Ik heb een aanmaning gekregen van Readers Digest over een factuur die al een half jaar geleden betaald is. Het lijkt of ze proberen dubbel te vangen (want als de aanmaning terecht zou zijn, hadden ze hem al máánden geleden kunnen sturen). Ze dreigen met incasso als ik niet binnen 2 weken betaal. Ik ben dat uiteraard niet van plan (heb zojuist nog even de afschriften gecheckt of het naar de juiste bankrekening is overgeschreven, en met het correcte betalingskenmerk).
Zijn er meer mensen die van dit bedrijf een onterechte aanmaning hebben ontvangen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Readers Digest stuurt onterechte aanmaningen
Re: Readers Digest stuurt onterechte aanmaningen
Stuur de datum waarop je betaald hebt.
Wel acceptgiro code gebruikt, want alleen bedrag betalen geeft problemen en dan blijft het staan en zonder acceptgiro code betalen is vragen om problemen...!
Dus heb je betaald met of zonder de gegevens die nodig waren?
Zonder klant nummer of factuur nummer heb ik als bedrijf ook een probleem dus altijd de gevraagde gegevens invullen.
Wel acceptgiro code gebruikt, want alleen bedrag betalen geeft problemen en dan blijft het staan en zonder acceptgiro code betalen is vragen om problemen...!
Dus heb je betaald met of zonder de gegevens die nodig waren?
Zonder klant nummer of factuur nummer heb ik als bedrijf ook een probleem dus altijd de gevraagde gegevens invullen.
Re: Readers Digest stuurt onterechte aanmaningen
@stofzuigertje
Ik heb betaald met het correcte betalingskenmerk (dat is de naam van de acceptgiro code)
Ik heb betaald met het correcte betalingskenmerk (dat is de naam van de acceptgiro code)
Re: Readers Digest stuurt onterechte aanmaningen
En heb je dit betaalbewijs ook aan Reader's Digest gestuurd?