LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Radar+ / Radarplus

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
VioletPrue

Re: Radar+ / Radarplus

Ongelezen bericht door VioletPrue »

electomonteur schreef:ze zouden hier toch reageren

hebben ze ook nog niet gedaan

als mede niet gereageerd op het versturen van naf een no replay adres
is weer in strijd met de opta regels
Dat is op de 11e rond kwart voor vijf gepost.
Jij post dit op de 12e om half tien.
Je verwacht serieus dat er binnen 17 uur, waarvan 2,5 werkuren, gereageerd wordt?
Geduld is een schone zaak beste man.
Niet zo negatief gelijk.
Verwacht u van de Belastingdienst bijvoorbeeld ook binnen 2,5 uur een goed, sluitend antwoord?
Nee toch?

john8472

Ongelezen bericht door john8472 »

MAXIEM schreef:@@@

Zo te zien reageert RADAR professioneel op deze "vergissing" en dat is wel een compliment waard.

Maxiem/ReadAC.
Ik vind het niet echt professioneel, ik zou verwachten dat ze mij een mail sturen waarin ze de fout aangeven. Op dit moment heb ik nog geen mail ontvangen met de melding dat het een fout betrof. Terwijl ze blijkbaar daar wel van op de hoogte zijn.

john8472

Ongelezen bericht door john8472 »

vogels schreef:Alle naw-gegevens worden ingevuld in een totaal onbeveiligde omgeving. Zelfs je bankrek.nr.!

Ik zou het niet in mijn hoofd halen mijn gegevens op deze manier te verstrekken.

Alle sites van de publieke omroepen zijn zeer slecht beveiligd en waren recent dan ook nog gehackt.

Schandalig dat een consumentenprogramma/omroep zo omgaat met privacy gevoelige informatie.
Hmm zie nu inderdaad dat het geen https is maar gewoon http. Dat is al zeer slecht voor elke willekeurige site, maar helemaal voor een site die het consumenten belang voorop zet.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Misschien dat men zich nu gaat realiseren dat Radar er helemaal niet is voor de consumenent maar voor de eer en glorie van de presentatrice die het volstrekt normaal vindt om voor het presenteren van een TV programma 2x de Balkenende norm te ontvangen. De inhoud van het programma wordt voorbereid door mensen die gewoon een omroep-CAO salaris ontvangen. Als de betreffende persoon daarnaast ook nog commercieele activiteiten in de vorm van een tijdschrift gaat exploiteren (inc. 0900 nummer) lijkt het me wel duidelijk hoe de prioriteiten liggen.

Gesloten