LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Radar op Maandag?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
J. Deltoer

Re: Radar op Maandag?

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

U laat eerder zien dat u de posts van uw medereaguurders niet gelezen heeft. Dat valt me dus tegen.
Moneyman schreef:
31 mar 2022 09:55
...Maar blijkbaar is dat teveel gevraagd voor je.
Zoals ik al aangaf, aan uw intelligentieniveau kan ik niet tippen, weinigen hier, misschien the lady...

scontra

Ongelezen bericht door scontra »

J. Deltoer schreef:
31 mar 2022 10:50
U laat eerder zien dat u de posts van uw medereaguurders niet gelezen heeft. Dat valt me dus tegen.
Moneyman schreef:
31 mar 2022 09:55
...Maar blijkbaar is dat teveel gevraagd voor je.
Zoals ik al aangaf, aan uw intelligentieniveau kan ik niet tippen, weinigen hier, misschien the lady...
U doet u zelf en anderen hiermee duidelijk tekort.
Plaats nooit iemand op een voetstuk, hij/zij zou daar zomaar eens vanaf kunnen vallen en dat zou u niet willen naar ik aanneem.

Jablan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jablan »

J. Deltoer schreef:
31 mar 2022 09:45
Jullie zijn inderdaad zo goed dat het kijken naar dit soort programma's pure tijdverspilling is. Ik adviseer jullie dan ook niet meer te kijken. Maar een veel grotere groep dan jullie, de groep die wat minder hoogintellectueel is, en daar schaar ik mezelf ook onder, steekt nog wel eens wat op van deze programma's. Kijken kan voorkomen voor sommigen van hen dat ze in Whatsapp fraude e.d. trappen. Maar jullie zal het uiteraard nooit kunnen gebeuren.
Heerlijk, die vooroordelen.

Wat ik zeg: Het kan zoveel beter. Dan is het nog steeds een praktisch programma, waar je soms wat van opsteekt, soms om glimlacht en soms verrast bent over de smoezen van de bedrijven of de naïviteit van de klanten.

Nevyn

Ongelezen bericht door Nevyn »

Ik kijk deze programma's tegenwoordig altijd terug.
Kan hele stukken doorspoelen en heb nog niks gemist
De bedrijven waar het omgaat komen niet meer aan tafel, maar er staat altijd wel een kamerlid te springen om een paar minuten aandacht.

Gesloten