LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Politie
Re: Politie
ach dit soort mensen zit vervolgens te zeuren dat de politie niet controleerd of er geen auto's op invalide parkeerplaatsen staan die er niet thuishoren....
controleren mag niet, en als ze het niet doen..... helpppppppppppppp zat de bon al onder je ruitenwissen dan????????????????????
controleren mag niet, en als ze het niet doen..... helpppppppppppppp zat de bon al onder je ruitenwissen dan????????????????????
met de vorige schrijver ben ik het helemaal niet eens, ze mogen natuurlijk controleren, maar..... let dan eens goed op wie je bekeurd.
En als de politie de regels niet kent[over wat een invalideparkeerkaart inhoud.......]dan moeten ze toch maar weer eens de boeken induiken.
Ik heb dit zelf ondervonden, een agent die niet wist dat ik daar mocht parkeren, en die op allerlei manieren zijn fout niet wilde erkennen.
Jammer voor hem, maar ik had het zwart op wit, en hij moest dat gele briefje dus VERSCHEUREN.
En als de politie de regels niet kent[over wat een invalideparkeerkaart inhoud.......]dan moeten ze toch maar weer eens de boeken induiken.
Ik heb dit zelf ondervonden, een agent die niet wist dat ik daar mocht parkeren, en die op allerlei manieren zijn fout niet wilde erkennen.
Jammer voor hem, maar ik had het zwart op wit, en hij moest dat gele briefje dus VERSCHEUREN.
Wanneer je alles goed had gelezen had je gezien dat deze agent nog niet had gekeken en dus nog niet wist dat er een invalidekaart achter de ruit lag.met de vorige schrijver ben ik het helemaal niet eens, ze mogen natuurlijk controleren, maar..... let dan eens goed op wie je bekeurd.
Op het moment dat hij de bon dus onder de ruitenwisser had willen leggen had hij het vanzelf gezien.
Dus je weet van deze meneer niet of hij wel of niet de regels wist.
Overhaaste conclusie dus.
Dat is ook zo, daarvoor is de kaart bedoeld, het enige wat je wel moet doen in deze gebieden is er een parkeerschijf naast leggen, er is n.l. wel een tijdslimiet aan verbonden, maar ook in gebieden met een parkeer of stopverbod mag de invalide medemens zijn of haar mobiel parkeren.
Mijn vrouw beschikt helaas ook over een invalideparkeerkaart,ze parkeert ook wel eens hier in de straat waar het eigenlijk niet mag,maar met zo'n kaart dat je daar een tijdelijke ontheffing hebt van drie uur met gebruik van parkeerkaart,maar voor mijn is het dan een kleine moeite om de auto ergens te parkeren waar het wel is toegestaan
Zo heb je ook vaak de situatie van parkeren bij winkelcentra dat de passagier beschikt over een invalideparkeerkaart en dat de auto dan geparkeerd wordt in het vak dat bestemd is voor mindervalide(ik weet ook wel deze zijn iets groter dan gewone parkeervakken),maar als een bestuurder die alleen is moet dan maar parkeren in een gewoon parkeervak omdat de mindervalide plaatsen al reeds bezet zijn.
Zo heb je ook vaak de situatie van parkeren bij winkelcentra dat de passagier beschikt over een invalideparkeerkaart en dat de auto dan geparkeerd wordt in het vak dat bestemd is voor mindervalide(ik weet ook wel deze zijn iets groter dan gewone parkeervakken),maar als een bestuurder die alleen is moet dan maar parkeren in een gewoon parkeervak omdat de mindervalide plaatsen al reeds bezet zijn.
goed hoor van die politie, je krijgt steeds meer waardering en respekt voor deze ''mensen'' zolang ze maar kunnen blijven bekeuren.
Moet je eens proberen om een aangifte te doen, of een melding van een inbraak of diefstal, nee meneer daar liggen niet de prioriteiten.
Moet je eens proberen om een aangifte te doen, of een melding van een inbraak of diefstal, nee meneer daar liggen niet de prioriteiten.
BESTE WALLY, IS HET MISSCHIEN TE VEEL GEVRAAGD, OM DUIDELIJK TE ZIJN? IK SNAP VAN DAT SCHRIJVEN OVER DE INVALIDEKAART VAN UW VROUW HELEMAAL NIKSNAKKESNADA.
in de vorige geschreven stukjes komt toch duidelijk naar voren, dat de politie niet de wet kent.
ook als er iets gebeurd komen ze soms wel met zes politieauto,s aangescheurd, inclusief zwaailicht.
nou ja, dat is toch interressant........... of niet!!!!!!!!!!!!
ook als er iets gebeurd komen ze soms wel met zes politieauto,s aangescheurd, inclusief zwaailicht.
nou ja, dat is toch interressant........... of niet!!!!!!!!!!!!
Beste Octaaf, het is onmogelijk, zelfs voor een politieagent, om de gehele wet te kennen. Maar bij twijfel valt het natuurlijk altijd op te zoeken. Maar geef iemand daar dan wel de gelegenheid voor.
Neen, vind ik ook, de Politie doet zijn werk en het zijn ook maar mensen net als ieder ander.
Het is een onzinnig verhaal amsouverijn wat jij op deze forum uiteenschetst.
Het is een onzinnig verhaal amsouverijn wat jij op deze forum uiteenschetst.
Het is hier weer zeer duidelijk dat meningen afhangen van de persoonlijke ervaringen die men heeft opgedaan. Wanneer ik voor mijzelf spreek, en dat doe ik dan ook bij deze, snijd het mes aan 2 kanten.
Over het algemeen gezien is het goed dat er zoiets bestaat als de "Politie". In de te lezen topics komt het woord vooroordelen naar voren die de mensen bij de politie ook hebben. En daar komt het hekelpunt... In het verleden reed ik eigenlijk alleen in wat sportievere auto's waar men ook gewoon normaal 50 mee kan rijden. Desondanks
word je dan bij het minste of geringste aan gehouden omdat je auto er misschien wel snel uitziet of "verdacht".
Nu ik in het bezit ben van een Subaru legacy uitgevoerd met 2 kinderstoeltjes lijkt het wel dat iknu zo hard mag rijden als wil.., terwijl ik toch echt dezelfde persoon ben.
De andere kant van het mes;
Enige tijd geleden (1989) kreeg ik een ongeval waarbij ik in een shock was geraakt. Een taak van de politie is het ook ondersteunen van hulp bij ongevallen. Zo ver ik mij dat kan herinneren heeft de politie zijn/haar taak goed uitgevoerd zonder fouten te maken.
Hiermee zeggende dat de desbetreffende agent die wellicht niet de voorkant van de achterkant van de auto kon onderscheiden niet gelijk de gehele werkwijze van het korps vertegenwoordigd.
Helaas is het wel zo dat de prioriteiten vaak op de verkeerde punten liggen en de echt noodbehoevende zaken in de hoek worden gegooid.
Het lijkt wel of iedere aangifte een civiele zaak is geworden zodat er meer tijd geinvesteerd kan worden in de echt belangrijke zaken:
het verkeer..
Over het algemeen gezien is het goed dat er zoiets bestaat als de "Politie". In de te lezen topics komt het woord vooroordelen naar voren die de mensen bij de politie ook hebben. En daar komt het hekelpunt... In het verleden reed ik eigenlijk alleen in wat sportievere auto's waar men ook gewoon normaal 50 mee kan rijden. Desondanks
word je dan bij het minste of geringste aan gehouden omdat je auto er misschien wel snel uitziet of "verdacht".
Nu ik in het bezit ben van een Subaru legacy uitgevoerd met 2 kinderstoeltjes lijkt het wel dat iknu zo hard mag rijden als wil.., terwijl ik toch echt dezelfde persoon ben.
De andere kant van het mes;
Enige tijd geleden (1989) kreeg ik een ongeval waarbij ik in een shock was geraakt. Een taak van de politie is het ook ondersteunen van hulp bij ongevallen. Zo ver ik mij dat kan herinneren heeft de politie zijn/haar taak goed uitgevoerd zonder fouten te maken.
Hiermee zeggende dat de desbetreffende agent die wellicht niet de voorkant van de achterkant van de auto kon onderscheiden niet gelijk de gehele werkwijze van het korps vertegenwoordigd.
Helaas is het wel zo dat de prioriteiten vaak op de verkeerde punten liggen en de echt noodbehoevende zaken in de hoek worden gegooid.
Het lijkt wel of iedere aangifte een civiele zaak is geworden zodat er meer tijd geinvesteerd kan worden in de echt belangrijke zaken:
het verkeer..
hoppa rekening rijden invoeren en net zo duur maken als het openbaar vervoer al die kelere auto's wordt het millieu gelijk een stuk schoner
wally, je bent duidelijk zat hoor, laat je niet gek maken door dat !!!!
die heeft al op meer topics lopen zieken.
ik heb ook een invalideparkeerkaart voor mijn zoon.
maar ik vind het ook een kleine moeite om hem even bij mijn schoonouders binnen te brengen en dan de auto aan de overkant te parkeren.
hij hoef niet zonodig op de stoep of voor de deur te staan.
en invalideparkeerplaatsen zijn 9 van de 10 x bezet door validemensen die ff snel een boodschap doen
en ja, dan zie je geen politie
anoniempje
maar ik vind het ook een kleine moeite om hem even bij mijn schoonouders binnen te brengen en dan de auto aan de overkant te parkeren.
en invalideparkeerplaatsen zijn 9 van de 10 x bezet door validemensen die ff snel een boodschap doen
anoniempje
Ehhhhhhhhhhhh anoniempje, dat bericht was niet door !!!! geschreven hoor.wally, je bent duidelijk zat hoor, laat je niet gek maken door dat !!!!
anoniempje
En geloof me, ik kan het weten
Het verhaal van Wally was idd, duidelijk en hij is ook 1 van de weinige die geen misbruik maakt van de kaart maak ik op uit zijn verhaal.
Bravo, waren er maar meer zoals Wally.
Tjonge wat een reacties, maar ik wil nu nog wel even een ding recht zetten, en dat is dat ik zeker GEEN MISBRUIK maak van de invalidekaart, alleen op dat moment, en dat staat ook in mijn stuk wat ik geschreven heb, was er nergens plaats aan de overkant bij mijn dochter, en toen heb ik dus wel GEBRUIK GEMAAKT van de invalidekaart.Jammer genoeg kan ik geen honderd meter lopen, maar dat zal vele schrijvers een worst wezen, maar toch wijs ik ze er nog even op, dat zij blij moeten zijn, dat zij niet gezegend zijn met een handicap.Verdere reacties van mijn kant wil ik niet meer geven, omdat ik weer de indruk heb gekregen , dat vele schrijvers niet de moeite nemen om de ingezonden stukken goed te lezen, jammer, maar ja , de Nederlander is van nature zo.Ook nu heb ik me niet verscholen onder een pseudoniem, zoals gast en etc.maar dit is een laatste reactie onder mijn eigen naam.Het ga u allen goed, en ik hoop dat u allen zeer gezond , en recht van leden en geest mogen blijven.
volgens mij zijn politie-agenten niets meer dan op macht beluste mensen die waarschijnlijk thuis totaal niets in te brengen hebben en zich daarom af moeten reageren op onschuldige burgers door het uitschrijven van bonnetjes.
en dat ze na iedere dienst met van die geile pretoogjes gaan bekijken wie nu de spectaculairste bon heeft uitgeschreven en daar nog voor betaald krijgen dmv onze belastingcentjes.
Nee, de grootste vriend van de burger is wel de politiel
Ik weet wel, en dat is, dat als een van mijn kinderen alleen het idee al zou oppperen om later politie-agent(e) te worden ik hem/haar linea recta uit mijn erfenis zal schrappen en zijn/haar aandeel zal gaan besteden aan het zo hard mogelijk langs flitskasten rijden met een auto met valse kentekenplaat en met een alcoholpromillage van 4.2 in mijn bloed. Dan wordt ik opgepast en in de bajes gesmeten en kan ik mijn zwaar verdiende geld eens terugverdienen. Denk ik
en dat ze na iedere dienst met van die geile pretoogjes gaan bekijken wie nu de spectaculairste bon heeft uitgeschreven en daar nog voor betaald krijgen dmv onze belastingcentjes.
Nee, de grootste vriend van de burger is wel de politiel
Ik weet wel, en dat is, dat als een van mijn kinderen alleen het idee al zou oppperen om later politie-agent(e) te worden ik hem/haar linea recta uit mijn erfenis zal schrappen en zijn/haar aandeel zal gaan besteden aan het zo hard mogelijk langs flitskasten rijden met een auto met valse kentekenplaat en met een alcoholpromillage van 4.2 in mijn bloed. Dan wordt ik opgepast en in de bajes gesmeten en kan ik mijn zwaar verdiende geld eens terugverdienen. Denk ik
Of je rijdt een onschulidig kind dood.
Maar dat maakt natuurlijk niks uit, want dat kind had anders misschien wel bij de politie gaan werken en dat kan natuurlijk helemaal niet
Maar dat maakt natuurlijk niks uit, want dat kind had anders misschien wel bij de politie gaan werken en dat kan natuurlijk helemaal niet
imderdaad de politie is maf als je aan het voetballen ben op straat word de bal inbeslag genomen als je dan blijf staan en vraag of je je bal terug krijg wordt je nog even inmekaar geslagen door een agent die vind dat als je een meter bij een agent afstaat heel bedreigend is zin-loos geweld telt niet voor de politie en inderdaad echte boeven kunnen zij niet pakken.