LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Product na mislukte bezorgpoging retour naar webshop Shein, maar de webshop geeft niet thuis

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
jaccovandenberg

Product na mislukte bezorgpoging retour naar webshop Shein, maar de webshop geeft niet thuis

Ongelezen bericht door jaccovandenberg »

Beste lezer,

Mijn dochter heeft bij internetwinkel Shein twee producten besteld. Op 29 juli stond er iemand van DHL voor de deur. Dit wisten wij niet, nooit een bericht van ontvangen en wij waren dan ook niet thuis.

DHL gebeld en die vertelde dat de bestelde spullen direct naar Shein zijn teruggestuurd en sindsdien voor zijn ze voor ons spoorloos. Shein is voor mij onbereikbaar. Diverse e-mails gestuurd (weet niet of dat het correcte adres is) maar geen reactie. Op de website kan ik geen telefoonnummer en e-maildres vinden.

Heeft ervaring met Shein en tips hoe ik mijn geld terug kan krijgen? Eerst maar eens contact zien te leggen, wie kan mij helpen aan een telefoonnummer en een e-mailadres.

Jacco van den Berg
Laatst gewijzigd door Radar op 31 aug 2020 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel verhelderd, mobiele nummer van de topicstarter verwijderd: mogelijk niet zo wenselijk op een openbaar forum

NeoDutchio

Re: Product na mislukte bezorgpoging retour naar webshop Shein, maar de webshop geeft niet thuis

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Geen idee hoe oud uw dochter is, maar een cursus online bestellen zou een optie kunnen zijn.
Geregistreerd adres op 112 Robinson Road #03-01 Robinson 112 Singapore
Levering aan de vervoerder betekent levering aan de koper en daarna gaat het risico van verlies of beschadiging over op de koper. Elke claim van de Koper met betrekking tot schade tijdens verzending of levering moet rechtstreeks aan de vervoerder worden gericht.
De site lijkt nergens op en de voorwaarden nog minder. Dit is weer een typisch voorbeeld van recht hebben, maar niet zullen krijgen.

Als er met creditcard betaald is zou dat een oplossing kunnen zijn. Anders is het duur leergeld om niet zomaar ergens te gaan bestellen.

omega19

Re: Product na mislukte bezorgpoging retour naar webshop Shein, maar de webshop geeft niet thuis

Ongelezen bericht door omega19 »

misschien zie je meer als ik, maar kan geen e-mail noch telefoonnummer op deze site vinden

Alleen dit op een andere site :
Shein customer Service
Room 19c, Lockhart Commercial Centre 301–307
Lockhart Road, Wan Chai, New Territories
Hong Kong

Client Service
Email: service@shein.com
Telephone: 1–855–626–0096

Brahms

Ongelezen bericht door Brahms »

Hoop dat de schade niet te groot is, het geld zie je waarschijnlijk nooit meer terug. Voortaan gewoon in een Nederlandse stenen winkel kopen, is ook beter voor onze eigen economie.

Gesloten