LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Readers Digest stuurt onterechte aanmaningen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
André6037
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 okt 2008 22:19

Readers Digest stuurt onterechte aanmaningen

Ongelezen bericht door André6037 »

Ik heb een aanmaning gekregen van Readers Digest over een factuur die al een half jaar geleden betaald is. Het lijkt of ze proberen dubbel te vangen (want als de aanmaning terecht zou zijn, hadden ze hem al máánden geleden kunnen sturen). Ze dreigen met incasso als ik niet binnen 2 weken betaal. Ik ben dat uiteraard niet van plan (heb zojuist nog even de afschriften gecheckt of het naar de juiste bankrekening is overgeschreven, en met het correcte betalingskenmerk).

Zijn er meer mensen die van dit bedrijf een onterechte aanmaning hebben ontvangen?

stofzuigertje

Re: Readers Digest stuurt onterechte aanmaningen

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Stuur de datum waarop je betaald hebt.
Wel acceptgiro code gebruikt, want alleen bedrag betalen geeft problemen en dan blijft het staan en zonder acceptgiro code betalen is vragen om problemen...!


Dus heb je betaald met of zonder de gegevens die nodig waren?
Zonder klant nummer of factuur nummer heb ik als bedrijf ook een probleem dus altijd de gevraagde gegevens invullen.

André6037
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 okt 2008 22:19

Re: Readers Digest stuurt onterechte aanmaningen

Ongelezen bericht door André6037 »

@stofzuigertje
Ik heb betaald met het correcte betalingskenmerk (dat is de naam van de acceptgiro code)

kuklos
Berichten: 10132
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Readers Digest stuurt onterechte aanmaningen

Ongelezen bericht door kuklos »

En heb je dit betaalbewijs ook aan Reader's Digest gestuurd?

Gesloten