![Razz :P](./../images/smilies/icon_razz.gif)
MEDEWERKING 0!!!! MOET VIJF KEER PER WEEK BELLEN
VRESELIJK KOST HANDEN MET GELD OOK MIJN ZWAGER KRIJGT HET PAKKET NIET LOS BIJ TNT DUNDEE
WAT EEN BALLEN TENT IS DAT ZEG
EN NOG STEEDS GEEN SCHADEVERGOEDING!
![Evil or Very Mad :evil:](./../images/smilies/icon_evil.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Nou dat is anders waar ik al 3 keer over geklaagd heb bij de TPG, hier dumpen ze die pakjes overal, ik woonde op nmr. 3, pakjes werden gewoon op nmr 23 of 47 afgegeven ZONDER een briefje bij mij in de deur te gooien.Wat er ook over TPG post gezegd kan worden...dat is me nog nooit gebeurt met TPG. Zij boden de pakketjes aan de buren aan, briefje in mijn brievenbus waar het pakketje afgeleverd was en klaar.
Inmiddels weet ik dat dus wel.gh.vedder
Geplaatst op 15 Nov 2006 16:00 door gh.vedder
Wat bijna niemand weet, ook de verzenders niet, dat TNT pakketpost sinds een paar maanden voor het laatste bezorgtraject vanaf het laatste sorteercentrum gebruik maakt van particuliere koeriersdienst
Ik heb weleens met de tpg gebeld en volgens hen mag het dus wel en staat het zo ook in de voorwaarden.TNT/TPG is echter VERPLICHT om pakketten welke niet bij de geadresseerde kan worden afgeleverd mee terug te nemen en een briefje bij de geadresseerde achter te laten met daarop o.a. vermeld bij welk postagentschap dit pakket kan worden afgehaald.
Het is pure gemakzucht wat er in het voorbeeld van Haarlem is gebeurd en MAG ABSOLUUT NIET GEBEUREN!
Dat is ook nog niet zo lang. Daarvoor ging het gewoon mee terug en werd het de volgende dag weer aangeboden. Als dat niet lukte kon je het de dag na de tweede poging ophalen.waarom krijgen ze dan briefjes mee waarop aangekruist kan worden "het pakje is afgegeven op nummer.......".
Dit is natuurlijk nonsens.Ik heb weleens met de tpg gebeld en volgens hen mag het dus wel en staat het zo ook in de voorwaarden.
Ze mógen het pakje in de gehele straat afgeven, hierover bellen/schrijven als klacht heeft dus geen zin.
jawel hoor aan hun klanten.jiping
Geplaatst op 19 Dec 2006 16:38 door jiping
ja maar ze hoeven toch voor de rest ook aan niemand verantwoording meer af te leggen