Hallo,
Ik heb in oktober telefonie en internet afgesloten bij Ziggo en daarbij tevens gebruik gemaakt van de opzegservice voor mijn InternetPlusBellen abonnement bij KPN.
Nu in januari kom ik erachter dat KPN nog steeds geld van mijn rekening int. Ik heb gebeld en volgens KPN is mijn abonnenemt niet opgezegt. Of beter gezegd, Ziggo heeft alleen mijn telefoonabonnement kunnen opgezeggen en niet mijn internet abonnement en dit terwijl ik één abonnement had, namelijk InternetPlusBellen.
Wanneer KPN zegt dat alleen het deel "telefonie" is opgezegt begrijp ik niet waarom ik toch de volledige abonnementskosten blijf betalen. Bovendien begrijp ik Ziggo niet dat ze de nieuwe klanten niet inlichten over het feit dat ze het deel "internet" zelf moeten opzeggen.
Ik heb nu dus onterecht ongeveer € 200,- aan KPN betaald. Wat kan ik hieraan doen om dit terug te krijgen? De helpdesk helpt mij tot nu toe niet veel verder. Ik krijg namelijk eerst nóg een afrekening in de bus.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opzeggen kpn door Ziggo
Re: Opzeggen kpn door Ziggo
Had hetzelfde. Ziggo zei dat ze het wel hadden opgezegd, maar ze hebben het toen ook wel opgepakt en zij hebben KPN aangesproken. Toen kreeg ik keurig een brief van KPN.
realiseer me dat ik nog wel moet nakijken of ze wel het teveel betaalde hebben teruggestort, zoals toegezegd.
realiseer me dat ik nog wel moet nakijken of ze wel het teveel betaalde hebben teruggestort, zoals toegezegd.
Re: Opzeggen kpn door Ziggo
Dan hoop ik dat ik ook snel mijn geld terug krijg. Meestal wanneer deze instanties iets moeten terugbetalen dan duurt dat wel even. Ik wacht vol spanning af.