Zeer raar verhaal dat ik allemaal prijzen gewonnen zou hebben

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Dat eerste is onzin, dat register bestaat pas sinds 1 oktober, en er is een overgangstermijn van 6 weken, dus vanaf 16 november zou je daar effect van kunnen hebben.Ik ben zelf al ongeveer een jaar bij het bel me niet register bekend. Vreemd hoe deze gasten dan aan je nummer komen.
ja, dat weet ik, alleen werkt het niet helemaal op dezelfde manier. Ben ook al jaren daar geregistreerd.emonk schreef:@bodejosm43
Het belmeniet register werd al jaren voorafgegaan door infofilter.nl
Ook ik kreeg net zo'n telefoontje. Ik heb het vermoeden dat hier gewoon gebruik gemaakt wordt van een sprekende computer. Toen ik niet reageerde op de vraag 'zit u goed' kwam de opmerking ' oh ik zie dat ik me heb vergist in het telefoonnummer'. Ik heb daarna opgehangen en meteen een melding gedaan bij consuwijzer. Ik sta tenslotte met al onze nummers ingeschreven bij het bel-me-niet-register.aelise schreef:Vanmorgen, paasmaandag 5 maart 2010, telefoontje van de zwitserse consumentenbond in Zürich. Je weet meteen dat het foute boel is:
"Wat is precies uw naam?"
"Gaat u geen moer aan."
"Goed. Zit u goed?"
Toen heb ik maar opgehangen.
Ik zie nu dat dit al jaren bezig is. Die schurken doen dat toch niet voor niets. Ze zullen af en toe wel scoren, maar ik heb nooit gehoord van mensen die er op deze wijze in getrapt zijn.