gewoon doen alsof je dom bent en achteraf net zo hard terugpakken
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Ergens moet er een grens getrokken worden en als je daar overeen gaat moet je betalen.Heb een bekeuring voor 3 km te hard, 21 euro, reed 56 km, krijg dan wel een waas voor mijn ogen hoor als ik zoiets lees. Ik reed te hard , okeej , maar het is toch wel lastig hoor, zo bij de 50-55 km het wijzertje in de gaten te houden constant. Spijkers op laag water, triest.
Fout, je reed 6 kilometer te hard. Er zit nogal een verschil tussen de toegestane 50 of 56.Heb een bekeuring voor 3 km te hard, 21 euro, reed 56 km, krijg dan wel een waas voor mijn ogen hoor als ik zoiets lees. Ik reed te hard , okeej , maar het is toch wel lastig hoor, zo bij de 50-55 km het wijzertje in de gaten te houden constant. Spijkers op laag water, triest.
Ze reed 56 en krijgt een bekeuring voor 3 kilometer te hard. Daar is dus al een correctie van 3 kilometer vanaf.Heb een bekeuring voor 3 km te hard, 21 euro, reed 56 km
Kotsmisselijk word ik van je reakties, karrEn terecht ook, als je een agent al niet meer kunt vertrouwen....
Elke boete die uitgeschreven wordt is terecht, altijd. Notoire hardrijders, foutparkeerders etc leren het anders nooit.