LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ongewenste post d.m.v. 'aan de bewoners van dit adres' o.a. van postcode loterij

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
ellenpoorter

ongewenste post d.m.v. 'aan de bewoners van dit adres' o.a. van postcode loterij

Ongelezen bericht door ellenpoorter »

Onder andere de postcode loterij stuurt regelmatig reclame onder naam van 'aan de bewoners van dit adres'. Zo omzeilen ze de 'nee nee' stickers. Zeer storend en ongewenst. Ze respecteren zo niet de wens van minder reclame in de bus of de wens voor een duurzamere wereld met zo min mogelijk afval. Hoe kan deze trend gestopt worden onder reclame verstuurders, nog even en alle reclame wordt zo verstuurt.

berndv

Re: ongewenste post d.m.v. 'aan de bewoners van dit adres' o.a. van postcode loterij

Ongelezen bericht door berndv »

De oplossing was misschien nog wel sneller dan het aanmaken van een account op deze site:
https://www.postfilter.nl/

NeoDutchio

Re: ongewenste post d.m.v. 'aan de bewoners van dit adres' o.a. van postcode loterij

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Verenigingen zijn altijd heel blij met deze ingewenste post. Ook ongewenst oud papier levert geld op.

Ridder777

Ongelezen bericht door Ridder777 »

wat je ook kan doen is hetzelfde bij hen.

Nationale Postcode Loterij Antwoordnummer 19503 1100 VM Amsterdam

berndv

Ridder777 schreef:
05 mar 2019 16:03

Wat een stofzuiger-oplossing. En dan zeker ook nog een komkommer in de doos stoppen en die daar heen sturen zeker? Maar of ze dan gaan stoppen met jou lastig vallen betwijfel ik.

Ridder777

waarom een komkommer?
Ik heb het daar niet over gehad, de post die de klant krijgt retour doen in enveloppe...

renewouters

Ongelezen bericht door renewouters »

Ridder777 schreef:

Dat is leuk voor mensen die totaal niets anders te doen hebben. Mensen met een leven gooien het gewoon bij het oud papier en maken zich verder niet druk.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Ridder777 schreef:
05 mar 2019 16:16
waarom een komkommer?
Ik heb het daar niet over gehad, de post die de klant krijgt retour doen in enveloppe...
Het gaat niet over 'een' komkommer, het gaat om de forum-komkommer, die ene die nogal wat stof doet opwaaien op dit forum.

Maar volgens mij gaat dit een beetje off-topic.

Voor sommige mensen is het inderdaad een mooie oplossing: stuur de ongewenste post retour, hebben ze meteen een ommetje naar de brievenbus, en kunnen ze onderweg nog een praatje maken over het leed dat hen door de Postcode-loterij is aangedaan. Goed voor de sociale contacten en dergelijke.

Revoked

Ongelezen bericht door Revoked »

renewouters schreef:
05 mar 2019 20:35
Ridder777 schreef:

Dat is leuk voor mensen die totaal niets anders te doen hebben. Mensen met een leven gooien het gewoon bij het oud papier en maken zich verder niet druk.
Nee hoor. Ik vind mezelf best druk, toch heb ik een aantal antwoordnummer bezitters al mijn oude grindtegels toegestuurd. Met de mededeling dat mijn adres is aangemeld bij het postfilter. Zonder afzender...duh...

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Acht jaar geleden stond dit draadje ook al op dit forum met dezelfde strekking. De postcodegangsters weten dus van geen ophouden

kansspelen-f29/ongewenste-post-van-de-p ... 08652.html

Belangrijk: post geadresseerd met "Aan de bewoners van" is geadresseerde post. Het Postfilter moet dus gewoon gerespecteerd worden.

https://www.consuwijzer.nl/post/verzend ... de-reclame

Ridder777

Ik had een kennis, die ging zijn billen afwegen toen hij naar de wc was gegaan en het afgeveegde wc papier deed hij in de enveloppe naar het antwoord nummer.
Met de mededeling ik heb schijt aan jullie.

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

Ridder777, je krijgt hoe langer hoe meer trekjes van Stofzuigerd, het etaleren en aanmoedigen van respectloos gedrag.
En verder, de papierbak is er niet voor niets, vul hem, het is goed voor het milieu.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Bob Schurkjens schreef:
06 mar 2019 01:32
Belangrijk: post geadresseerd met "Aan de bewoners van" is geadresseerde post. Het Postfilter moet dus gewoon gerespecteerd worden.
Hiermee is de kern van dit topic benoemd. Gewoon voor de zekerheid je postfilter vernieuwen en, als je er echt niet mee kunt leven, een klacht indienen.

Komkommertijd

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Ridder 777 heeft gelijk, terug sturen als ongewenst en ze mogen jou adres eruit halen.

Wel krijgen ze kosten voor het antwoord nummer en als we dat massaal gaan doen....
Vooral geen naam erop zetten want dan word het ingevoerd in hun systeem...

Een fake naam mag natuurlijk wel....

Groetjes meneer K. Kommer.

berndv

Komkommertijd schreef:
06 mar 2019 09:25
terug sturen als ongewenst en ze mogen jou adres eruit halen.

Wel krijgen ze kosten voor het antwoord nummer en als we dat massaal gaan doen....
Vooral geen naam erop zetten want dan word het ingevoerd in hun systeem...
:roll:

scontra

Ongelezen bericht door scontra »

Ongeopend in het grote blauwe Gemeente archief en maandelijks komt de Gemeente het dan netjes en volgens afspraak ophalen.
Recyclen wordt dit geloof ik ook wel genoemd en schijnt ook heel erg Co2 neutraal en klimatologisch verantwoord te zijn.
Het scheelt ook nog eens in de kosten voor het ophalen en verwerken van het huisvuil, dus "altijd" prijs".

Gesloten