| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pakketje PostNL naar buitenland komt zonder reden retour
-
Superwoman6
Pakketje PostNL naar buitenland komt zonder reden retour
Op 16 juni een pakketje via PostNL naar Hamburg verstuurd (zonder track and trace).
Op 8 juli dit pakketje weer retour ontvangen.
PostNL geeft aan dat ze niet kunnen nakijken wat er met het pakketje is gebeurd en waarom het retour is gekomen.
Ook zitten er stickers van DPD op. Vervolgens de DPD gevraagd en zij geven aan dat het pakketje op 3 juli is afgeleverd aan de ontvanger in Hamburg.
Terwijl de ontvanger nooit iets heeft ontvangen en ik het pakketje weer in handen heb.
PostNL geeft aan dat zij niet verantwoordelijk zijn voor het pakketje over de grens, terwijl ik met PostNL te doen heb (die heb ik tenslotte betaald en opdracht gegeven).
En de DPD geeft aan dat zij ook niets kunnen doen/terughalen uit het systeem.
Wat kan ik nu het beste doen?
Op 8 juli dit pakketje weer retour ontvangen.
PostNL geeft aan dat ze niet kunnen nakijken wat er met het pakketje is gebeurd en waarom het retour is gekomen.
Ook zitten er stickers van DPD op. Vervolgens de DPD gevraagd en zij geven aan dat het pakketje op 3 juli is afgeleverd aan de ontvanger in Hamburg.
Terwijl de ontvanger nooit iets heeft ontvangen en ik het pakketje weer in handen heb.
PostNL geeft aan dat zij niet verantwoordelijk zijn voor het pakketje over de grens, terwijl ik met PostNL te doen heb (die heb ik tenslotte betaald en opdracht gegeven).
En de DPD geeft aan dat zij ook niets kunnen doen/terughalen uit het systeem.
Wat kan ik nu het beste doen?
Laatst gewijzigd door Radar op 23 jul 2017 19:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ivm duidelijkheid
Reden: Titel aangepast ivm duidelijkheid
-
Bob Schurkjens
Re: Pakketje PostNL naar buitenland komt zonder reden retour
U kunt proberen de portokosten terug te krijgen door een klacht over PostNL te plaatsen op www.klachtenkompas.nl
Dpd is netwerkpartner van Postnl maar met Dpd heeft u geen overeenkomst.
Dpd is netwerkpartner van Postnl maar met Dpd heeft u geen overeenkomst.
-
Superwoman6
Re: Pakketje PostNL naar buitenland komt zonder reden retour
Hartelijk bedankt voor deze tip!