| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Overwaardehypotheek Kapitaalvisie Hengelo (O)
-
A.H. Veenendaal
Overwaardehypotheek Kapitaalvisie Hengelo (O)
Graag zouden wij in contact komen met andere mensen die bij Kapitaalvisie een overwaardehypotheek hebben afgesloten. In ons geval zijn er bij het afsluiten niet alleen grove fouten gemaakt maar ook is er ook een totaal verkeerd beeld gegeven over risico´s en andere zaken aan een dergelijke hypotheek verbonden. Inmiddels hebben wij een avocaat in de hand genomen en de SER en STE van de (be)handelwijze van Kapitaalvisie in kennis gesteld. Men houdt ons inmiddels al 2 jaar aan het lijntje. Wij weten dat er meer families de dupe zijn geworden van de handelwijze van Kapitaalvisie en zouden dit gaarne vernemen.
A.H. Veenendaal.
A.H. Veenendaal.
-
Meisje
Re: Overwaardehypotheek Kapitaalvisie Hengelo (O)
Gaat dit toevallig over de overwaarde van je hypotheek gebruiken voor aankoop van effecten en dat je dan daar je aflossingen mee doet?
De enige die namelijk aan die constructies verdienen zijn bank/verzekeraars en tussenpersonen.
Wagner en Partners doen dit soort dingen ook namelijk.
De enige die namelijk aan die constructies verdienen zijn bank/verzekeraars en tussenpersonen.
Wagner en Partners doen dit soort dingen ook namelijk.
-
Ander meisje
Beste mensen,
Ook ik ben de dupe geworden van verkeerde adviezen door een ondeskundige medewerkster van Kapitaalvisie. Ik heb ook al overal geprobeerd om een klacht neer te leggen, maar nergens nemen ze de klacht in behandeling. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Het wordt tijd dat we met zijn
allen iets zouden kunnen ondernemen. Daarom adviseer ik je klacht over Kapitaalvisie te melden bij de Consumentenbond.
Ik hoop dat dat helpt. Of is er iemand die weet hoe je dit aanpakt. Kapitaalvisie is niet aangesloten bij een organisatie waar je een klacht kan indienen m.b.t. hypotheken.
Wie is er nog meer gedupeerd? Laat eens wat van je horen!
Groetjes.
Ook ik ben de dupe geworden van verkeerde adviezen door een ondeskundige medewerkster van Kapitaalvisie. Ik heb ook al overal geprobeerd om een klacht neer te leggen, maar nergens nemen ze de klacht in behandeling. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Het wordt tijd dat we met zijn
allen iets zouden kunnen ondernemen. Daarom adviseer ik je klacht over Kapitaalvisie te melden bij de Consumentenbond.
Ik hoop dat dat helpt. Of is er iemand die weet hoe je dit aanpakt. Kapitaalvisie is niet aangesloten bij een organisatie waar je een klacht kan indienen m.b.t. hypotheken.
Wie is er nog meer gedupeerd? Laat eens wat van je horen!
Groetjes.
-
Carl
Kapitaalvisie : Ja voor hun geldt dat zeker.
Ook ik wordt plotseling gebeld door een bureau die weer gouden bergen beloven door middel van de OVERWAARDE van je huis. Dit soort bureau's die je thuis 's avonds bellen zijn uit op jou geld en niets anders.
Ook ik wordt plotseling gebeld door een bureau die weer gouden bergen beloven door middel van de OVERWAARDE van je huis. Dit soort bureau's die je thuis 's avonds bellen zijn uit op jou geld en niets anders.
-
antikapitaal
Ook wij zijn er vreselijk ingestonken. Er werden gouden bergen belooft , maar we kregen giga schulden door de mooie praatjes van deze k club. Ik heb een aangetekende brief geschreven met tot in de detail wat ons is overkomen naar Kapitaalvisie en na lang heen en weer bellen en schrijven hebben we een schadevergoeding gehad van 500 gulden. Dit staat niet in verhouding met de gemaakte schulden en lasten.Ik ben bereidt om binnen de grenzen van het toelaatbare deze verschrikkelijke zakkenvullers aan te pakken. Hoop dat er vele reacties komen, zodat we evt. gezamenlijk wat kunnen ondernemen. Samen sta je sterker, toch??
-
onjuist hypotheekadvies
Wij zijn erin geluisd door makelaarskantoor Ten Hag. Oftewel Hypotheeknet. Twee dagen voor het tekenen van de akte kwam de notaris met de mededeling dat we € 29.000,00 tekort kwamen. hypotheeknet had een foutje gemaakt. Wij konden nog kiezen uit 1 hypotheek. En je raad het al. De duurste vorm en de slechtste vorm. We hebben een advocaat. We hebben een voorlopig getuigenverhoor bij de rechtbank aangevraagd en gehad. Ze heeft keihard gelogen. Wij hebben bewijzen zwart op wit. Maar de rechtsgang is vreemd, moeilijk en HEEEEEEL duur. Maar we gaan verder. Een advocaat is duur. Geen rechtsbijstand afgesloten ook dankzij Ten Hag. Volgend jaar april komt er een nieuwe wet uit. Die is er om de consument te beschermen tegen dit soort praktijken. handig om de krachten te bundelen misschien. Als iemand iets wil bespreken over dit onderwerp graag een mailtje naar mijn mailadres [email protected] of naar tros rader tav Dhr Kees Palsma trosverslaggever emailadres [email protected]
Wij zijn al ruim twee jaar bezig met een rechtzaak.
De inzet is het bedrag voor een taxatierapport.
Afgesproken was dat dit alleen in rekening gebracht zou worden als de hypotheek verstrekt kon worden. Kapitaalvisie kon de hypotheek niet verstrekken maar de rekening kwam enkele maanden later wel.
Is er iemand met een soortgelijk verhaal?
Zijn er mensen die de krachten willen bundelen?
De inzet is het bedrag voor een taxatierapport.
Afgesproken was dat dit alleen in rekening gebracht zou worden als de hypotheek verstrekt kon worden. Kapitaalvisie kon de hypotheek niet verstrekken maar de rekening kwam enkele maanden later wel.
Is er iemand met een soortgelijk verhaal?
Zijn er mensen die de krachten willen bundelen?
Kapitaalvisie veroordeeld tot terugbetaling maar gedupeerde krijgt geen cent.
Het is bekend dat veel tussenpersonen er tussenuit knijpen om hun verantwoordelijkheid te ontlopen.
Degene met wie je contact hebt gehad blijkt niet meer daar te werken en voor je het in de gaten hebt is de hele organisatie verdwenen.
Spaar Select met zijn ruim 30 vestigingen rond 2000 is daar een goed voorbeeld van.
Maar ook kleinere organisaties als Kapitaalvisie uit Hengelo weten precies wanneer zij de buit binnen hebben om vervolgens al het geld weg te sluizen en hun slachtoffers met lege handen achterlatend.
In 2004 werkten hier nog zo’n 20 man, nu is alles verlaten.
Een rechtszaak tegen deze witte boord criminelen heeft weinig zin, van een zogenaamde kale kip valt niets te plukken.
Er zijn veel slachtoffers van Kapitaalvisie.
Hier de linken naar een uitspraak van de rechtbank in Almelo m.b.t. een Kapitaalvisie rechtszaak.
http://www.platformaandelenlease.nl/Uit ... 062006.htm
http://www.platformaandelenlease.nl/Uit ... 082006.htm
Wie is ook het slachtoffer van Kapitaalvisie geworden?
Stuur een e-mail naar [email protected]
Er zijn nog een paar mogelijkheden om alsnog iets terug te zien van je verloren geld.
De rechtszaak waar naar verwezen wordt is gevoerd door een advocaat die graag in contact wil komen met meerdere slachtoffers van Kapitaalvisie.
Kapitaalvisie staat voor een faillissement, het is van groot belang om je z.s.m. aan te melden om nog een mogelijkheid te hebben iets van je verloren geld terug te zien.
En weer laat en tussenpersoon zich failliet verklaren na zijn slachtoffers te hebben leeggezogen.
We blijven het elke keer weer herhalen : het is onbegrijpelijk dat onze slapende waakhond, de AFM, dit allemaal maar laat gebeuren!!
Ben je ook slachtoffer van Kapitaalvisie, neem contact op met [email protected]
Groeten,
Piet
Het is bekend dat veel tussenpersonen er tussenuit knijpen om hun verantwoordelijkheid te ontlopen.
Degene met wie je contact hebt gehad blijkt niet meer daar te werken en voor je het in de gaten hebt is de hele organisatie verdwenen.
Spaar Select met zijn ruim 30 vestigingen rond 2000 is daar een goed voorbeeld van.
Maar ook kleinere organisaties als Kapitaalvisie uit Hengelo weten precies wanneer zij de buit binnen hebben om vervolgens al het geld weg te sluizen en hun slachtoffers met lege handen achterlatend.
In 2004 werkten hier nog zo’n 20 man, nu is alles verlaten.
Een rechtszaak tegen deze witte boord criminelen heeft weinig zin, van een zogenaamde kale kip valt niets te plukken.
Er zijn veel slachtoffers van Kapitaalvisie.
Hier de linken naar een uitspraak van de rechtbank in Almelo m.b.t. een Kapitaalvisie rechtszaak.
http://www.platformaandelenlease.nl/Uit ... 062006.htm
http://www.platformaandelenlease.nl/Uit ... 082006.htm
Wie is ook het slachtoffer van Kapitaalvisie geworden?
Stuur een e-mail naar [email protected]
Er zijn nog een paar mogelijkheden om alsnog iets terug te zien van je verloren geld.
De rechtszaak waar naar verwezen wordt is gevoerd door een advocaat die graag in contact wil komen met meerdere slachtoffers van Kapitaalvisie.
Kapitaalvisie staat voor een faillissement, het is van groot belang om je z.s.m. aan te melden om nog een mogelijkheid te hebben iets van je verloren geld terug te zien.
En weer laat en tussenpersoon zich failliet verklaren na zijn slachtoffers te hebben leeggezogen.
We blijven het elke keer weer herhalen : het is onbegrijpelijk dat onze slapende waakhond, de AFM, dit allemaal maar laat gebeuren!!
Ben je ook slachtoffer van Kapitaalvisie, neem contact op met [email protected]
Groeten,
Piet