| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Oudere berichten worden verwijderd ** TROS CENSUUR **
-
Teunbosseman
Oudere berichten worden verwijderd ** TROS CENSUUR **
Zie laatste tijd steeds vaker dat gebruikers hun berichten verwijderen en hiervoor de tekst plaatsen - TROS CENSUUR - of in die strekking.
Zie berichten van soms jaren geleden welke worden aangepast.......heb ik iets gemist ofzo waarom dit gedaan wordt ??
Denk dat ik zelf maar alle berichten ga quoten......
Zie berichten van soms jaren geleden welke worden aangepast.......heb ik iets gemist ofzo waarom dit gedaan wordt ??
Denk dat ik zelf maar alle berichten ga quoten......
Re: Oudere berichten worden verwijderd ** TROS CENSUUR **
Dat zijn leden, welke niet met de moderatie eens zijn, en daardoor alle berichten ook oude zijn aan verwijderen, en de tekst plaatsen Tros censuur.
Wensen dus niet meer aan het forum deel te nemen, laten wel het account actief ?
Wensen dus niet meer aan het forum deel te nemen, laten wel het account actief ?
-
Teunbosseman
nevermind schreef:Dat zijn leden, welke niet met de moderatie eens zijn, en daardoor alle berichten ook oude zijn aan verwijderen, en de tekst plaatsen Tros censuur.
Ben diverse namen tegen gekomen waarvan ik van sommige niet rouwig ben dat deze weggepeerd zijn.
Zelf zal ik ook niet altijd even goed uit de hoek komen, maar sommige kunnen blijkbaar alleen maar zeikzeuren naar anderen.
Tsja, ik ben het ook niet altijd eens met de moderatie.
Ik zou het niet durven, jouw tegen te spreken.Teunbosseman schreef:nevermind schreef:Dat zijn leden, welke niet met de moderatie eens zijn, en daardoor alle berichten ook oude zijn aan verwijderen, en de tekst plaatsen Tros censuur.
Ben diverse namen tegen gekomen waarvan ik van sommige niet rouwig ben dat deze weggepeerd zijn.
Zelf zal ik ook niet altijd even goed uit de hoek komen, maar sommige kunnen blijkbaar alleen maar zeikzeuren naar anderen.
-
MAXIEM
Beste teun,
Als er het woordje "censuur" staat, dan heeft m.i. de respondent dit zelf geschreven. Er is overigens naar mijn mening de laatste tijd inderdaad sprake van een merkwaardig en zwabberend moderatiebeleid.
Met collegiale groet, Maxiem.
Als er het woordje "censuur" staat, dan heeft m.i. de respondent dit zelf geschreven. Er is overigens naar mijn mening de laatste tijd inderdaad sprake van een merkwaardig en zwabberend moderatiebeleid.
-
Teunbosseman
nevermind schreef:Ik zou het niet durven, jouw tegen te spreken.Teunbosseman schreef:nevermind schreef:Dat zijn leden, welke niet met de moderatie eens zijn, en daardoor alle berichten ook oude zijn aan verwijderen, en de tekst plaatsen Tros censuur.
Hahahaha......
-
Teunbosseman
MAXIEM schreef:Beste teun,
Twijfelde eerst maar als ik postings zie van bv 2008 welke zijn aangepast met - censuur - vroeg k me af waarom. Maar is duidelijk nu.
grtz