LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pakket op mijn naam bezorgd, niet besteld, moet wel betalen
-
Pakket op mijn naam bezorgd, niet besteld, moet wel betalen
Goedendag,
Op 25 februari heb ik een pakket ontvangen op mijn naam waar ik niet om gevraagd heb. Het pakket is door een ander aangenomen. Nu wil ik het pakket terugsturen maar er staat alleen een postbus adres op. Er zit ook een rekening in die dient betaald te worden binnen 14 dagen. Kan iemand mij hier mee helpen en weet iemand of dit zomaar mag en kan?
Op 25 februari heb ik een pakket ontvangen op mijn naam waar ik niet om gevraagd heb. Het pakket is door een ander aangenomen. Nu wil ik het pakket terugsturen maar er staat alleen een postbus adres op. Er zit ook een rekening in die dient betaald te worden binnen 14 dagen. Kan iemand mij hier mee helpen en weet iemand of dit zomaar mag en kan?
Re: Pakket op mijn naam bezorgd, niet besteld, moet wel betalen
Als u of 1 van uw huisgenoten niks heeft besteld, hoeft u niet te betalen. Maar als er een factuur bij zit, kan u altijd even contact opnemen met het bedrijf en vragen wie wat waarom wanneer,
-
Ja geen contactgegevens. Het is verstuurd uit weesp kan ik zien, ik kan ook zien op de rekening dat het een bedrijf uit de UK is maar daar houdt het dan ook ongeveer op.
Gewoon afwachten en kijken wie in de lucht komt?
-
Inhoud en firma naam, soms is dat hier vermelden de manier om er achter te komen welke firma er achter zit en
ongevraagde pakjes mag je in principe houden, ze moeten bij wanbetalers zelf terug halen.
Maar zonder dit Postbus nummer en inhoud is het lastig adviseren.
ongevraagde pakjes mag je in principe houden, ze moeten bij wanbetalers zelf terug halen.
Maar zonder dit Postbus nummer en inhoud is het lastig adviseren.
Inderdaad niet betalen. Als je er ruimte voor heb, dan zou ik het pakket een tijdje op zolder bewaren.
-
Waar gaat het om ?
Welk bedrijf
Welk product
Welke prijs
Welk bedrijf
Welk product
Welke prijs
-
Lees deze topic eens goed, gaat over hetzelfde onderwerp.
overig-juridisch-financieel-f93/pakketj ... 91745.html
-
Dit is pakket met juiste naam dus die link klopt niet.
Maar aannemen pakket en later de factuur zien, als we geen inhoud, afzender of bank nummer waar het geld naar toe zou moeten?
Graag iets meer info wat het is en waar het geld naartoe moet, de Naam/Nummer controle eiste dat ook.
Anders kun je niet eens meer overboeken.
En betaal voor ongevraagde goederen nooit.
Maar aannemen pakket en later de factuur zien, als we geen inhoud, afzender of bank nummer waar het geld naar toe zou moeten?
Graag iets meer info wat het is en waar het geld naartoe moet, de Naam/Nummer controle eiste dat ook.
Anders kun je niet eens meer overboeken.
En betaal voor ongevraagde goederen nooit.
Natuurlijk kan je wel overboeken ook al klopt de naam/nummer controle niet.
-
die 14 dagen zijn nu wel voorbij dus dan had u al een reactie van de afzender moeten hebben .
Komkommertijd
vindt dit leuk
Fijn, geen antwoord meer van Jeroenus, snap ik dan weer niet, je vraagd wat, word advies gegeven en gevraagd naar de info en dan zie je niks meer.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
"Op 25 februari heb ik een pakket ontvangen op mijn naam waar ik niet om gevraagd heb" Het pakket is door een ander
aangenomen" Als U echt niets heeft besteld en er niet uw naam op staat, waarom heeft U dat pakketje toch aangenomen
van die ander? lees ook deze onderstaande link eens, ook van dit forum. betreft vrijwel hetzelfde geval.
aangenomen" Als U echt niets heeft besteld en er niet uw naam op staat, waarom heeft U dat pakketje toch aangenomen
van die ander? lees ook deze onderstaande link eens, ook van dit forum. betreft vrijwel hetzelfde geval.
Je kan beter (opgetogen) reageren als een topicstarter WEL eens reageert in een eigen topic.
Dit topic is van een half jaar geleden, het leven gaat verder.
Dit topic is een half jaar oud, dus weinig kans dat de TS hier nog op gaat reageren. Toch laat ik hem open voor het geval dat iemand anders iets vergelijkbaars meemaakt. In dat geval kan dit topic mogelijk uitgebreid worden. Tot die tijd heeft verder reageren naar mijn idee geen zin. ^FG
Komkommertijd
vindt dit leuk