LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] publi force

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
mari vlijmen

publi force

Ongelezen bericht door mari vlijmen »

Publi force, daar had ik nog nooit van gehoord, tot vandaag, toen vielen er 2 exemplaren van het tijdschrift camera en computer op de mat ??
Op zoek naar een telefoonnummer heb ik een blad geopend en vervolgens het aangegeven 0900 nummer gebeld. Om 10 minuten over half vier heb ik gebeld en tot en met 5 uur heb ik in de wacht gehangen a 0,15 eurocent per minuut.
Tijdens deze wachttijd heb ik een mail gestuurd aan het door de mechanische mevrouw aangegeven mail adres, maar die mail kon niet worden bezorgd ??, dan maar een mail naar de redactie met de vriendelijke vraag of mij een levend persoon te woord zou willen staan, en daarnaast heb ik ook nog een mail gestuurd naar een adres dat op hun site staat, met daaronder de slogan dat ze voor een correcte afhandeling zorgen. Geen reacties tot nu toe. Wel is mij om 5 uur medegedeeld dat het kantoor is gesloten en dat men dus de verbinding ging verbreken. En ik belde alleen maar om te vragen waarom ik 2 exemplaren ontvangen heb van het blad terwijl ik daar helemaal niet om heb gevraagd. Hoezo correcte afhandeling.

MAXIEM

Re: publi force

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Gesloten