LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pinlinq
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 23 nov 2009 22:28
Re: Pinlinq
Dames en heren,
Voor alle pinlinq en Sepay gebruikers die op de hoogte gehouden willen worden van wat er rondom Seapay gebeurd:
http://www.frieslandbank.nl/OverOns/Per ... dBank.aspx
Ow een tip van mijn kant.
Onder op het artikel staat een ander nummer dan het dure 0900 nummer van Sepay.
Succes
Voor alle pinlinq en Sepay gebruikers die op de hoogte gehouden willen worden van wat er rondom Seapay gebeurd:
http://www.frieslandbank.nl/OverOns/Per ... dBank.aspx
Ow een tip van mijn kant.
Onder op het artikel staat een ander nummer dan het dure 0900 nummer van Sepay.
Succes
Laatst gewijzigd door Friet Piet op 23 nov 2009 22:38, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 23 nov 2009 22:28
Re: Pinlinq
Rolonoo, een tip.Rolonoo schreef:hoi Crazy Horses,
Ik weet niet hoe jij nu zit met Pinlinq, waarschijnlijk in het zelfde stadium als wij nu. wij hebben ook de automatische incasso stop gezet, vervolgens gaan ze eerst vrolijk verder met een ander rekening nummer. Ook gestopt, nu loopt de rekening tegen de 300 euro alleen aan abbonements kosten. Rechtsbijstand in geschakeld om het contract te ontbinden, maar die komen niet verder omdat niet al onze klachten Aangetekend en schriftelijk zijn geweest, ik hoop dat radar nog iets met deze K.. firma gaat doen of is er iemand die weet hoe je van ze afkomt.
VOOR DIEGENE DIE DIT NU LEEST, GA N I E T MET PINLINQ/SEPAY IN ZEE.
Zeg dat het apperaat technisch niet functioneerd.
Aangezien je al maanden het apparaat niet gebruikt is het makelijk via de pinbedragen aan te tonen dat er niks mee gedaan word.
Eis voor elke klein dingetje een monteur onsite om dat het niet werkt
**LET WEL OP*** zeg erbij dat het bereik telkens weg valt, noem geen gebruikersfouten anders krijg je een 130 euro rekening er boven op.
Als ze het "probleem niet op kunnen lossen dan kan je aangeven dat pislinq/sepis of hoe dat bedrijf zig ook zal noemen niet aan de de door hun voorgehouden voorwaarden voldoet.
Namelijk het leveren van een goed werkend apparaat.
Dan mag jij het contract vanuit jouw kant opzeggen zonder kosten.
Re: Pinlinq
Wij hebben bij ons bedrijf 3 automaten van Pinlinq / Sepay.
Geen van deze automaten werkt naar behoren. Elke dag wel een foutcode waardoor de gehele automaat niet meer functioneert. Na contact met de helpdesk à €0,45 per minuut wordt deze automaat dan omgewisseld. Dit duurt echter te lang en daardoor kun je dus dagenlang niet pinnen. Ga NOOIT gebruik maken van de diensten van deze oplichters!
Dit bericht is aangepast door de moderators i.v.m. het overtreden van de gedragsregels. Het is gebruikers niet toegestaan om persoonlijke informatie (zoals telefoonnummers, e-mailadressen en privé-adressen) van anderen in bijdragen te vermelden.
Geen van deze automaten werkt naar behoren. Elke dag wel een foutcode waardoor de gehele automaat niet meer functioneert. Na contact met de helpdesk à €0,45 per minuut wordt deze automaat dan omgewisseld. Dit duurt echter te lang en daardoor kun je dus dagenlang niet pinnen. Ga NOOIT gebruik maken van de diensten van deze oplichters!
Dit bericht is aangepast door de moderators i.v.m. het overtreden van de gedragsregels. Het is gebruikers niet toegestaan om persoonlijke informatie (zoals telefoonnummers, e-mailadressen en privé-adressen) van anderen in bijdragen te vermelden.
Re: Pinlinq
Ik moet eerlijkheids halve bekennen dat wij tot nu toe nog nooit problemen hebben gehad met sepay. Ook andere winkeliers bij ons in de straat hebben geen problemen met het bedrijf.
En duur zijn ze ook niet, als je per maand € 56,97 moet betalen vind ik dat echt niet veel.
En nee ik werk er niet, maar ik maak gebruik van sepay.
En duur zijn ze ook niet, als je per maand € 56,97 moet betalen vind ik dat echt niet veel.
En nee ik werk er niet, maar ik maak gebruik van sepay.
Re: Pinlinq
Het ziet er heerlijk uit het water loopt mijn mond uit
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 07 sep 2010 19:28
Re: Pinlinq
bij ons werkt pinlinq behoorlijk op de zenuwen, eeuwig wachten, fout meldingen en contracten waar je niet af komt, NOOIT AAN BEGINNEN, de brieven voor verlenging zij ook zeer verwarrend, ik ben er 31-12-2010 van af!!! NOOIT WEER!!!!! OPLICHTERS, DE NAAM SEPAY VERANDERD DAAR NIET AAN!!!!
o ja, sinds 2 jaar geen klachten meer, alleen maandelijkse afschrijving.
het apparaat staat in een doos op zolder, beter voor stress en hoge bloeddruk.
o ja, sinds 2 jaar geen klachten meer, alleen maandelijkse afschrijving.
het apparaat staat in een doos op zolder, beter voor stress en hoge bloeddruk.
-
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 27 okt 2009 10:52
Re: Pinlinq
Ook wij hebben een contract afgesloten voor een Sepay automaat. Vorig jaar afgesloten, kregen we het oude apparaat nog met de afspraak dat deze binnen 2 maanden zou worden vervangen voor het nieuwe model. Het nieuwe model zou vele malen beter zijn werd ons beloofd. Die 2 maanden werd een half jaar, en dat oude apparaat is zeker 3 keer vervangen. Toen het nieuwe apparaat er was bleven de klachten, telkens vastlopers waardoor wij de klanten regelmatig naar de bank moesten sturen om te kunnen pinnen. Na vele brieven en dure telefoontjes, kregen wij van de week eindelijk de brief waarin werd bevestigd dat wij kosteloos het contract kunnen beeidigen wegens het niet na kunnen komen van de beloofde diensten.
Voor ons nooit meer sepay.
Voor ons nooit meer sepay.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 08 okt 2010 17:02
Re: Pinlinq
Ook ik ben zo stom geweest om die pinling zooi te nemen.
Verhogen tussentijds doodleuk het abonnementsgeld.
Naam op afschrijving van klanten veranderd ineens zonder waarschuwing.
Bereik was er niet, en je krijgt niet je geld terug als dat gebeurd, je lost het zelf maar op met een antenne aan een kabel ( leuk mobiel ).....!
Nu moest ik over naar een andere betaalautomaat, dus heb ik bij andere bedrijven eens nagevraagd, en besloten om geen pinling zooi meer te nemen. Ik spaar nu per maand bijna 40 euro uit, dus ik heb het meergeld er binnen anderhalf jaar uit. En het apparaat is nu van mij, dus bij het stoppen van het contract hoef ik het niet meer terug te sturen, en kan ik eventueel een andere aanbieder nemen.
NOOIT meer SEPAY of PINLINQ, of hoe ze zich ook gaan noemen.
En als iemand erover denkt om sepay te kopen, NIET DOEN !!!!
Verhogen tussentijds doodleuk het abonnementsgeld.
Naam op afschrijving van klanten veranderd ineens zonder waarschuwing.
Bereik was er niet, en je krijgt niet je geld terug als dat gebeurd, je lost het zelf maar op met een antenne aan een kabel ( leuk mobiel ).....!
Nu moest ik over naar een andere betaalautomaat, dus heb ik bij andere bedrijven eens nagevraagd, en besloten om geen pinling zooi meer te nemen. Ik spaar nu per maand bijna 40 euro uit, dus ik heb het meergeld er binnen anderhalf jaar uit. En het apparaat is nu van mij, dus bij het stoppen van het contract hoef ik het niet meer terug te sturen, en kan ik eventueel een andere aanbieder nemen.
NOOIT meer SEPAY of PINLINQ, of hoe ze zich ook gaan noemen.
En als iemand erover denkt om sepay te kopen, NIET DOEN !!!!
Re: Pinlinq
Eind september kreeg ik een nieuwe pinautomaat. Drie jaar bij pinlinq geweest, verder geen problemen gehad. Nu van Sepay.....
De nieuwe heeft het twee dagen gedaan. Vervolgens kreeg ik keer op keer een andere, ze deden het allemaal niet. Nummer 7!!!!!!!! deed het tenslotte. van een daarvan is het vervoer misgegaan, en duurde het nog 5 werkdagen langer. Ze zijn per brief niet bereikbaar, maar ik heb ze een aangetekende brief gestuurd met een eindtermijn. Gelukkig(?) deed nummer 7 het binnen de termijn die ik heb gesteld. Ik denk dat het goedkope rotzooi is, wat bij aankomst in Nederland wel getest wordt, maar het vervoer niet overleeft. Excuses krijg ik niet, of een telefoontje dat de nieuwe pin op zich laat wachten. Een beetje ondernemer stuurt dan een brief naar zijn klant. Ik wil weten tot hoe lang mijn contract duurt en zwart op wit dat ik een maand niet hoef te betalen, dit zou per email gebeuren..... Misschien werken ze daar met computers die in dezelfde fabriek zijn gemaakt als de pinautomaten.....
Ik vind het wel raar, 7 pinautomaten. Elke keer is hun oplossing een nieuwe sturen ipv een monteur. Omdat ze geen verstand van zaken hebben volgens mij!!
Ik heb hun rekeningnummer geblokkeerd, en als ik iets wil betalen maak ik dat in ieder geval voortaan zelf wel over. Ik heb drie (!!!!!) weken geen pinautomaat gehad. Ik heb een manueel praktijk en geen winkel, dat is mijn geluk. Anders was dit waarschijnlijk een behoorlijke financiële klap geweest voor mij.
De nieuwe heeft het twee dagen gedaan. Vervolgens kreeg ik keer op keer een andere, ze deden het allemaal niet. Nummer 7!!!!!!!! deed het tenslotte. van een daarvan is het vervoer misgegaan, en duurde het nog 5 werkdagen langer. Ze zijn per brief niet bereikbaar, maar ik heb ze een aangetekende brief gestuurd met een eindtermijn. Gelukkig(?) deed nummer 7 het binnen de termijn die ik heb gesteld. Ik denk dat het goedkope rotzooi is, wat bij aankomst in Nederland wel getest wordt, maar het vervoer niet overleeft. Excuses krijg ik niet, of een telefoontje dat de nieuwe pin op zich laat wachten. Een beetje ondernemer stuurt dan een brief naar zijn klant. Ik wil weten tot hoe lang mijn contract duurt en zwart op wit dat ik een maand niet hoef te betalen, dit zou per email gebeuren..... Misschien werken ze daar met computers die in dezelfde fabriek zijn gemaakt als de pinautomaten.....
Ik vind het wel raar, 7 pinautomaten. Elke keer is hun oplossing een nieuwe sturen ipv een monteur. Omdat ze geen verstand van zaken hebben volgens mij!!
Ik heb hun rekeningnummer geblokkeerd, en als ik iets wil betalen maak ik dat in ieder geval voortaan zelf wel over. Ik heb drie (!!!!!) weken geen pinautomaat gehad. Ik heb een manueel praktijk en geen winkel, dat is mijn geluk. Anders was dit waarschijnlijk een behoorlijke financiële klap geweest voor mij.
Re: Pinlinq
In twee jaar betaal je dus ruim 1300 euro. Daar koop je een mobiele automaat voor incl. alle transacties. Elk jaar dat het apparaat langer meegaat bespaart je ruim 600 euro.elmo43 schreef: En duur zijn ze ook niet, als je per maand € 56,97 moet betalen vind ik dat echt niet veel.
Lekker voordelig ja.....
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 08 okt 2010 17:02
Re: Pinlinq
Vandaag een CCV mobiele betaal automaat gekregen.
Werkt perfect, en dat zonder 3 meter kabel en een antenne.
Ik heb hem gekocht ( kost me iets minder dan 1000 euro ) en ik heb nu slechts 10 euro kosten per maand. Had ik die rotzooi van pinlinq/sepay genomen, dan had ik ongeveer 200 euro moeten betalen en meer dan 50 euro per maand. ( is dus meer dan 600 euro per jaar ).
Dus, ga NIET met SEPAY in zee.
CCV is sneller, goedkoper en beter...
Werkt perfect, en dat zonder 3 meter kabel en een antenne.
Ik heb hem gekocht ( kost me iets minder dan 1000 euro ) en ik heb nu slechts 10 euro kosten per maand. Had ik die rotzooi van pinlinq/sepay genomen, dan had ik ongeveer 200 euro moeten betalen en meer dan 50 euro per maand. ( is dus meer dan 600 euro per jaar ).
Dus, ga NIET met SEPAY in zee.
CCV is sneller, goedkoper en beter...
Re: Pinlinq
CCV werkt al jaren prima bij ons. Wel een absurd dure servicedienst / servicecontracten.
Re: Pinlinq
Ik heb al 3 jaar lang gebruik gemaakt van een betaal automaat van pinlinq/sepay. Gewoon via inbellen. Nooit problemen gehad. Vanwege het nieuwe pinnen en aflopen contract een nieuwe automaat gekregen ( nou ja gekregen met verplichte bijbetaling van 149,00 ex. btw). Deze automaat moet worden aangesloten op router/modem. Ik heb door het hele pand kabels moeten trekken en wat denk je doet dat kreng het niet. Tig keren gebeld met klantenservice (nou ja service) á 35 ct per minuut en iedere keer wordt je afgescheept met verhalen als opnieuw opstarten, stekker eruit enz. .
Het probleem ligt bij Sepay want ze moeten belangrijke updates uitvoeren vanwege het pinnen over open internet. Iedere keer wordt je zoet gehouden met de belofte dat het dan en dan moet werken. Inmiddels ben ik ruim 2 maand verder en nu zeggen ze dat tussen half november en eind november het moet werken. Ik wordt er zo moe van en kost me als kleine zzp-er handen vol geld aan bellen wat toch niets oplost.
Ik heb een zakelijk abonnement van KPN, bellen en adsl en eerder moest je een aparte abonement hebben voor pinnen, maar dat hoeft niet meer, het kan/mag nu gewoon over open internet maar dat werkt dus niet.
Gelukkig heb ik de oude automaat nog en stuur deze niet terug voordat de andere werkt. Via inbellen kunnen mijn klanten nog pinnen gelukkig, maar ik betaal nu wel iedere maand 5,00 extra voor het nieuwe abonnement en natuurlijk nog steeds de telefoontikken.
Ik ben heel benieuwd of meer mensen deze problemen hebben en wat er aan gedaan kan worden. Wellicht een goed onderwerp voor een uitzending?
Het probleem ligt bij Sepay want ze moeten belangrijke updates uitvoeren vanwege het pinnen over open internet. Iedere keer wordt je zoet gehouden met de belofte dat het dan en dan moet werken. Inmiddels ben ik ruim 2 maand verder en nu zeggen ze dat tussen half november en eind november het moet werken. Ik wordt er zo moe van en kost me als kleine zzp-er handen vol geld aan bellen wat toch niets oplost.
Ik heb een zakelijk abonnement van KPN, bellen en adsl en eerder moest je een aparte abonement hebben voor pinnen, maar dat hoeft niet meer, het kan/mag nu gewoon over open internet maar dat werkt dus niet.
Gelukkig heb ik de oude automaat nog en stuur deze niet terug voordat de andere werkt. Via inbellen kunnen mijn klanten nog pinnen gelukkig, maar ik betaal nu wel iedere maand 5,00 extra voor het nieuwe abonnement en natuurlijk nog steeds de telefoontikken.
Ik ben heel benieuwd of meer mensen deze problemen hebben en wat er aan gedaan kan worden. Wellicht een goed onderwerp voor een uitzending?
Re: Pinlinq
Hey Marco055,Marco055 schreef:Ik heb al 3 jaar lang gebruik gemaakt van een betaal automaat van pinlinq/sepay. Gewoon via inbellen. Nooit problemen gehad. Vanwege het nieuwe pinnen en aflopen contract een nieuwe automaat gekregen ( nou ja gekregen met verplichte bijbetaling van 149,00 ex. btw). Deze automaat moet worden aangesloten op router/modem. Ik heb door het hele pand kabels moeten trekken en wat denk je doet dat kreng het niet. Tig keren gebeld met klantenservice (nou ja service) á 35 ct per minuut en iedere keer wordt je afgescheept met verhalen als opnieuw opstarten, stekker eruit enz. .
Het probleem ligt bij Sepay want ze moeten belangrijke updates uitvoeren vanwege het pinnen over open internet. Iedere keer wordt je zoet gehouden met de belofte dat het dan en dan moet werken. Inmiddels ben ik ruim 2 maand verder en nu zeggen ze dat tussen half november en eind november het moet werken. Ik wordt er zo moe van en kost me als kleine zzp-er handen vol geld aan bellen wat toch niets oplost.
Ik heb een zakelijk abonnement van KPN, bellen en adsl en eerder moest je een aparte abonement hebben voor pinnen, maar dat hoeft niet meer, het kan/mag nu gewoon over open internet maar dat werkt dus niet.
Gelukkig heb ik de oude automaat nog en stuur deze niet terug voordat de andere werkt. Via inbellen kunnen mijn klanten nog pinnen gelukkig, maar ik betaal nu wel iedere maand 5,00 extra voor het nieuwe abonnement en natuurlijk nog steeds de telefoontikken.
Ik ben heel benieuwd of meer mensen deze problemen hebben en wat er aan gedaan kan worden. Wellicht een goed onderwerp voor een uitzending?
Wat me ook opvalt is dat er geen forum's zijn die behulpbaar zijn om het op te lossen via forum's voor pinnen. (ik zal me er heel erg thuis voelen)
Maar je hebt zelf kabel's getroken naar boven? is de lijn getest met bijvoorbeeld een laptop?
Het zal fijn zijn als je ook een fout code hebt wat je krijgt bij het apparaat.
Ik ben zelf een externe monteur geweest van sepay, en niet alleen van sepay maar ook andere bedrijven die pin leveren.
En het is echt letterlijk 50.50 dat het aan de verbinding ligt, en of aan het apparaat. Heb zelf's meegemaakt dat de eigenaar de kabel's eruit moest halen en weer terug moest stoppen en vervolgens het apparaat helemaal niet meer werkt omdat ze het in het verkeerde poortje hebben gestopt.
Ik ben wel erg benieuwd wat de fout code is van U.
Groetjes Kex
Re: Pinlinq
Hallo Kex,
Bedankt voor je reactie.
Ik heb geen foutcode. Ik heb van een ruimte waar de modem/router hangt (meterkast) een kabel via een systeemplafond getrokken naar de betaalautomaat in een praktijkruimte. De automaat geeft aan dat er verbinding is met internet.
Als ik via het menu naar betaling ga dan krijg ik de melding in het scherm "meld u aan op www.sepay.nl" . Ik ben al lang aangemeld, gebruik het al meer dan 3 jaar. Toen ik de eerste keer belde zouden ze iets omzetten en ik moest het apparaat opnieuw opstarten, maar die melding blijft. Vervolgens hoor ik keer op keer dat het komt omdat ik geen gecertificeerde internetverbinding heb en er nog aanpassingen bij hun gedaan moeten worden enz.
Een andere medewerker zei dat ik via instellingen naar "technisch menu" moest gaan en dan via "update" een management call uitvoeren, maar dan krijg ik de melding "mislukt" .
Ik hoop dat je wat aan deze informatie hebt. Wat betreft een forum voor pinstoringen, ga je gang, denk dat er veel behoefte aan is
Groeten Marco
Bedankt voor je reactie.
Ik heb geen foutcode. Ik heb van een ruimte waar de modem/router hangt (meterkast) een kabel via een systeemplafond getrokken naar de betaalautomaat in een praktijkruimte. De automaat geeft aan dat er verbinding is met internet.
Als ik via het menu naar betaling ga dan krijg ik de melding in het scherm "meld u aan op www.sepay.nl" . Ik ben al lang aangemeld, gebruik het al meer dan 3 jaar. Toen ik de eerste keer belde zouden ze iets omzetten en ik moest het apparaat opnieuw opstarten, maar die melding blijft. Vervolgens hoor ik keer op keer dat het komt omdat ik geen gecertificeerde internetverbinding heb en er nog aanpassingen bij hun gedaan moeten worden enz.
Een andere medewerker zei dat ik via instellingen naar "technisch menu" moest gaan en dan via "update" een management call uitvoeren, maar dan krijg ik de melding "mislukt" .
Ik hoop dat je wat aan deze informatie hebt. Wat betreft een forum voor pinstoringen, ga je gang, denk dat er veel behoefte aan is
Groeten Marco
Re: Pinlinq
Hey Marco055,Marco055 schreef:Hallo Kex,
Bedankt voor je reactie.
Ik heb geen foutcode. Ik heb van een ruimte waar de modem/router hangt (meterkast) een kabel via een systeemplafond getrokken naar de betaalautomaat in een praktijkruimte. De automaat geeft aan dat er verbinding is met internet.
Als ik via het menu naar betaling ga dan krijg ik de melding in het scherm "meld u aan op http://www.sepay.nl" . Ik ben al lang aangemeld, gebruik het al meer dan 3 jaar. Toen ik de eerste keer belde zouden ze iets omzetten en ik moest het apparaat opnieuw opstarten, maar die melding blijft. Vervolgens hoor ik keer op keer dat het komt omdat ik geen gecertificeerde internetverbinding heb en er nog aanpassingen bij hun gedaan moeten worden enz.
Een andere medewerker zei dat ik via instellingen naar "technisch menu" moest gaan en dan via "update" een management call uitvoeren, maar dan krijg ik de melding "mislukt" .
Ik hoop dat je wat aan deze informatie hebt. Wat betreft een forum voor pinstoringen, ga je gang, denk dat er veel behoefte aan is
Groeten Marco
Ik heb even gekeken op KPN,
en als ik het eruit opmaak moet je Pinnen ook in je zakelijke abbo hebben zitten.
Heb je dat niet dan kan je de management call dus ook niet uitvoeren omdat je geen certificatie van Currence hebt.
Dit is bij KPN snel aan tevragen door via Customer Selfcare Service te gaan.
Ik denk dat dat het moet oplossen.
Ik vraag me dan ook af van wie je het hebt dat een beveiligde verbinding niet meer nodig is.
Ik lees wel dat het mogelijk wordt dat het op een open verbinding gaat komen,
maar naar mijn idee is dat nog niet in werking gestelt.
Heb ondertussen een amateur forum gemaakt, heb er niet veel kaas van gegeten dus hoop dat het een beetje aanslaat.
http://pinprobleem.forum2go.nl
Gr Kevin
Re: Pinlinq
Oh jah, dit heb ik van Currence website.
Vanzelfsprekend blijft het voor een winkelier mogelijk om van door Currence gecertificeerde breedbandverbindingen gebruik te blijven maken. Deze lijnen kennen een hogere, gegarandeerde beschikbaarheid en een betere bereikbaarheid van de helpdesk van de datacomprovider, en worden daarom nog steeds door Currence aanbevolen.
Ik denk dat de bereikbaarheid nog niet goed genoeg is om via de open internet verbinding te gaan.
Gr Kevin
Vanzelfsprekend blijft het voor een winkelier mogelijk om van door Currence gecertificeerde breedbandverbindingen gebruik te blijven maken. Deze lijnen kennen een hogere, gegarandeerde beschikbaarheid en een betere bereikbaarheid van de helpdesk van de datacomprovider, en worden daarom nog steeds door Currence aanbevolen.
Ik denk dat de bereikbaarheid nog niet goed genoeg is om via de open internet verbinding te gaan.
Gr Kevin
Re: Pinlinq
Kexin schreef:Oh jah, dit heb ik van Currence website.
Vanzelfsprekend blijft het voor een winkelier mogelijk om van door Currence gecertificeerde breedbandverbindingen gebruik te blijven maken. Deze lijnen kennen een hogere, gegarandeerde beschikbaarheid en een betere bereikbaarheid van de helpdesk van de datacomprovider, en worden daarom nog steeds door Currence aanbevolen.
Ik denk dat de bereikbaarheid nog niet goed genoeg is om via de open internet verbinding te gaan.
Gr Kevin
Klopt, dit is het nou juist het probleem. Volgens Sepay (staat op de de website als je bent ingelogd) dat bij hun vanaf 1 oktober pinnen via open internet mogelijk is.
Niet dus. Het kost mischien niet zoveel om bij KPN een pin abonnement af te nemen maar voor een kleine ondernemer is het veel geld. Ik heb gemiddeld zo´n 10 klanten per week die pinnen (ik heb een massagepraktijk) dus het is vooral een stukje service aan mijn klanten maar wil daar niet nog meer voor gaan betalen.
Hoop dat nu eindelijk die software update van hun tussen half en eind november (wat ze zeggen) alles oplost. Anders ben ik alsnog genoodzaakt een pin abonnement bij KPN er bij te nemen.
Goed zeg dat forum!
Re: Pinlinq
Ok, dat is vreemd dat ze zeggen dat dat vanaf 1 oktober kan dan,Marco055 schreef: Klopt, dit is het nou juist het probleem. Volgens Sepay (staat op de de website als je bent ingelogd) dat bij hun vanaf 1 oktober pinnen via open internet mogelijk is.
Niet dus. Het kost mischien niet zoveel om bij KPN een pin abonnement af te nemen maar voor een kleine ondernemer is het veel geld. Ik heb gemiddeld zo´n 10 klanten per week die pinnen (ik heb een massagepraktijk) dus het is vooral een stukje service aan mijn klanten maar wil daar niet nog meer voor gaan betalen.
Hoop dat nu eindelijk die software update van hun tussen half en eind november (wat ze zeggen) alles oplost. Anders ben ik alsnog genoodzaakt een pin abonnement bij KPN er bij te nemen.
Goed zeg dat forum!
Op currence staat echt vanaf 8 november. is toch weer ruim een maand later.
Ook een beetje jammer dat ze dan er gelijk van uitgaan dat het allemaal maar werkt.
Maar ik ga maar is bezig met de forum
Ik wens u veel succes, en voor problemen zie ik u van harte welkom op de pinprobleem forum.
Gr Kex