LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgelicht op marktplaats

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Brigitte Theunissen

Opgelicht op marktplaats

Ongelezen bericht door Brigitte Theunissen »

Lieve mensen pas alstublieft op met tassen, jassen en kaftans kopen van een mevrouw uit 's Gravenhage. Ze bedriegt mensen en niet alleen mij. Ik heb haar erop aan gewezen maar krijg geen geld terug en geen product wordt geleverd. Ze handelt onder verschillende namen dus wees voorzichtig met kopen.

Lowieze

Re: Opgelicht op marktplaats

Ongelezen bericht door Lowieze »

Het heeft weinig zin om op dit forum voor een mevrouw te waarschuwen. U zou bij Marktplaats zelf hier een melding van moeten maken. Zij kunnen wel actie ondernemen.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Brigitte Theunissen schreef:
07 feb 2019 23:20
Lieve mensen pas alstublieft op met tassen, jassen en kaftans kopen van een mevrouw uit 's Gravenhage. Ze bedriegt mensen en niet alleen mij. Ik heb haar erop aan gewezen maar krijg geen geld terug en geen product wordt geleverd. Ze handelt onder verschillende namen dus wees voorzichtig met kopen.
beetje lastig waarschuwen zo, iemand die onder verschillende namen handelt, en wellicht ook verschillende woonplaatsen vermeld. Sowieso is het zaak dat je op marktplaats op je hoede bent, het risico bestaat namelijk altijd als je daar iets bestelt, betaalt en dan pas laat verzenden.

Komkommertijd

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Woont ze wel in Den Haag?

Als je telkens andere naam en mail adres hebt en een willekeurige woonplaats gebruikt, alleen bank nummer vermelden is
een manier om andere te waarschuwen... en via Naam/Nummer controle weet je met wie je geen zaken moet doen.

Dan word het voor dit soort oplichters verplicht telkens een andere bank uit te zoeken....
Maar aangifte tegen dit bank nummer waar je het geld naar toe stuurde lijkt me enige wat nog mogelijk is.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

De enige manier om op MP niet bedonderd te worden is gewoon: haal de spullen bij de verkoper op. Dan weet je wat je in handen krijgt. Of wat je laat liggen. Als je de rit al hoeft te maken...

mahadma

Ongelezen bericht door mahadma »

Dat er zaken wel betaald en niet geleverd worden door "een mevrouw uit den haag" betekend dus dat er niet meer van elke mevrouw uit den haag gekocht zou mogen worden? Geef wat meer duidelijkheid.

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner »

Lowieze schreef:
08 feb 2019 10:22
Het heeft weinig zin om op dit forum voor een mevrouw te waarschuwen. U zou bij Marktplaats zelf hier een melding van moeten maken. Zij kunnen wel actie ondernemen.
Dat kunnen ze wel maar doen ze meestal niet

Gesloten