie het KOREN is,
Dan mag je
hopen dan dat jij niet bij het KAF gaat behoren want ook anderen krijgen dan zo"n knopje.Praatje pot is dit dus ook al.
Ben het dus niet met deze ongein eens dus......druk maar op je knopje en zwaai me maar uit.

Nita

Het is prima toch dat radar alle nergens toe dienende topic"s zal verwijderen.Er staan er hier genoeg.In l*ltopic"s krijg je nu eenmaal l*l verhalen die nergens op slaan.Daarom zou het ook goed zijn dat er maar 1 zwetztopic is.Ik LEES hoofdzakelijk alle topic"s maar zwetz graag mee in een vrijblijvend geouwehoer en zit er dus niet mee als dat verwijderd wordt.

roerganger

Klopt, Nita, als het vrijblijvend geouwehoer is, is er niks aan de hand als er eens een keer wat verwijderd wordt.

Anders wordt het als het om serieuze meningen gaat. Dan is het maar de vraag of iedereen er mee geholpen wordt als de betreffende topicstarter naar believen kan censureren. Want daar praten we dan in feite over.

Iemand die een topic start, trouwens, ook iemand die reageert, stelt zich nu eenmaal bloot aan antwoorden die soms anders zijn dan gehoopt of gewenst... :wink:

Nita

Een topic- starter zou zowiezo niet het recht mogen krijgen om andere te cencureren ,dan waren er al veel verdwenen hier.Bijna in ieder topic vliegen mensen elkaar wel eens in de haren.Laat "RADAR" dus alleen maar die dingen verwijderen die "men"nodig acht.Wat veel van de serieuze topics betreft vraag ik me wel eens af of die geplaatst worden "OMDAT"men hulp vraagt ( zie nl. regelmatig dezelfde dingen opduiken) of gewoon om lekker bezig te zijn hier,of inderdaad met zoiets van kijk eens wat een klungel ik ben ik krijg dit onbenullig probleem niet opgelost Help.

BMS.Purmerend

Beste lieven mensen?
Ben alweer een topic kwijt nummer 6 dus. Van de 13.
Zal wel aan mij leggen, maar een goed subject wordt verwijderd en geouwehoer blijft staan.
Als ik het over vrouwenvlees heb gebeurd er niets, maar heb ik het over mijn enorme lid. Is het weg Jalousie denk ik. (krijg net een vriendelijke mailtje van radar over mijn topic wel zo netjes en begrijpend)

Uiteraard wordt er inhoudsloos geschreven en ben het ook mee eens dat er tegengas wordt gegeven, maar als je de gehelen forum bekijkt zijn het de zelfde 10 mensen die de topic beheren door hun wetenschap en opmerkingen.

En kan ik het dus begrijpen dat deze niet willen worden weggedrukt.
Maar het was van mij maar een idee, een idee dat wellicht een oplossing zou kunnen zijn als deze wel realiseerbaar is.

Ten slotte worden wij nu beheerd als je het goed beschouwd. En daar is de meeste topic regeerders het over het algemeen niet mee eens en willen hun behoud en hun stelling hebben.
Dus zien allemaal censuur van de topic schrijver niet zitten.
Maar waarom niet de topic schrijver wil informatie of een dialoog betreffende onderwerp.
Indien deze topic verknald wordt omdat iemand het nodig vind lollig te zijn is het zowel aan de topicschrijver en aan de beheerder (radar) te bepalen.
Wees eens eerlijk maak zelf een onderwerp knal ik daarin reclame enz. wil ik weten van jou/U wat je er van vindt.

Nita

BMS,

Natuurlijk wil de "reageerder zijn/haar stelling behouden ,die hebben nl.ook hun eigen visie op een onderwerp dus waarom moet je die cencureren.Als iedereen het met iedereen eens zou moeten zijn is elk forum overbodig.Wat die laatste 2 zinnen betreft,dat is nu net iets waar jij jezelf ook wel eens schuldig aan maakt.Aan onzin en reclame dus.
Om zelf een onderwerp neer te zetten moet je een consumenten probleem hebben en ,pak weg ,dat is 9 van de 10 keer niet het geval.
Door het lezen van echte problemen los je (als je die al hebt) ook je eigen probleempje op.Zie Legio Lease waar men de handen ineen slaat,al is het zelfs daar net een bejaardenhuis waar men elkaar afzeikt.
Kortom ,laten we de hand in eigen boezem steken en er van leren.
Maar ik blijf zeggen "zonder humor hier en daar "is het een saaie boel.

Nita

Nog even een schrale troost 7 van de 13 staan er nog. 8)

BMS.Purmerend

BMS,

Natuurlijk wil de "reageerder zijn/haar stelling behouden ,die hebben nl.ook hun eigen visie op een onderwerp dus waarom moet je die cencureren.Als iedereen het met iedereen eens zou moeten zijn is elk forum overbodig.Wat die laatste 2 zinnen betreft,dat is nu net iets waar jij jezelf ook wel eens schuldig aan maakt.Aan onzin en reclame dus.
Om zelf een onderwerp neer te zetten moet je een consumenten probleem hebben en ,pak weg ,dat is 9 van de 10 keer niet het geval.
Door het lezen van echte problemen los je (als je die al hebt) ook je eigen probleempje op.Zie Legio Lease waar men de handen ineen slaat,al is het zelfs daar net een bejaardenhuis waar men elkaar afzeikt.
Kortom ,laten we de hand in eigen boezem steken en er van leren.
Maar ik blijf zeggen "zonder humor hier en daar "is het een saaie boel.

Nita ik weet niet wat ik je heb aangedaan, maar je lijkt nu op iemand. :cry:
En bij voorbaad ga ik geen namen noemen en geen excuus maken als zijnde een voorbeeld hoe het moet. :wink:

Deze voorgaande discussie is reagerend op serieus verzoek, in andere bewording de topic in eren te houden.

En ja Zeker, maak ik reclame, zeker maak ik een dolletje, zeker zal ik mijn mening vertellen.
En zeker is dat het niet hoort op een serieuze topic en dat zijn deze allemaal? :wink:
En indien de topicschrijver vraagt terug op de topic te komen, is dit normaal, maar wat ik zie en ook andere dat deze gewoon doorgaat. En dat is jammer van de topic. :cry:
Indien er een knop zit kan hij zijn topic als beantwoord beschouwen en zelf wegdrukken is het gevolg topic eind al goed.

BMS.Purmerend

Nog even een schrale troost 7 van de 13 staan er nog
met anderworden :?:

Gesloten