LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Post NL echt drama

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Mw Stemband

Post NL echt drama

Ongelezen bericht door Mw Stemband »

Ik heb een pakketje aangeboden bij Post NL. Nou ja bij de boekwinkel, want ons postkantoor is er niet meer.... Gevraagd wat de beste manier is om een pakketje naar Spanje te sturen. Als het niet een kostbare inhoud had, dan kon ik het gewoon met Track en Trace versturen, dan zou ik het pakketje kunnen volgen. Nou dat heb ik gedaan. Mijn pakket is niet aangekomen. Als ik inlog en mijn barcode invoer dan staat er dat mijn pakket niet kon worden bezorgd en retour is gezonden, dat ie is afgeleverd en dat het postcode niet klopt maar waar ie is dat weet niemand. Al met al schiet je helemaal niets op met track en trace. Ik heb gebeld met post NL. Het blijkt mijn eigen schuld te zijn. Volgens de klantenservice: de medewerker hoeft mij niet voor te lichten, ik had het ook thuis op internet kunnen nazoeken, als een postbode niet weet wat ie met het pakketje aanmoet, dan wordt het gewoon ergens afgegeven, dat had ik ook moeten weten, en dat er 3 verschillende meldingen staan, ja dat is vreemd maar daar kan Post NL niets aandoen. Een klacht indienen is zinloos, want het was niet verzekerd. Dan denk ik: zo lang er zulke stijlloze postbodes zijn die maar gewoon pakketjes ergens afgeven, dan zoek ik voortaan een andere courier.

Bob Schurkjens

Re: Post NL echt drama

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Frankrijk is ook berucht. Zendingen met PostNLverdwijnen of als je geluk hebt komen ze retour wegens "adres onbekend". Ook als dat adres gewoon bestaat en makkelijk via Google Maps is te checken. Het aardige daarbij is dat de pakketbezorging in Frankrijk wordt gedaan door TNT (Postnl) zélf, zodat ze niet La Poste de schuld kunnen geven. Maar dat terzijde.

Was het adres in Spanje landelijk gelegen?

Probeer anders deze eens (Destination: Spain):

http://parcels-uk.tntpost.com/

Navraag zou ik zeker doen. Het formulier daarvoor staat uiteraard niet op de site van PostNL. Want PostNL zit namelijk niet te wachten op "zeurpieten die het vervelend vinden dat hun poststuk is kwijtgemaakt".

Dit is het formulier: http://home.kabelfoon.nl/~japancol/arca ... enland.pdf

Ingevuld en zonder postzegel sturen naar:

PostNL
afd Navragen
Antwoordnummer 60417
8900 KS Leeuwarden

PS. Uiteraard kan dit allemaal niet via internet. We leven immers nog in het jaar 1900.

wwclassics

Ongelezen bericht door wwclassics »

Ook ik heb een ware nachtmerrie gaande met Post.NL en het verzorgen van een pakket over de grens.
Heb antiek opgestuurd naar een ebay klant in de VS. Ingediend, alle formulieren ingevuld, en betaald voor zowel track and trace als Verzekering. Pakket is 2 1/2 weken vertraagd aangekomen, en beschadigd. Een stuk kompleet aan diggelen en dit terwijl ik complimenten kreeg van mijn klant voor mijn zorgvuldig verpakking. Klant heeft meteen meerdere zeer goede foto's gemaakt en opgestuurd. Ik heb de Post. NL hierover aangesproken. Was in behandeling...na 2 weken komen ze nu pas met de eis van een 'Damage Report' uit de VS. en eisen rondom Inkoop en Verkoop facturen-! Damage Report is ter plekke in California aangevraagd bij Post.NL partner USPS maar die verwijzen de klant terug maar Post. NL!
En wat heeft Post.NL ana mijn eigen transactie administratie?
Ik ben een klant van Post.NL in zaken het versturen van een pakket, niet in zaken de inhoud.
IK heb betaald voor verzekering. Heb ook getekend tav de waarde!
ZO traag en zo op om hun klagende klanten te ontmoedigen!!!
Heb intussen een klacht ook ingediend maar ook daarop geen reactie mogen ontvangen, dit ondanks hun toezegging binnen twee dagen daarop terug te komen!
Wat een slechte service!

flepp

Ongelezen bericht door flepp »

Belangrijke post laat ik al niet meer op toesturen haalt ik zelf wel op, post.nl is niet betrouwbaar meer zoals uit verleden.

Gesloten