| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] prijsverhoging van 50% IGLO
prijsverhoging van 50% IGLO
Omdat de spinazie a la creme van IGLO in een nieuwe verpakking zit en van 450 gram naar 500 gram is gegaan. Betaal je voortaan €0 ,95 i.pl.v. € 0,64.
Voor 50 gram meer betaal je 30 cent meer, een prijsverhoging van bijna 50%. IS DIT NORMAAL???
Van mij hoeft het niet in een nieuwe verpakking, maar zo kunnen ze tenminste nog meer winst maken !!
Voor 50 gram meer betaal je 30 cent meer, een prijsverhoging van bijna 50%. IS DIT NORMAAL???
Van mij hoeft het niet in een nieuwe verpakking, maar zo kunnen ze tenminste nog meer winst maken !!
-
Ad Verkaad
Re: prijsverhoging van 50% IGLO
De prijs per kilo stijgt dus met 33,8 %. Inderdaad een behoorlijk forse prijsstijging. Heb je al contact opgenomen met de klantenservice om naar de reden te vragen?
Het beste straf ik dit soort grappen(niet echt grappig) af met het product gewoon nooit meer te kopen.Maar de werkelijkheid is dat bedrijven hiermee wegkomen omdat het toch gekocht word.Geplaatst op 06 Aug 2009 17:32 door Karen3
Omdat de spinazie a la creme van IGLO in een nieuwe verpakking zit en van 450 gram naar 500 gram is gegaan. Betaal je voortaan €0 ,95 i.pl.v. € 0,64.
Naar boven
-
stofzuigertje
Welkom bij Aldi of Lidl,
als je daar alles merkloos gaat kopen ben ik U erg dankbaar, gelijk van die vervelende reclame op TV af.
Ze mogen een nieuwe verpakking maken en sommige landen stellen bepaalde eisen en dus mag het.
Gelijk de prijs aanpassen en dit gebeurde meestal slechts 1x per jaar en dan krijg je dit soort extreme verhogingen!
Vergeet niet dat vele winkels een contract voor vaste prijzen van 1 jaar vragen en dan is de daling of stijging erg groot.
Daarom ben ik voor een verplichting voor prijs per KG of LITER die duidelijk laat zien wat het kost!
Helaas is deze regel nog niet in geheel Europa ingevoerd en dus soms is Brussel te traag.
Dan zou U in de winkel kunnen zien wat de prijs per KG is en dus duidelijker!
als je daar alles merkloos gaat kopen ben ik U erg dankbaar, gelijk van die vervelende reclame op TV af.
Ze mogen een nieuwe verpakking maken en sommige landen stellen bepaalde eisen en dus mag het.
Gelijk de prijs aanpassen en dit gebeurde meestal slechts 1x per jaar en dan krijg je dit soort extreme verhogingen!
Vergeet niet dat vele winkels een contract voor vaste prijzen van 1 jaar vragen en dan is de daling of stijging erg groot.
Daarom ben ik voor een verplichting voor prijs per KG of LITER die duidelijk laat zien wat het kost!
Helaas is deze regel nog niet in geheel Europa ingevoerd en dus soms is Brussel te traag.
Dan zou U in de winkel kunnen zien wat de prijs per KG is en dus duidelijker!
-
Ad Verkaad
De meeste supermarkten (bijv. Bas van der Heijden, AH, Super de Boer) vermelden op de kaartjes die aan de schappen zijn bevestigd de prijs per liter / kilogram. Bij sommige producten levert dat bizarre resultaten op: kijk bijvoorbeeld eens naar de prijs per kilogram van de "verse" kruiden bij AH: van sommige boven de 50 € / kg!
Laatst gewijzigd door Karen3 op 08 aug 2009 22:39, 1 keer totaal gewijzigd.
ik heb inderdaad een reactie bij de klantenservice van iglo gevraagd, Ze zeggen dat het komt doordat de spinazie zoveel in prijs is gestegen?????
Maar dat is flauwekul, bijna alle A-merken zijn van verpakking aan het veranderen en daarmee verhogen ze gelijk de prijzen. Roosvicee cevitan is van 1,05 naar 1,79 verhoogd!!! De vissticks van IGLo zijn van 1,45 naar 1,89 verhoogd!De inhoud is hetzelfde gebleven. Misschien denken ze dat de mensen het niet in de gaten hebben. Maar ik koop ze niet meer!!
Maar dat is flauwekul, bijna alle A-merken zijn van verpakking aan het veranderen en daarmee verhogen ze gelijk de prijzen. Roosvicee cevitan is van 1,05 naar 1,79 verhoogd!!! De vissticks van IGLo zijn van 1,45 naar 1,89 verhoogd!De inhoud is hetzelfde gebleven. Misschien denken ze dat de mensen het niet in de gaten hebben. Maar ik koop ze niet meer!!
ach je kan wel om alles lopen klagen en huilen ,dan koop je gewoon een huismerk of ander merk dat moeilijke gedoe altijd. Eet je geen spinazie koop je verse neem je een pot zoveel keus pppfff
zaai het in je tuin verbouw je hetzelf.
Zet je ook een topic neer als er prijzen dalen want dat gebeurd namelijk ook maargoed dat ziet men dan weer niet
droevig
zaai het in je tuin verbouw je hetzelf.
Zet je ook een topic neer als er prijzen dalen want dat gebeurd namelijk ook maargoed dat ziet men dan weer niet
stofzuigertje, de prijzen per kilo/liter staan al vermeld. Bovendien is de smaak van de spinazie van bv. Aldi wel heel anders (om het maar neutraal te zeggen...) dan die van andere supermarkten en a-merken.