LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Op zoek naar reclame

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Consument990

Op zoek naar reclame

Ongelezen bericht door Consument990 »

Wie kan mij helpen? Ik heb laatst een reclame gezien van een keukenwinkel. Er wordt gezegd dat er een 9,4 door klanten wordt gegeven. Vervolgens trekt de man zijn stropdas recht. En zegt: er valt altijd wat te verbeteren.
Wie weet van welke winkel dit is?

Miepje1

Re: Op zoek naar reclame

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Nee, dat is BeterBed...

Verwijderd

Ongelezen bericht door Verwijderd »

Grappig dat iemand zoekt naar reclame. Ik doe juist ontzettend veel moeite om reclames zo veel mogelijk te vermijden.

hänschen klein

Ongelezen bericht door hänschen klein »

https://www.youtube.com/watch?v=1mYQdlPzpEo
... overigens ... een bed in de keuken zou ik niet aanbevelen!

Verwijderd

Ongelezen bericht door Verwijderd »

Dit topic lijkt mij trouwens verdacht veel op reclame van de TS.

Brahms

Ongelezen bericht door Brahms »

Hé, John nu verpest je alles !

hänschen klein

Ongelezen bericht door hänschen klein »

Wazige beelden ...

Wie niet meer kan onderscheiden of een reclamespotje nu over een keuken of over een bed gaat, zal toch beter allereerst op de spotjes voor brillen moeten gaan letten .... maar pas daarbij op, wanneer u denkt, dat de tweede keuken gratis is!!

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

hänschen klein schreef:Wazige beelden ...

Wie niet meer kan onderscheiden of een reclamespotje nu over een keuken of over een bed gaat, zal toch beter allereerst op de spotjes voor brillen moeten gaan letten .... maar pas daarbij op, wanneer u denkt, dat de tweede keuken gratis is!!
Er zullen maar weinig mensen plek hebben om direct een extra keuken te laten plaatsen. Maar als ik die 2e keuken met 15 jaar vertraging (zag hier pas een topic waar iemand meubels liet opslaan voor 8 jaar, dus een keuken kan dan ook wel met vertraging geleverd worden) kan laten installeren, dan zal ik de eerste zijn in die keukenzaak. Zelfs al huur ik mijn huidige woning.

Gesloten