LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PC-prive

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
patrick1512

PC-prive

Ongelezen bericht door patrick1512 »

Belachelijk dat dit ook weer wordt afgeschaft.

brandstof, cigaretten, alles wordt door de overheid duurder gemaakt en de dingen waarvoor voor het volk nog iets leuks te behalen is wordt afgeschaft.

Pieter100
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 jul 2004 14:48

Re: PC-prive

Ongelezen bericht door Pieter100 »

Vind je het dan niet belangrijk, dat mensen met een laag inkomen ook hun normale boodschappen kunnen blijven kopen :P :lol:

rhodi
Berichten: 108
Lid geworden op: 29 dec 2003 21:05

Re: PC-prive

Ongelezen bericht door rhodi »

Niets is zo onbetrouwbaar als de overheid. Ze kunnen dus wel wetten snel regelen!!!!! Als ze het zelf maar goed uitkomt. Weer een hoop werklozen erbij. Wat zal het volgende zijn wat ze af gaan schaffen ????

Ralfjuh.com
Berichten: 51
Lid geworden op: 03 aug 2004 14:47

Re: PC-prive

Ongelezen bericht door Ralfjuh.com »

Het tijd dat er eens iemand Den Haag afschaft :)

Gast

Re: PC-prive

Ongelezen bericht door Gast »

Tja, zo gaat dat hè? Eerst klagen dat de minima er een paar procent op achteruit gaan. Vervolgens doet de regering er wat aan (en als de regering iets doet moeten wij dat als bevolking hoe dan ook zelf betalen) en dan maar klagen dat je wat euro'tjes in moet leveren. Vooral niet willen meebetalen aan koopkrachthandhaving van de zwaksten in de samenleving.

rhodi
Berichten: 108
Lid geworden op: 29 dec 2003 21:05

Re: PC-prive

Ongelezen bericht door rhodi »

moet ik voor heel nederland gaan zorgen dan!?

Ralfjuh.com
Berichten: 51
Lid geworden op: 03 aug 2004 14:47

Re: PC-prive

Ongelezen bericht door Ralfjuh.com »

wham, mij hoor je niet zeuren dat dat ding is afgeschaft hoor, ik behoor zelf tot de minima, maar tis wel zo dat den haag doet wat ze wil, en dat is fout! maarjah wie zijn wij, wij zijn slechts trouwe belastingbetalende mensen die maar 1x in de 4jaar mogen praten en erna onze rotkop moeten dichthouden,

patrick1512

Re: PC-prive

Ongelezen bericht door patrick1512 »

OK, het is om de minima te helpen, maar wie is in dit geval de minima.......


als dit werklozen zijn ben ik het er echt niet mee eens, laat ze maar gaan werken...

Jan Modaal

Re: PC-prive

Ongelezen bericht door Jan Modaal »

Misselijkmakend is het! En de reacties hier nog erger. Wat kan mij de koopkracht van de minima verrotten? Opzouten, stelletje klaplopers en zielepoten, ga maar lekker voor jezelf zorgen. De middenmoot mag WEER eens voor alle kanslozen opdraaien. We moeten al overal de volle mep voor betalen, en nu dus ook voor de PC. Terwijl die minima wel een PC via de speciale bijstand kunnen krijgen. En kwijtschelding van gem. belasting. En kortingen op cursussen en dagjes uit. En de middenklasse? Die BETAALT HET GELACH.

Ach, wat zielig, de koopkracht van de minima gaat achteruit. En MIJN KOOPKRACHT DAN? Moet je voor de gein eens zien hoeveel belasting ik elke maand afdraag! En BTW ik betaal. En heffingen op mijn water, woonruimte en FOKKING TOILET GEBRUIK en de rotzooi die ik weggooi. De verpakkingen van de troep waar ik ook belasting over heb betaald.. DIt hele land gaat naar de tering omdat er zo nodig voor de zwakke gezorgd moet worden. Ik zeg: OPZOUTEN met je minima en meer voor Jan Modaal. Stelletje ratten hier in Den Haag. Lekkere democratie. Is er mij iets gevraagd, of ik mijn PC-prive project wil opgeven voor de minima? Is MIJN VOLKSVERTEGENWOORDIGING wat gevraagd? OOK NIET! Het kabinet beslist dit maar even. ALLEMAAL TEGEN DE MUUR!

Gast

Re: PC-prive

Ongelezen bericht door Gast »

als dit werklozen zijn ben ik het er echt niet mee eens, laat ze maar gaan werken...

Een werkloze is niet perse een minimumlijder, ook iemand met een WAO uitkering hoort vaak niet tot de minima. Waar bij deze maatregel op gedoeld wordt zijn de bijstandsgerechtigden en mensen met alleen maar een AOW tje met mogelijk een klein aanvullend pensioen. Mijn persoonlijke mening is: Het kabinet met minister Zalm in het bijzonder hebben in dit geval groot gelijk met het vervroegd invoeren van deze maatregel.

filiaal[1071]
Berichten: 24
Lid geworden op: 27 aug 2004 19:18

Re: PC-prive

Ongelezen bericht door filiaal[1071] »

Ze moeten idd maar eens bij de rijken gaan stelen, want straks kan de middenklasse ook maar net zijn hoofd boven water houden.. geen prettig id he, gemiddelde forumbezoeker

Jay

Re: PC-prive

Ongelezen bericht door Jay »

Jongens aan wie ligt dit gedonder nu eigenlijk??? JUIST aan de PvdA, als die in Paars iets minder geld uit hadden gegeven had de overheid nu niet zo drastisch moeten bezuinigen en was dit hele probleem er niet geweest. Daarnaast: zonder paars waren er ook geen PC-prive projecten geweest dus dan was het probleem er ook niet geweest.

Gast

Re: PC-prive

Ongelezen bericht door Gast »

Daarnaast: zonder paars waren er ook geen PC-prive projecten geweest dus dan was het probleem er ook niet geweest.

In 1989 was er ook al een PC prive project, weliswaar ook met de PvdA in het kabinet, maar beslist GEEN paars. Trouwens dit project was m.i. alleen maar om van de zogenoemde winkeldochters af te komen.

geronimo
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mei 2004 08:33

Re: PC-prive

Ongelezen bericht door geronimo »

Zwaar balen,
Heb een paar weken terug een pc besteld, moest wachten op de videokaart (levertijd) en kan hem morgenochtend ophalen.
Hoor ik dus dat pc prive per direct is afgeschaft, gaat in per vrijdag 27 augustus 17.00 uur. :evil:
Ze kunnen het dan toch niet maken dat je die niet meer op kan voeren, de bestelling was ruim voor die datum :cry:

Gast

Re: PC-prive

Ongelezen bericht door Gast »

De overheid moet niet altijd de werkende mens laten inleveren.
Het is zeker zo dat de minima geholpen moet worden, maar het moet niet altijd ten koste gaan van andere werkende mensen.
Waarom passen ze regeliongen niet aan aan de hand van inkomens???
Hoe meer je verdient, hoe meer je ook kan missen!!

Biglift computers

Re: PC-prive

Ongelezen bericht door Biglift computers »

Geachte meneer zalm >> mag ik u even via deze weg een ROTSCHOP onder uw b*llen geven >> U word bedankt !!!!

zonet nog een schrijnend geval van een klant die net na 17:00 uur een pc gekocht had en bij thuiskomst op het nieuws te horen kreeg dat ze haar centjes niet zal terug krijgen van haar werkgever omdat u zonder enige aankondiging dit pardoes afgeschaft heeft >> deze mensen eten dus nu een aantal maanden droog brood !!! <<<

veel mensen ( gezinnen met kinderen ) kopen nu eenmaal niet zomaar een pc . en dan als het via de werkgever kan pakt u ze dit af op het moment dat ze net er 1tje gekocht hebben !!!


ZALM SCHAAMT U !!!! ik hoop dat er snel verkiezingen zullen zijn dan kunt u wat mij betreft samen met balkelende thuis blijven !!!


hoogachtend


Directie van biglift custom build computers & repairs

miraltje
Berichten: 155
Lid geworden op: 26 okt 2003 16:09

Re: PC-prive

Ongelezen bericht door miraltje »

Jongens aan wie ligt dit gedonder nu eigenlijk??? JUIST aan de PvdA, als die in Paars iets minder geld uit hadden gegeven had de overheid nu niet zo drastisch moeten bezuinigen en was dit hele probleem er niet geweest. Daarnaast: zonder paars waren er ook geen PC-prive projecten geweest dus dan was het probleem er ook niet geweest.
ja geef de pvda maar weer de schuld, wie zat er nog meer in paars!
juist de vvd en wie was toen de minister van financieen?
ook een vvd-er nm GERRIT ZALM.
zowel in paars 1 als 2
dus voordat je de vinger naar de pvda wijst wijs dan eerst even naar de vvd.
dus als de pvda er schuld aan heeft dan de vvd wel 2X zoveel.

Gast

Re: PC-prive

Ongelezen bericht door Gast »

[quoteBiglift computers
Gast

Geplaatst op 27 Aug 2004 20:31 door Biglift computers

--------------------------------------------------------------------------------
enige aankondiging dit pardoes afgeschaft heeft >> deze mensen eten dus nu een aantal maanden droog brood !!! <<<

Directie van biglift custom build computers & repairs
][/quote]

Doe niet zo dramatisch, U praat alleen maar voor de eigen goedgevulde beurs. Het zijn krokodilletranen van u.

Gast

Re: PC-prive

Ongelezen bericht door Gast »

Goed dat er eindelijk iets aangedaan wordt, heb je enig idee hoeveel LCD of plasma TV schermen er dit jaar zijn aangeschaft met op de rekening de aankoop van een PC. Nu zijn de echte minima wat minder de dupe van corrupte subsidie regelingen.

Quasi-Modo
Berichten: 243
Lid geworden op: 03 apr 2004 21:45

Re: PC-prive

Ongelezen bericht door Quasi-Modo »

We moeten blij zijn dat er een regeling was en niet op z'n hollands klagen en zeuren als regelingen worden afgeschaft als het minder gaat en er minder geld te verdelen dan wel te vergeven is.
Heb je er nu nog geen gebruik van gemaakt dan heb je die kans laten gaan en heb je dit aan jezelf te danken!
QM

Gesloten