Ik heb een dvd recorder met harddisk besteld en betaald met een bepaald typenummer, echter dit typenummer is vervangen door een ander (na mijn bestelling). De leverancier wil (kan) dit type niet meer leveren en wil mij het nieuwe type leveren tegen een aanzienlijk bedrag meer.
Er is wel een dvd recorder afgeleverd echter zonder harddisk en deze was ook aanzienlijk goedkoper.
Wat zijn mijn mogelijkheden? Bij diverse zaken is het oude type nog wel leverbaar.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] orderbevestiging met typenr., echter typenr. vervangen
Re: orderbevestiging met typenr., echter typenr. vervangen
Indien een leverancier een bepaald produkt niet meer kan leveren moet hij eerst toestemming vragen om een ander( natuurlijk duurder) vervangend produkt te mogen leveren
Aangezien de overeenkomst vanuit hem wordt gewijzigd heb je vanaf het moment van levering volgens mij 7 werkdagen ofzo om de koop ondedaan te maken(kun je checken bij de ombudsman en consumentenbond).
Wil de leverancier je geen "beter "aanbod doen en je weet een plek waar je beter afbent dan kun je de koop ongedaan maken.
succes
Aangezien de overeenkomst vanuit hem wordt gewijzigd heb je vanaf het moment van levering volgens mij 7 werkdagen ofzo om de koop ondedaan te maken(kun je checken bij de ombudsman en consumentenbond).
Wil de leverancier je geen "beter "aanbod doen en je weet een plek waar je beter afbent dan kun je de koop ongedaan maken.
succes