LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opmaak website

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
witte angora

Re: opmaak website

Ongelezen bericht door witte angora »

Dit topic is geen consumentenkwestie. Het topic an sich is off-topic, en daarmee is iedere reactie hierin on-topic, want: off-topic.

@ Vogels:

Dat kleurtjes voor kleuters zijn dat ben ik met je eens, [sarcasme] ik heb alles zwart of wit, geen enkel kleurtje in mijn huis, aan mijn lijf of aan mijn eten. [/sarcasme]

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

witte angora schreef:Dit topic is geen consumentenkwestie. Het topic an sich is off-topic, en daarmee is iedere reactie hierin on-topic, want: off-topic.

@ Vogels:

Dat kleurtjes voor kleuters zijn dat ben ik met je eens, [sarcasme] ik heb alles zwart of wit, geen enkel kleurtje in mijn huis, aan mijn lijf of aan mijn eten. [/sarcasme]

Omdat er geen koffiecorner/bar/Kletshoek is, wordt zo een topic ook van de moderatie geduld.
Zij kunnen er misschien nog enkele verbeteringen uit de berichten halen.
Maar denk niet, dat de opzet van dit topic de makers stoort bij het afwerken van deze website.
WA, ik denk mij te kunnen herinneren, dat je pas nog op een ander forum hebt ingeschreven/ingelogd.
Dus daar moet je ook de opzet van het topic aanvaarden zoals het daar is.
Het gezeur hier over kleuren, kleine letters enz. is zoals je schrijft echt voor kleutertjes.

witte angora

WA, ik denk mij te kunnen herinneren, dat je pas nog op een ander forum hebt ingeschreven/ingelogd.
Vreemd, ik heb dat niet op het forum gezet... En wat dan nog?
Het gezeur hier over kleuren, kleine letters enz. is zoals je schrijft echt voor kleutertjes.
Je gaat me toch niet vertellen dat je mij sarcasme niet gezien hebt? Het stond er nota bene bij! :lol: :lol:

En dan nog, als je je stoort aan gezeur over kleurtjes en kleine lettertjes, waarom lees je het dan en reageer je er op?

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

witte angora schreef:
Vreemd, ik heb dat niet op het forum gezet... En wat dan nog?
Je gaat me toch niet vertellen dat je mij sarcasme niet gezien hebt? Het stond er nota bene bij! :lol: :lol:

En dan nog, als je je stoort aan gezeur over kleurtjes en kleine lettertjes, waarom lees je het dan en reageer je er op?
pffft Nevermind, waarom moeten wij weten waar WA zit?

ach als een topic je niet aanstaat sla je toch over :lol: dan maar kleuters

nevermind

Als je de zin niet begrijpt, dan moet je ook niet reageren.
Vermoedelijk zit WA op een stoel! :lol: :lol:

ciske

nevermind schreef:
Als je de zin niet begrijpt, dan moet je ook niet reageren.
Vermoedelijk zit WA op een stoel! :lol: :lol:
:lol: Ik snap je prima, maar alsnog gaat het niemand iets aan waar wie zit.

leuk kleurtje toch?

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

alfatrion schreef:
Emmy75 schreef:Toch zou ik eens benieuwd zijn als ze na een weekje ofzo de oude opmaak weer terugzetten wat dan de reacties zullen zijn. Naar mijn mening zijn er best een aantal verbeteringen.
Wat mij betreft kan men hier wel meer door. Men moet er alleen nog wat aan sleutelen. Ik had het beter gevonden als ze feedback hadden gevraagd aan de forumleden voordat ze definitief overschakelde. Men had de site natuurlijk ook door een extern bureau kunnen laten testen.
Extern laten testen, het is een publieke omroep hoor die moeten ook bezuinigen.
ciske schreef:
Emmy75 schreef:Toch zou ik eens benieuwd zijn als ze na een weekje ofzo de oude opmaak weer terugzetten wat dan de reacties zullen zijn. Naar mijn mening zijn er best een aantal verbeteringen.

Nou ik zou zeggen open een poll :D durf een wedje te maken dat de meeste mensen de oude stijl weer willen, dit is zowat onleesbaar, zo fel.
zo een poll heeft niet zoveel zin omdat het geen antwoord geeft op mijn vraag.

Mijn vraag is: stel de site blijft nog een week of 2 zoals hij is, de meesten zullen dan redelijk gewend zijn. Dan zet men ineens de oude layout weer terug uit het niets. Hoe zou men dan reageren? Daar is nu simpelweg geen antwoord optie geven omdat mensen vaan helemaal niet weten wat ze willen en soms als ze dan hun zin krijgen deugt het nog steeds niet.
Het is in zijn algemeenheid zoals mensen die continu klagen het is niet meer zoals vroeger. Maar vroeger liepen ze ook te klagen dat alles niet deugde.

Een poll openen over de vraag willen mensen de oude of nieuwe layout? Is een heel andere vraag en ja soms met heel andere antwoorden.

nevermind

Ik snap je prima, maar alsnog gaat het niemand iets aan waar wie zit.
Je snapt er niets van.
Misschien lees je mijn zinnen nog eens:

witte angora

nevermind schreef:
Je snapt er niets van.
Dus als ik het goed begrijp krijgen we hier een hele andere layout, iemand begint er een topic over, velen reageren er in, maar ik mag van nevermind er niks over zeggen omdat ik ook op een ander forum zou zitten?

Kom ff.

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

Ik zie niet zoveel kleurtjes, het zijn vnml wat schakeringen blauw.

8) 'k Weet al niet eens meer hoe het 'oude' forum eruit zag.

ciske

maar ik mag van nevermind er niks over zeggen omdat ik ook op een ander forum zou zitten?
zeg jij maar rustig wat je vindt, :lol:

nevermind, ik snap jou prima, maar je bemoeit je met dingen die niet leuk zijn.

Emmy, ik denk dat deze kleur niemand gaat bevallen, het is een kwelling voor je ogen.

Jolijn

vogels schreef:En inderdaad: dit hele topic heeft niets te maken met consumentenkwesties, dus waarom de modjes er geen slotje op gooien, is mij een raadsel. Alhoewel, niet echt een raadsel.
Over een nieuwe opmaak wordt toch gekletst, speciaal topic of niet. Dan is een speciaal topic net zo makkelijk, hoeft de mods niet alle topics (meldingen) af om OT reacties te verwijderen.
Om dat er geen dooien vallen.
Omdat een strikte, starre houding niet altijd nodig is.

nevermind

witte angora schreef:
nevermind schreef:
Je snapt er niets van.
Dus als ik het goed begrijp krijgen we hier een hele andere layout, iemand begint er een topic over, velen reageren er in, maar ik mag van nevermind er niks over zeggen omdat ik ook op een ander forum zou zitten?

Kom ff.

Waar heb ik geschreven, dat je niets mag schrijven, omdat je op een ander forum zit? :shock:
Je mag er zeker over iets zeggen, maar heb je op het andere forum ook geschreven, wat jouw aan de opzet niet bevalt?
Ik kom op meerdere fora, en daar is ook soms de opzet niet naar mijn wensen, maar nergens heb ik zoveel ophef gezien als hier, waar mensen klagen over kleuren enz.
Ofwel niemand weet, of de website wel afgewerkt is, dat bedoel ik niet meer en niet minder. :wink:

En ciske ik wil niet spelen, dat weet je toch. :mrgreen:

Jolijn

Een duidelijke verbetering vind ik dat een nieuw privé bericht niet in zo'n schreeuwerige pop up in beeld komt. Hoewel ik die functie op het 'oude' forum had uitgevinkt, kreeg ik 'm altijd in beeld, indien ingelogd.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

ciske, met opmaak website gaan we helemaal niet off topic, naar mijn idee dan. Het is nieuw dus iedereen heeft zijn/haar mening over hoe het eruit ziet, makkelijker/moeilijker in gebruik, etc. We hebben het er nu wel voldoende over gechat, da's een ding wat zeker is. Fijne avond.

ciske

tenormin schreef:ciske, met opmaak website gaan we helemaal niet off topic, naar mijn idee dan. Het is nieuw dus iedereen heeft zijn/haar mening over hoe het eruit ziet, makkelijker/moeilijker in gebruik, etc. We hebben het er nu wel voldoende over gechat, da's een ding wat zeker is. Fijne avond.
:lol: Duidelijk tenormin, jij ook fijne avond. :D

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Phoe..

Ik zweer het op mijn laptop is het helemaal niet fel,
Iap wel wat anders van kleur maar nog niet irritant...

Nou ik kan een heel groot verschil merken sinds het nieuwe forum er is,en dan heb ik toch liever dat ik aan de lay out moet wennen dan dat je denkt,nou wat gaan we nu weer tegen komen... :wink:

Ik vind het niet off topic,iedereen geeft zijn mening over het forum dat zakt vanzelf wel af..

Hey wa jij was toch bezig aan een poll ,schreef je vanmorgen ?toen soldaatje er friend er nog was..

Zu idd goed zijn ,dan kan de redaktie zo zien hoe en wat..nu moeten ze 16 pagina.s door worstelen :mrgreen: alhoewel er al weer een hoop weg is,toen ik vanmiddag wegging waren het al 15 pagina,s ,ihihihi

witte angora

Dat ging om een andere poll, rozemarijntje, en die staat er al. Gaat om spullen kopen die je niet nodig hebt. De bedoeling was er een lekker kletstopic van te maken binnen het kader van wat hier mag (consumentenonderwerp) maar het lijkt niet helemaal te lukken deze keer, ach, volgende keer beter.

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Oh bennog niet zover ga ff kijken

ciske

witte angora schreef:Dat ging om een andere poll, rozemarijntje, en die staat er al. Gaat om spullen kopen die je niet nodig hebt. De bedoeling was er een lekker kletstopic van te maken binnen het kader van wat hier mag (consumentenonderwerp) maar het lijkt niet helemaal te lukken deze keer, ach, volgende keer beter.

Waar staat die poll? :lol: gevonden, nu nog die andere poll WA

Gesloten