LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Postcode loterij komt afspraak niet na

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
jeroen2403

Postcode loterij komt afspraak niet na

Ongelezen bericht door jeroen2403 »

Postcode loterij zegt in een aan mijn persoonlijk gerichte brief dat ik prijzen heb gewonnen maar geeft ze niet.
Heb ze gesproken maar zeg dat er wat anders mee bedoelt wordt en dat het een algemene brief is.
Maar er staat niet geachte prijswinnaar maar geachte mijnheer Verhoef
Dus is de brief persoonlijk.
Wat kan ik hier aan doen?

Revoked

Re: Postcode loterij komt afspraak niet na

Ongelezen bericht door Revoked »

Snel opzeggen. Dan ben je een echte winnaar.

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Ik win bij de postcode loterij, vrienden loterij, Hema, Lidl, Apple, Horbach, Ikea, Philips, KLM, easyJet, Bosch en nog veel meer.
Ik win nooit.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Als je bij de postcodeloterij wil winnen, moet je eerst verhuizen.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

jeroen2403 schreef:Postcode loterij zegt in een aan mijn persoonlijk gerichte brief dat ik prijzen heb gewonnen maar geeft ze niet.
Heb ze gesproken maar zeg dat er wat anders mee bedoelt wordt en dat het een algemene brief is.
U kunt hier niets aan doen behalve deze brief bij het oud papier gooien.
Als ( :?: ) er al eens prijzen vallen op uw postcode gaat dat niet dmv zo,n zogenaamd persoonlijk briefje :wink:

grun

Ongelezen bericht door grun »

jeroen2403 schreef:Postcode loterij zegt in een aan mijn persoonlijk gerichte brief dat ik prijzen heb gewonnen maar geeft ze niet. Heb ze gesproken maar zeg dat er wat anders mee bedoelt wordt en dat het een algemene brief is. Maar er staat niet geachte prijswinnaar maar geachte mijnheer Verhoef
Dus is de brief persoonlijk. Wat kan ik hier aan doen?
Niks. U weet toch of u wel of niet meedoet en zo ja, met hoeveel loten? Dan is de inleg voor de aankomende loterij van tevoren van uw bankrekening afgeschreven, zo niet dan doet u niet mee.

Zo'n persoonlijke brief met uw naam erop zegt niet zoveel. Dat is een kwestie van een adressenbestand, een computerprogramma en een snelle printer.

sylvesterb

Ongelezen bericht door sylvesterb »

jeroen2403 schreef:Postcode loterij zegt in een aan mijn persoonlijk gerichte brief dat ik prijzen heb gewonnen maar geeft ze niet.
Waarschijnlijk weinig en zonder de brief is er ook vanuit onze kant niets te zeggen hierover. Je kunt het als bijlage uploaden, wel ff je anonimiseren.

Jefdus

Ongelezen bericht door Jefdus »

Je zult wel wat gewonnen hebben. Bij dit soort acties variëren de prijzen van grote geldprijzen tot de eerste trekking met een gratis lot meespelen. 99,99% krijgt natuurlijk het gratis lot. En dat zal TS ongetwijfeld ook gehad hebben als beloning voor het aangaan van een abonnement.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Of je hebt een gratis bekertje ijs gewonnen van Jen & Berry's die je kan ophalen in de supermarkt.

Gesloten