Het is echt maar de vraag waar dat pakketje is. Ik kwam 's avond thuis en er stond een pakketje aan mij gericht voor de deur. Iedereen had het zo mee kunnen nemen. Lekker geregeld.
Wat er ook over TPG post gezegd kan worden...dat is me nog nooit gebeurt met TPG. Zij boden de pakketjes aan de buren aan, briefje in mijn brievenbus waar het pakketje afgeleverd was en klaar.
Nahja hoe je het ook bekijkt zij zullen toch met DE (of een) oplossing moeten komen. Volgens hun voorwaarden staat er een vergoeding voor van 50 euro. Dat dekt de schade voor de geadresseerde. Niettemin. Ik wacht nog op antwoord van mijn e-mail.
pakketje aan mij is vorige week zomaar geretourneerd, zonder dat ik het onder ogen heb gehad of een briefje dat ik het op kon halen. reden: adres onbekend. maar het adres klopte wel.
Gaat niet zo goed daar blijkbaar, ook al hebben ze mooie nieuwe jasjes
Slechte zxaak Fiore. Mag ik je vragen een klacht in te dienen, zodat ze weten dat ze niet zo kunnen omgaan met andermans spullen waarvoor je ook nog veel porto betaald, hier
Wordt tijd dat men eens uitleg komt geven in het programma!
ik heb daarstraks wel een mail gestuurd, via de TNT website, om te vragen hoe dat nu kan. Ik heb alleen geen flauw idee hoe ik dat in het vervolg zou kunnen voorkomen, het adres klopte nl. al, ook al zei TNT van niet.. en het is toch wel lastig
Mijn pakje is bezorgd bij de geadresseerde in Haarlem. Dus men (TNT) kan niet zeggen dat het adres niet klopte. Vraag om het verzendbewijs van de verzender. Daarop staat postcode en huisnummer. Dat correnspondeerd met jouw straatnaam. Zo'n bewijsje heb ik.
mijn pakje is inmiddels allang terug bij het bedrijf waar het vandaan kwam, en ze werken niet echt mee.. die hebben ook wel wat beters te doen natuurlijk.. ik kwam er pas achter toen ik van het bedrijf een bericht kreeg dat mijn bestelling geretourneerd en door hen ontvangen was. bij navraag zeiden ze dat het niet aan hen lag, maar aan TNT, die zeiden dat het adres niet klopte.. op de bevestiging die je krijgt via de e-mail klopte mijn adres echter wel.
opnieuw bestellen kon helaas niet, want inmiddels was het uitverkocht. geen man overboord, wel jammer!
Toch vervelend maar als het geen probleem voor je is. Ik heb iemand iets verkocht en die had mne daarvoor dus betaald, ook de porto.
Ik heb weliswaar aan m'n verplichting voldaan, TNT helaas niet. Maargoed. Uiteindelijk is het goed gekomen ook niet mbv TNT.
TNT 's tracktrace laat zien dat mijn pakje van Zwolle (daar vlakbij is de winkel van het product) naar Amsterdam wordt gestuurd! Stuur het dan meteen naar het distributiecentrum in Utrecht, want nu wacht ik dus een extra weekend...
Wat bijna niemand weet, ook de verzenders niet, dat TNT pakketpost sinds een paar maanden voor het laatste bezorgtraject vanaf het laatste sorteercentrum gebruik maakt van particuliere koeriersdiensten en deze nemen het niet zo nauw als ze het pakket maar kwijt zijn. Het komt regelmatig voor dat er soms 3 deuren verder een pakket voor mij is afgegeven en er geen briefje van bezorging op een ander adres is achtergelaten. Ik heb het zelfs meegemaakt dat volgens track en trace een rembourspakket bij mij zou zijn afgeleverd en ik het nu nog moet krijgen.
Het ging een aantal jaren geleden al fout bij de overname van PTT Post door TNT. Pakketten worden sindsdien bij afwezigheid van de geadresseerde gwoon in de buurt gedumpt. TNT/TPG is echter VERPLICHT om pakketten welke niet bij de geadresseerde kan worden afgeleverd mee terug te nemen en een briefje bij de geadresseerde achter te laten met daarop o.a. vermeld bij welk postagentschap dit pakket kan worden afgehaald.
Het is pure gemakzucht wat er in het voorbeeld van Haarlem is gebeurd en MAG ABSOLUUT NIET GEBEUREN!! Licht de directie van TPG in over deze malafiede handelswijze zou ik zeggen.
Ik word ook doodziek van die TNT post, bij mij zijn er de afgelopen Maanden 2 pakketjes zoek geraakt schade €75,00 maar bij Trac&Trace zijn ze wel bij mij afgelevert, maar ik heb ze nooit ontvangen, klachten ingediend bij TNT post ze zouden het uitzoeken maar krijg dan later bericht dat het niet te traceren is ben je mooi klaar mee waardeloos zoals je behandeld word, geen schade vergoeding niets.
Ik heb een scharrel die zit bij de postberzorging (Lekkere stevige kerel moet ik zeggen.) die vertelde mij dat het gewoon bedrijfsbeleid is om pakjes bij de deur of buren achter te laten.
Het lag ook een beetje aan de buurt trouwens.
ja, dat staat op de site. Als je niet thuis bent wordt je pakketje afgegeven bij de buren, tenzij je er door de afzender op laat zetten dat het alleen op jouw adres bezorgd mag worden. Ik vind wel dat als ze dat doen, dat ze dan een briefje in de bus moeten doen, en het al helemaal niet, zoals in mijn geval, het zomaar terugsturen zonder dat ik ergens iets vanaf weet.