LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] polish robinia

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
zwiebertje157
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mar 2010 20:30

polish robinia

Ongelezen bericht door zwiebertje157 »

Beste mensen wie kan mij helpen .

Ik ben er dus pas achter gekomen dat ik ook bij het polish robinia het schip in ben gegaan .
Door mijn nieuwe vriendin die me erop wees dat er meer aan de hand was en onze oude papieren door ging zoeken .
En er achter kwam dat ik zit er in voor zo'n 7000 euro .in zit !!!! :evil: :twisted:
Wie kan me een beetje op weg helpen of waar moet ik me melder voor verdere info :?

Alvast heel erg bedankt voor de moeite

PietDeBakker
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 dec 2012 23:36

Re: polish robinia

Ongelezen bericht door PietDeBakker »

Wij hebben net ook de brief gekregen waarin ons gemaand werd het geld voor de tussenkap te betalen. Dit is belachelijk omdat wij ons hadden aangemeld voor de kap voor de biobrandstof. We willen ook heel graag met zoveel mogelijk belanghebbenden in contact komen om:
1. Ervaringen uit te wisselen over wat Polish Robinia Foundation met ons in de loop van de jaren individueel gecommuniceerd heeft;
2. Gezamelijk actie te ondernemen naar PRF;
3. Gezamelijk juridische stappen te overwegen.

Ons email adres is [email protected]

Jinx0000
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jan 2013 21:54

Re: polish robinia

Ongelezen bericht door Jinx0000 »

Beste allen,

De gedupeerden van Polish Robinia Foundation kunnen www.robiniaplatform.nl bezoeken en daar meer informatie ontvangen over verdere stappen. Dit is een belangrijke beweging voorwaarts voor de gedupeerde investeerders.

aafdevries
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 mar 2013 15:11

Re: polish robinia

Ongelezen bericht door aafdevries »

Beste verontruste investeerder in Polish Robinia Foundation (PRF),

Ik roep U op zich aan te melden bij de Robinia Investeerders Platform (http://www.robiniaplatform.nl/). Om Uw belangen zo goed mogelijk te kunnen dienen zou het fijn zijn wanneer U ons strikt vertrouwelijk zou kunnen laten weten hoeveel hectare bomen U heeft aangekocht, wat de looptijd van uw contract met de PRF was/is en of er in Uw contract met de PRF afspraken zijn gemaakt over een of meer tussenkap(pen).

Met vriendelijke groet, Twan de Vries.

Gesloten