LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Paketje uit buitenland (extra kosten )

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
YesJong

Paketje uit buitenland (extra kosten )

Ongelezen bericht door YesJong »

Ik heb vorige week een soort tekentablet besteld ( osu tablet ) is nergens te krijgen is speciaal gemaakt door paar mensen in japan . koste 33 euro met verzendkosten .
Dus mijn vraag is moet ik hier btw . invoerrechten of iets anders voor betalen ?
Ik heb eens beetje op het internet gekeken ( messchien niet genoeg ) en vond daar niet goed mijn antwoord.
Op een site stond dat ik altijd moest betalen en bij de anderen niet . En bij de ene site stond dat ik alleen hoef te betalen als het product ook hier te krijgen is .
Dus ben een beetje in de war .

sjohie

Re: Paketje uit buitenland (extra kosten )

Ongelezen bericht door sjohie »

YesJong schreef:Ik heb vorige week een soort tekentablet besteld ( osu tablet ) is nergens te krijgen is speciaal gemaakt door paar mensen in japan .
Dus mijn vraag is moet ik hier btw . invoerrechten of iets anders voor betalen ?
Ik heb eens beetje op het internet gekeken ( messchien niet genoeg ) en vond daar niet goed mijn antwoord.
Op een site stond dat ik altijd moest betalen en bij de anderen niet . En bij de ene site stond dat ik alleen hoef te betalen als het product ook hier te krijgen is .
Dus ben een beetje in de war .
Ja dat moet, aldus de site van de douane. En hier http://www.invoercalculator.nl/ kan je de kosten berekenen.

Gesloten