LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgave jaarinkomen tot wanneer?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
bloesem
Berichten: 23
Lid geworden op: 07 apr 2006 21:45

Opgave jaarinkomen tot wanneer?

Ongelezen bericht door bloesem »

Ten behoeve van de beslastingaangifte is het nodig dat je een jaaropgave hebt van je werkgever of uitkeringsinstantie.

Bij PVF-Achmea denken ze die opgave te kunnen uitstellen tot eind februari.

Iemand heeft mij verteld dat dit voor eind januari afgerond dient te zijn. Weet iemand of er ergens is vastgelegd voor welke datum de jaaropgave bij de ontvanger van loon of uitkering binnen dient te zijn?

C200K
Berichten: 292
Lid geworden op: 26 jun 2006 22:48

Re: Opgave jaarinkomen tot wanneer?

Ongelezen bericht door C200K »

@Bloesem,

dat wat iemand jou heeft verteld is onzin. Het moet niet in januari worden afgegeven. Het MAG alleen wel.

roland48
Berichten: 216
Lid geworden op: 16 dec 2006 15:50

Re: Opgave jaarinkomen tot wanneer?

Ongelezen bericht door roland48 »

VOOR 1 april moet je aangifte bij de belastingdienst binnen zijn. Wat is redelijk? begin maart?

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Opgave jaarinkomen tot wanneer?

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Mijn werkgever verstrekt mij ook pas in februari een jaaropgave. Komt meestal tegelijk met de loonstrook over februari. Volgens mij is het inderdaad zoals roland48 zegt, voor 1 april moet het binnen zijn dan is het geen probleem.

bloesem
Berichten: 23
Lid geworden op: 07 apr 2006 21:45

Re: Opgave jaarinkomen tot wanneer?

Ongelezen bericht door bloesem »

@ Allen,

Bedankt voor de reacties. Ik dacht dat de datum in de een of andere regeling vastgelegd was.

Gesloten