Mijne heren,
ik zou het op prijs stellen indien u die verzekeringen eens onder de loep wilt nemen.
Ik was bij Unive verzekerd voor rechtsbijstand, in drie jaar tijd dat ik die verzekering had heb ik twee maal aanspraak gemaakt : èèn keer in verband met een geschil dat ik had met een stucadoor die mij een veel te hoog bedrag in rekening bracht - ze wilden dat niet in behandeling nemen omdat ik zelf al actie had ondernomen ! Je probeer toch eerst zelf op te lossen voordat je hen in schakel ? Ze deden niets voor mij dus heb ik de gehel nota betaald. Onderlaatst heb ik advies gevraagd in verband met een concurentiebeding, ofdat de periode van vijf jaar te verminderen was en of dat ik andere werkzaamheden zijdelings van dat vak mocht doen. Hun antwoord .... ze deden niets voor mij om dat ik geen privèpersoon was en dat mijn vraag voortvloeide uit een vroeger aangegaande verplichting. Ze waren niet te vermurven terwijl ik wèl een privè-persoon ben geen werkgever en geen werknemer.
Ik zou het op prijs stellen dat u dit onderwerp eens wilt behandelen om zodoende mensen te waarschuwen dat een rechtskundige bijstandverzekering heel veel uitsluitingen heeft en uiteindelijk maar doet waar ze zelf zin in hebben terwijl je een fikse jaarlijkse premie betaal !
Overigens wil ik beslist niet met naam en toenaam vernoemd worden indien u dit onderwerp in uw uitzending gebruikt
Ik heb mijn rechtskundige bijstandverzekering bij de Unive inmiddels opgezegd en premierestitutie aangevraagd en ga nu naar een rechtskundige hier in onze stad.
Ik hoop dat u hier iets aan heeft, in ieder geval wel een waarschuwing aan hen die een dergelijke verzekering afsluiten .
Groetend,
Bart C.N.de Groot[/b]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] RECHTSKUNDIGE BIJSTANDVERZEKERING
Re: RECHTSKUNDIGE BIJSTANDVERZEKERING
Overigens wil ik beslist niet met naam en toenaam vernoemd worden indien u dit onderwerp in uw uitzending gebruikt
Groetend, Bart C.N.de Groot
Re: RECHTSKUNDIGE BIJSTANDVERZEKERING
Geachte heer Bart C.N. de Groot: uw privacy zal 100 procent worden gewaarborgd.
Het grappige is dat u de rubriek diversen wel weet te vinden, maar een subforum over het onderwerp dat u opent (verzekeringen), is kennelijk teveel moeite.
Het grappige is dat u de rubriek diversen wel weet te vinden, maar een subforum over het onderwerp dat u opent (verzekeringen), is kennelijk teveel moeite.