LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] online bestellen
online bestellen
Enige tijd geleden wat country&western kleding besteld via de website van The CowboyWay,dezelfde dag het verschuldigde bedrag overgemaakt.Telefoon nemen ze niet op en op emails reageren ze niet!Wat kan je nou nog meer doen?
Re: online bestellen
Een normale kledingsmaak ontwikkelen en je geld terughalen via de bank.
Re: online bestellen
Wellicht UW smaak?Op welk bankje en welk park zit u gewoonlijk?
Re: online bestellen
Na een beetje rondvragen bij collega-bedrijfjes over het bestaan van het bedrijfje The Cowboy Way,eindelijk na 3 weken een teken van leven,waarin in 1 adem wordt verteld dat men niet kon reageren omdat ze op vakantie waren en dat ze al diverse keren gemailt zouden hebben over het door mij verschuldigde bedrag(ze waren toch op vakantie?) IK moest vooral de schuld bij mezelf zoeken.Wordt wellicht vervolgt..................
Re: online bestellen
Het bedrijfje The Cowboy Way heeft inmiddels te kennen gegeven dat mijn betaling aan hun,wel is ontvangen.Op mijn verzoek is de koopovereenkomst ongedaan gemaakt en het geld zou terug worden gestort.Zodra dat zo is zal ik dat hier melden.
Re: online bestellen
Gezien het gebrek aan reacties interesseert het niemand een.... behalve jij zelf. Blijkbaar bestaan er toch nog mensen met smaak in de wereld
Re: online bestellen
karr-2,
Bij andere onderwerpen heb ik vaak respect voor je mening maar
je reacties hier slaan totaal nergens op.
Bij andere onderwerpen heb ik vaak respect voor je mening maar
je reacties hier slaan totaal nergens op.
Re: online bestellen
Beste Karr-2,
Uiteraard interesseerd het mij,het gaat immers een zaak die mij aan gaat.Dat jij de keuze/smaak van die kleding niet leuk vindt,vind ik prima en respecteer ik.Respecteer mij dan ook gewoon in mijn keuze(s)
Uiteraard interesseerd het mij,het gaat immers een zaak die mij aan gaat.Dat jij de keuze/smaak van die kleding niet leuk vindt,vind ik prima en respecteer ik.Respecteer mij dan ook gewoon in mijn keuze(s)
Re: online bestellen
Gewoon in het vervolg er rekening mee houden dat een overmaking maar 30 (!) dagen terug te halen is.. als je dan nog niet je product hebt dan moeten ze wel een hele goede reden hebben anders gewoon terughalen dus voor die tijd.
-
- Berichten: 319
- Lid geworden op: 08 mar 2004 12:23
Re: online bestellen
karr blijkbaar intresseert het jou ook want jij reageert er wel op ...
Re: online bestellen
Tsja ik ken meneer of mevrouw Karr niet, maar blijkbaar heeft hij/zij overal een mening over.
Het is misschien niet jou smaak, dat kan. Maar als iemand anders het wel leuk vind is dat zijn/haar goed recht. En het ging hier om het feit dat je wel betaalde maar niets kreeg. Of het nu kleding, cd's of wat dan ook zijn, doet er niet toe. Als je betaald dien je geleverd te krijgen.
Het is misschien niet jou smaak, dat kan. Maar als iemand anders het wel leuk vind is dat zijn/haar goed recht. En het ging hier om het feit dat je wel betaalde maar niets kreeg. Of het nu kleding, cd's of wat dan ook zijn, doet er niet toe. Als je betaald dien je geleverd te krijgen.
Re: online bestellen
Dank aan allen voor de reacties.Het terugboeken van overgemaakt geld kan alleen als het om een machtiging gaat,niet als je het zelf hebt overgemaakt.Inmiddels heb ik het geld van het bedrijfje terug gekregen en wat mij betreft is de zaak dus afgehandeld.
Waar het mij omging was dat we vaak in vertrouwen handelen,ook met het zomaar bestellen/betalen via het internet.Uiteraard is dat een goeie eigenschap,maar niet iedereen neemt het zo nauw met je vertrouwen.
Waar het mij omging was dat we vaak in vertrouwen handelen,ook met het zomaar bestellen/betalen via het internet.Uiteraard is dat een goeie eigenschap,maar niet iedereen neemt het zo nauw met je vertrouwen.
Re: online bestellen
achteraf betalen is het beste