LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PostNL mijn pakket een drama

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Alex400
Berichten: 71
Lid geworden op: 24 feb 2011 09:23

PostNL mijn pakket een drama

Ongelezen bericht door Alex400 »

Ik krijg en verstuur regelmatig pakketjes via PostNL. Wat mij is opgevallen is de kwaliteit van de online applicatie mijn pakket. Ik verstuur/ontvang minimaal 1-2 pakketjes per dag maar eigenlijk klopt de status in deze applicatie nooit. Ik zie pakketjes wel aankomen maar vaak kloppen de data wanneer ze zijn bezorgd niet. Ook als ik pakketjes verstuur en ik volg ze dan klopt de aankomst data/tijd nooit. Ik heb ook al een paar keer een pakketje verstuurd naar China, maar zulke pakketjes worden nooit getraceerd. Sterker nog de bezorgdatum wordt per dag aangepast, terwijl de pakketjes in de status staan: Zending wordt voorbereid door de verzender.

Gelukkig heb ik een bezorger die elke dag de pakketjes wel netjes bezorgd en de meeste pakketjes komen wel aan. Behalve richting China/Hong Kong die komen bijna nooit aan. En zijn dus niet te traceren.

Maar de applicatie mijn pakket is al maanden waardeloos!!! Doe er wat aan POSTNL!!!
Laatst gewijzigd door Alex400 op 20 feb 2013 09:02, 2 keer totaal gewijzigd.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: PostNL mijn pakket een drama

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Sinds 2005 heten ze geen TPG Post meer hoor. Inderdaad dramatisch om dat niet in de gaten te hebben.

Alex400
Berichten: 71
Lid geworden op: 24 feb 2011 09:23

Re: PostNL mijn pakket een drama

Ongelezen bericht door Alex400 »

Bob Schurkjens schreef:Sinds 2005 heten ze geen TPG Post meer hoor. Inderdaad dramatisch om dat niet in de gaten te hebben.
Sorry, direct aangepast, en nu weer ON TOPIC :D

ct de heij
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 feb 2013 17:36

Re: PostNL mijn pakket een drama

Ongelezen bericht door ct de heij »

er zijn genoeg bedrijven zoals tnt express, fedex en vele andere die wel bezorgen in het china, tnt express binnen 1 a 2 dagen

Alex400
Berichten: 71
Lid geworden op: 24 feb 2011 09:23

Re: PostNL mijn pakket een drama

Ongelezen bericht door Alex400 »

En die bedrijven hebben die wel goede track and trace?

vroem
Berichten: 3748
Lid geworden op: 29 jun 2009 13:58

Re: PostNL mijn pakket een drama

Ongelezen bericht door vroem »

als je zoveel problemen ermee hebt snap ik niet dat je nog klant bent daar.

ct de heij
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 feb 2013 17:36

Re: PostNL mijn pakket een drama

Ongelezen bericht door ct de heij »

die hebben inderdaad een goede track en trace.
tnt expres zegt zelfs dat vandaag afgehaald morgen er is in de oosterse landen, volgens de maneger van hun die ik sprak is dat zo omdat zij er dagelijks vliegtuigen op hebben vliegen van uit luik in belgie
Bij mijn werk zijn wij klant van hun en hebben goede ervaringen er mee naar zuid afrika en curaceao

keizerin
Berichten: 47
Lid geworden op: 03 feb 2011 09:39

Re: PostNL mijn pakket een drama

Ongelezen bericht door keizerin »

Het versturen van een pakketje naar het buitenland schijnt zo moeilijk te zijn, dat ik nog maar zelden iets naar mijn zus stuur. Zij woont in Portugal. Ook mijn ouders sturen door het vaak niet aankomen, of halfleeggehaald, nog maar 1 keer per jaar (Kerst) een doos met verrassingen. Mijn broer, die dacht dat het aan het land lag, waar mijn zusje woont, stuurde een pakket naar zijn dochter in Denemarken...wat niet aan kwam. Tja, er zijn misschien wel andere bedrijven, maar daarmee blijft het probleem van niet goed bezorgen van PostNL wel bestaan. Het zou erg fijn zijn als PostNL eens gaat uitzoeken hoe het komt dat pakketten niet aankomen of leeggehaald worden. Want blijven beweren dat het elders gebeurt (afgezien dat ik het niet geloof)kost hun klanten.
Aangezien TS zo veel pakketjes stuurt, neem ik aan dat dit bedrijfsmatig gebeurt. Maar pakketjes voor een particulier verzenden, kunnen ze ook niet goed.

trt
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jan 2015 19:10

Re: PostNL mijn pakket een drama

Ongelezen bericht door trt »

Nog steeds een site die je niet kan vertrouwen. Staat er Vrijdag tussen 10:30 en 12:30 komt het binnen, vervolgens komt het Niet binnen. En staat er Zaterdag tussen 10:30 en 20:00. Erg vervelend als je een vrije dag neemt omdat je een pakketje verwacht.

Gesloten