LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] online bestellen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
cowboyway

online bestellen

Ongelezen bericht door cowboyway »

:twisted: Enige tijd geleden wat country&western kleding besteld via de website van The CowboyWay,dezelfde dag het verschuldigde bedrag overgemaakt.Telefoon nemen ze niet op en op emails reageren ze niet!Wat kan je nou nog meer doen?

karr-2

Re: online bestellen

Ongelezen bericht door karr-2 »

Een normale kledingsmaak ontwikkelen en je geld terughalen via de bank.

cowboyway

:shock: Wellicht UW smaak?Op welk bankje en welk park zit u gewoonlijk?

cowboyway

:wink: Na een beetje rondvragen bij collega-bedrijfjes over het bestaan van het bedrijfje The Cowboy Way,eindelijk na 3 weken een teken van leven,waarin in 1 adem wordt verteld dat men niet kon reageren omdat ze op vakantie waren en dat ze al diverse keren gemailt zouden hebben over het door mij verschuldigde bedrag(ze waren toch op vakantie?) :?: IK moest vooral de schuld bij mezelf zoeken.Wordt wellicht vervolgt..................

cowboyway

:) Het bedrijfje The Cowboy Way heeft inmiddels te kennen gegeven dat mijn betaling aan hun,wel is ontvangen.Op mijn verzoek is de koopovereenkomst ongedaan gemaakt en het geld zou terug worden gestort.Zodra dat zo is zal ik dat hier melden.

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 »

Gezien het gebrek aan reacties interesseert het niemand een.... behalve jij zelf. Blijkbaar bestaan er toch nog mensen met smaak in de wereld :lol:

edmoor

Ongelezen bericht door edmoor »

karr-2,

Bij andere onderwerpen heb ik vaak respect voor je mening maar
je reacties hier slaan totaal nergens op.

cowboyway

Beste Karr-2,
Uiteraard interesseerd het mij,het gaat immers een zaak die mij aan gaat.Dat jij de keuze/smaak van die kleding niet leuk vindt,vind ik prima en respecteer ik.Respecteer mij dan ook gewoon in mijn keuze(s)

domin8r

Ongelezen bericht door domin8r »

Gewoon in het vervolg er rekening mee houden dat een overmaking maar 30 (!) dagen terug te halen is.. als je dan nog niet je product hebt dan moeten ze wel een hele goede reden hebben anders gewoon terughalen dus voor die tijd.

woman4life

Ongelezen bericht door woman4life »

karr blijkbaar intresseert het jou ook want jij reageert er wel op ...

Dilbert29

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Tsja ik ken meneer of mevrouw Karr niet, maar blijkbaar heeft hij/zij overal een mening over.

Het is misschien niet jou smaak, dat kan. Maar als iemand anders het wel leuk vind is dat zijn/haar goed recht. En het ging hier om het feit dat je wel betaalde maar niets kreeg. Of het nu kleding, cd's of wat dan ook zijn, doet er niet toe. Als je betaald dien je geleverd te krijgen.

cowboyway

Dank aan allen voor de reacties.Het terugboeken van overgemaakt geld kan alleen als het om een machtiging gaat,niet als je het zelf hebt overgemaakt.Inmiddels heb ik het geld van het bedrijfje terug gekregen en wat mij betreft is de zaak dus afgehandeld.

Waar het mij omging was dat we vaak in vertrouwen handelen,ook met het zomaar bestellen/betalen via het internet.Uiteraard is dat een goeie eigenschap,maar niet iedereen neemt het zo nauw met je vertrouwen.

bert2

Ongelezen bericht door bert2 »

achteraf betalen is het beste

Gesloten