ejs1964 schreef:In het krantje De Pers stond van de week een stukje dat de consumentenbond het zelfs afraadt.
daar heb je toch geen krantje voor nodig
@ plumber , ik heb ook wel eens dat ik denk wat een raar persoontje en nee niet bij tennis
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
ejs1964 schreef:In het krantje De Pers stond van de week een stukje dat de consumentenbond het zelfs afraadt.
Dat klopt, dat kon ik zelf zeker wel verzinnen, is ook enkel maar een verwijzing naar een artikel wat me opvieltiptoo schreef:ejs1964 schreef:In het krantje De Pers stond van de week een stukje dat de consumentenbond het zelfs afraadt.
daar heb je toch geen krantje voor nodigeffe nadenken en je weet dat het niet klopt.
Vind ik ook.tiptoo schreef: , trouwens ik vind dat tennis best goede antwoorden geeft
dus 191 - 50 = 0 ?Gertoenda schreef:......et bod kwam toen uit op € 191,-!
bij de bank kwam ik erachter dat ik voor ieder cheque € 25,- bankkosten moest betalen dus ik was al € 50,- kwijt
Al met al heb ik dus geen bal over gehoude aan deze deal met post all gold!!
Verder niets tegen u, de persoon zelf hoor! Maar ik vind dit wel een erg naïve en zelfs domme fout om hiermee in zee te gaan. Alleen de de reclame en die kwal met z'n vreemde knauwstem maken het al gladjes en gluiperig, dat moeten meer mensen toch denken lijkt mij.Elenbaas schreef:Ik heb op 10 februari goud opgestuurd naar Postalgold, maar heb nog maar een heel klein deel van het geld ontvangen (minder dan de helft) Naar mijn idee is het de grootste oplichterij die je je maar kunt bedenken. Mijn advies is dan ook nooit je goud opsturen naar Postalgold. Misschien handig eens een uitzending hieraan te besteden.
JohnDoe1 schreef:PostalGold stuurde mij 450 euro, dat was echt fantastisch!
JD volgens mij zijn het oplichtersJohnDoe1 schreef:PostalGold stuurde mij 450 euro, dat was echt fantastisch!
Roshan026 schreef:Zo te zien opereert Palm invest van uit de Gevangennis.