LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pepe Tickets verkoop

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
jack53

Pepe Tickets verkoop

Ongelezen bericht door jack53 »

Wij hebben een tijdje geleden 2 kaarten via Pepe tickets besteld voor My name is Michael voor 26 maart, van 55 euro per stuk, en 12,50 reserveringskosten, dus totaal 122,50 betaald!!
Vorige week kregen wij te horen dat er iets fout was gegaan met de leverancier, zodat wij niet de 26e maar de 28e konden gaan.
Wij hebben dit geaccepteerd.
Toen wij vrijdagmiddag de kaartjes kregen, stond er op de tickets een bedrag van 29 euro.
Toen wij gisteravond geweest zijn, zaten wij achterin op de tribune.
Wij hebben vanmorgen gebeld met Pepe tickets, en wij kregen te horen dat zij deze plaatsen hadden gereserveerd, en wij daar ook zouden hebben gezeten voor die 55 euro.
Als ik deze kaarten gewoon via de HMH had besteld, waren de duurste VIP kaarten 39 euro, en zaten wij gewoon helemaal voorin. Dus mijn advies is: koop nooit tickets bij Pepe Tickets of andere comerciele kaartverkopers!!!!!!!!!

henk51

Re: Pepe Tickets verkoop

Ongelezen bericht door henk51 »

Dus mijn advies is: koop nooit tickets bij Pepe Tickets of andere comerciele kaartverkopers!!!!!!!!!
Dit advies is al honderden malen gegeven,toch zijn er nog steeds mensen die het nooit gelezen hebben.
Zijn ook al diverse TV items over geweest. Doordat iedereen een aparte Topic start is het onoverzichtelijk geworden. Gelukkig is er op iedere consumenten site een zoek functie deze zou wat meer gebruikt moeten worden naar mijn mening.
Enwel voordat men gebruik maakt van dat soort bedrijven. Als er geen vraag meer is naar dit soort duurdere kaartjes verdwijnen dit soort bedrijfjes als sneeuw voor de zon.
Tip: kijk op de site van de schouwburg,stadion, uitvoerende artiest waar de tickets besteld kunnen worden.
Gebruik niet meteen google de commerciele bedrijven staan altijd als eerste genoemd daar zorgen ze door trucjes wel voor.

gr Henk

Gesloten