LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met het CAK

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
gtst4ever

Problemen met het CAK

Ongelezen bericht door gtst4ever »

Hoi ik heb tot 11 augustus zorg met verblijf gehad via het gors door omstandigheden ben ik weggegaan en sta ik sinds 13 augustus uitgescheven bij het gors, De eigen bijdrage werd van me uitkering ingehouden het gaat om 116 euro p.m. in september kwam me verbazing dat het CAK weer geld heeft gekregen en dat bleef door tot november ik heb gebeld geschreven en gemaild en niks gehoord en in december hebben ze eindelijk de machtiging ingetrokken bij de desbetrevende uitkering instantie.
Maar ze hebben wel 3 maanden lang 116 euro ingehouden terwijl ik van af augustus bij het gors uitgeschreven was. nu bijna halfjaar later nog geen geld op me rekening van het CAK ze moeten in totaal 348 euro aan me betalen en ik had gebeld en ze zeiden je krijg het geld terug maar we weten niet wanneer en nu wacht ik nog steeds op me geld.
hebben jullie ook dit soort ervaringen of hebben jullie tips voor mij?

johannano

Re: Problemen met het CAK

Ongelezen bericht door johannano »

:roll: Nog steeds hommeles bij het CAK,
AL JAREN. :oops: :oops: :shock: :shock: :evil: :evil:
Nu blijkt dat als ik ergens een paar dagen /zorg met verblijf'heb gehad, ze me rekeningen over maanden erna sturen.
Als het bijna is geregeld, grijpen ze na een jaar daar voor en halen het zelfde geintje uit, STEEDS WEER :twisted: :twisted: :twisted:

VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Ik zou even langs het Juridisch Loket gaan.
Als je van een uitkering leeft is dik €300,- erg veel geld.
JL kan je hopelijk verder helpen.
Veel succes!
Laatst gewijzigd door VioletPrue op 09 dec 2009 10:21, 1 keer totaal gewijzigd.

resp00112469

Ongelezen bericht door resp00112469 »

Gelukkig ben ik dan niet de enige die die problemen heeft met het CAK. Mijn vrouw heeft ernstige hartproblemen gehad en was niet meer in staat om normaal huishoudelijk werk te doen. Op advies met medische verklaring van de cardioloog is huishoudelijke hulp verleend van 2 uur per week.
Inmiddels is mijn vrouw geopereerd en gaat het nu een stuk beter.
Dat is ook gemeld en daarom kregen wij geen hulp meer, dat wil zeggen dat nog 1 uur per 14 dagen mogelijk was. Dat vond ik ook niet nodig, want die werkzaamheden die dan gedaan moeten worden kan ik ook zelf doen.
Dus per 1 Augustus 2008 is de overeenkomst opgezegd en is er dus niemand meer geweest.
De eigen bijdrage was 13 euro per uur, dus 26 euro per keer. Gisteren kreeg ik een brief met openstaande nota's van Maart 2008, dat zou één keer zijn die nog niet is voldaan wat zou kunnen, maar dat moet ik nog uitzoeken.
Wat echter onmogelijk is, is een nota vanaf Maart 2009 tot heden!
Waar dat vandaan komt is mij een groot raadsel, omdat zoals gezegd er sinds Augustus 2008 niemand meer is geweest.

Vr. Gr. Hans.

t.salden

Ongelezen bericht door t.salden »

Mijn zoon zit twee en half jaar via [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] van de GGD Zuidlimburg

bij de schuldhulpverlener VSNP-Nederland in Geleen onder beheer van

[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator].

Deze meneer [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] beloofde dat het allemaal goed kwam, maar volgens

mij wordt het alleen maar erger.

De schulden die mijn zoon Dennis had gemaakt zijn alleen maar verdrie

voudigd doordat [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] volgens mij niet alles betaald heeft.

Wij weten ons geen raad meer wat we nog kunnen doen.

Help ons AUB. Wanhopigge ouders.
[/i][/quote][/url][/b]

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Uit dit topic zijn (gedeeltes van) berichten verwijderd vanwege het noemen van persoonsgegevens en laster.

Gelieve de discussie voort te zetten op een manier die in lijn is met onze gedragsregels.

Gesloten