LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Post NL rembours

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
peter86

Post NL rembours

Ongelezen bericht door peter86 »

Wij hebben onlangs een Rembourszending verstuurd met PostNL. Dat kost 15.83 euro
Echter werd er van het bedrag van 400 euro ook nog 4 euro ingehouden.
Bij navraag bleek dat ze ook nog 1% inhouden van het te innen bedrag. (waarom is me niet duidelijk)
Toen ik zei dat dat niet in hun tarieven vermeld staat, zei men "We kunnen niet alles in de tarieven vermelden, dan wordt het veel te ingewikkeld. U kunt het ergens in onze Algemene voorwaarden terugvinden"
Toen ik vervolgens vroeg of ze dan tenminste een factuur van de 4 euro konden sturen (om de boekhouding kloppend te maken) zei men "Nee, U hebt als consument geen recht op een factuur, veel te lastig, en daarom geven wij hem niet"
Mijn vertrouwen in de post is nu wel tot een dieptepunt gedaald, voor ons nooit meer rembourszendingen.
Kan dat allemaal zo maar?

Mvg,
Peter86

sephora30

Re: Post NL rembours

Ongelezen bericht door sephora30 »

Staat er toch duidelijk bij op de site:

http://www.postnl.nl/voorthuis/pakkette ... alservice/

peter86

Ongelezen bericht door peter86 »

Ze mogen het toch op zijn minst wel in de prijslijsten vermelden. Ze kunnen niet verwachten dat je de hele site door gaat spitten om ontbrekende informatie boven tafel te krijgen. Bovendien lijkt mij een factuur van de ingehouden kosten niet onredelijk...

Mvg,
Peter86

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Je hoeft de hele site niet door te spitten. 1 klik op de homepage en je hebt de pagina.

Gesloten