LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Politie
Re: Politie
zou je ook niet zeggen als je jou kind moest ophalen en naar het ehbo moest brengen omdat die agent zijn handjes niet kan thuis houden
Mijn kinderen gedragen zich.
Die hebben opvoeding genoten.
Dus agenten hebben niks op mijn kinderen aan te merken en hebben dus ook geen reden om mijn kinderen aan te pakken.
Dus agenten hebben niks op mijn kinderen aan te merken en hebben dus ook geen reden om mijn kinderen aan te pakken.
Ik heb vroeger altijd vertrouwen gehad in politie en justitie, maar sinds ik weleens naar Peter R. de Vries kijk is dat heel erg verminderd.
Dan denk ik aan de Putterse moordzaak en ook 3 verschillende verhalen van de vorige week en deze week. Nu denk ik het kan iedereen overkomen om onschuldig vast te zitten of beschuldigd te worden. Hierdoor lailliet te raken en nog geen enkel verontschuldiging te krijgen.
Dan denk ik aan de Putterse moordzaak en ook 3 verschillende verhalen van de vorige week en deze week. Nu denk ik het kan iedereen overkomen om onschuldig vast te zitten of beschuldigd te worden. Hierdoor lailliet te raken en nog geen enkel verontschuldiging te krijgen.
mijn kinderen zijn ook opgevoed spreken andere mensen nog met U aan zijn niet aan het inbreken tasjes roven oude vrouwtjes aan het beroven mobieltjes aan het stelen of ruiten aan het inslaan nee hij was aan het VOETBALLEN
INDERDAAD INGE DAT ZO DACHT IK ER OOK OVER MAAR TEGENWOORDIG HEB IK ER OOK GEEN VERTROUWEN MEER IN EN DIE GAST IS WAARSCHIJNLIJK ZELF AGENT EN ZIJN KINDEREN ZIJN NIET OUDER DAN 5 JAAR EN MOGEN DE TUIN NIET UIT
Voetballen op de openbare weg......
Zal wel een grote bek hebben gegeven en idd.dreigend op de agent af gestapt zijn....
Ken dat soort figuren....
Mijn kinderen voetballen op een veld dat voor voetballen bestemd is.
Niet op de openbare weg.
Agenten slaan echt niet zomaar kinderen hoor.
Geloof je het zelf?
Zal wel een grote bek hebben gegeven en idd.dreigend op de agent af gestapt zijn....
Ken dat soort figuren....
Mijn kinderen voetballen op een veld dat voor voetballen bestemd is.
Niet op de openbare weg.
Agenten slaan echt niet zomaar kinderen hoor.
Geloof je het zelf?
Die ouders die dát nog denken van hun kinderen, moesten eens als vlieg mee kunnen liften op 'n schouder van z'n kind.Geplaatst op 04 Jun 2004 11:13 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
Mijn kinderen gedragen zich.
Ik vind de topicstartster nogal overdreven reageren. Duidelijk zo'n type die zelf gelijk bij de politie aan de telefoon hangt als er een auto voor haar deur geparkeerd zou staan, waar dat niet mag. Echt een overdreven gezeur. Iedereen kan fouten maken en ze hebben zich ook geexcuseerd. Wat verwacht u dan: dat u een bos bloemen krijgt, voor het geleden ongemak? Altijd lekker makkelijk he: zeuren op de politie. Maar ik heb geen idee wat u nu zelf aan deze maatschappij bijdraagt. En als u zelf in wat u ook maar doet voor de maatschappij het waagt om nog EEN fout te maken, draagt u zichzelf dan ook voor executie? Want dat zou een consequente houding zijn.
ooooo, dus al die mensen die zijn doodgeslagen of geschop eigen schuld dikke bult moet je maar geen grote bek geven die gast geeft politie een vrijbrief wat grote bek sla inelkaar zinloos geweld telt niet voor de politie moet je maar niet brutaal zijn
Ben blij dat je die kaarten hebt als invalide, in andere landen kruipen invalide mensen nog door het stof omdat ze nog niet eens een ezel kunnen betalen.
Wat een gezeur mens, die kaarten die heb jij ook voor een deel door onze belastingcenten.
Wat een gezeur mens, die kaarten die heb jij ook voor een deel door onze belastingcenten.
Naast de nominatie voor de slechtste reclame zou Trosradar ook een nominatie in moeten stellen voor de grootste zeurkous.
Zou Souverein een zeer goede kandidaat zijn. Heb je niets beter te doen?
Zou Souverein een zeer goede kandidaat zijn. Heb je niets beter te doen?
De arme mensen in het buitenland die geen kaart hebben krijgen van mij een ezel.Doe ik er iemand een plezier mee.Want hier blijven ze altijd zeuren en klagen.Dat heb je in het buitenland niet gelukkig.En mopperen doen ze daar niet vandaar een ezel die ze overal stallen kunnen.Daar kunnen ze nog echt blij zijn tegen over elkaar.!!!!!!!