LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Proef Abonnement op de Telegraaf

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Heidy

Proef Abonnement op de Telegraaf

Ongelezen bericht door Heidy »

Ik heb een proefabonnement genomen op de telegraaf.
Nu is hij al 3 dagen niet gekomen nl. maandag, dinsdag en vandaag (donderdag). Gisteren waren 3 pagina`s gescheurd.
Ik bel steeds op en dan wordt er gezegt dat de krant wordt nabezorgt.
Vandaag niet gebeurt. :evil: :evil:
Een klacht indienen helpt dus ook niet. Ze zegen voor elke dag dat u geen krant gehad heeft wordt u abonnement verlengt.

Gast

Re: Proef Abonnement op de Telegraaf

Ongelezen bericht door Gast »

dan moet je blijven bellen, want de Telegraaff komt heus wel zijn verplichtingen na.
misschien word de krant wel uit je brievenbus gejat, daar kunnen zij niks aan doen.

Gast

Heidy loopt jullie zaak nu al een beetje van Hans Anders.

Gast

[quo Geplaatst op 24 Jun 2004 16:15 door Gast

--------------------------------------------------------------------------------

misschien word de krant wel uit je brievenbus gejat, daar kunnen zij niks aan doen.
te]

Als de bezorger doet waarvoor hij is ingehuurd, dat wil zeggen de krant geheel ( hoe moeilijk soms ook ) in de bus doet, dan kan hij niet gejat worden. Als de bezorger verzaakt dan is De Telegraaf verantwoordelijk.[/quote]

hoffie

Ongelezen bericht door hoffie »

ohhh jee gast wil vast de telegraaf niet

Gast

De Telegraaf is toch een k.tkrant.....net als de Volkskrant overigens, maar dat was al bekend....

nadine

Ongelezen bericht door nadine »

Ik heb nu al een tijdje de telegraaf. Prima bezorging! Geen reden tot klagen. Voorheen heb ik een regionale krant gehad, maar deze liep altijd achter met het nieuws!

Gesloten