Toen heb nogmaals en ik uitgebreider gemotiveerd, onder andere:
enU heeft eenzijdig en verplicht, de voorwaarden ingrijpend gewijzigd, met meer dan een ‘normaal te verwachten’ prijsverhoging. Uitgerekend u zou moeten beseffen dat dat voldoende ontbindingsgrond is.
Geen reactie meer ontvangen.Er schijnt een mededeling hierover, ergens in een van de afgelopen gidsen, te hebben gestaan. Dat zal best wel, maar u kunt mij niet verplichten om elke gids bijtijds en van A tot Z uit te spellen.
Ik vind dat er minimaal een duidelijk als correspondentie (en niet ‘tijdschrift’) herkenbaar schrijven had moeten uitgaan. Waar in dit geval ook best iets als: “Lezen vóór …” en vooral “Betreft uw lidmaatschap” op had mogen staan.
Ik heb snel gereageerd op de eerste gelegenheid dat het mij bekend werd
Ik was zo pissig, dat ik heb overwogen ze te bellen om rechtsbijstand, want ik zou het graag aan een kantonrechter voorleggen.
Maar ja, hoeveel geld en tijd ben je verder voor je je "consumentenrecht" hebt.
En Radar en Kassa ???? Ben benieuwd of die tegen hun vriendje durven ingaan
![Wink ;-)](./../images/smilies/icon_wink.gif)
Cas