LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] reparatie scoot-mobiel door Welzorg

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Ballefrutter

reparatie scoot-mobiel door Welzorg

Ongelezen bericht door Ballefrutter »

OP 8 mei is mijn scoot-mobiel stuk gegaan. Op 9 mei hebben ze hem meegenomen omdat hij thuis niet te maken was. Na diverse keren gebeld te hebben krijg ik op 15 mei een vervangende scoot-mobiel, de mijne was nog niet gemaakt. Op 17 mei doet deze vervangende scoot-mobiel die al erg oud was het ook niet meer en omdat hij zo oud was kon hij ook niet gemaakt worden. Al met Al zit ik nu al 11 dagen aan huis gekluisterd. Waar kun je naar toe om je recht te halen. :oops:

pepie

Re: reparatie scoot-mobiel door Welzorg

Ongelezen bericht door pepie »

Hoi, als een reparatie zo lang duurt en je ook geen vervangende scootmobiel hebt gekregen dan zou ik contact opnemen met de afdeling wvg/wmo van je gemeente. Zij hebben namelijk afspraken met de leverancier hoe reparaties adequaat uitgevoerd dienen te worden. Dus als je er met welzorg niet uitkomt neem contact op met de gemeente. Ik moet zeggen dat mijn ervaring met Welzorg overwegend positief is, ik heb bijna altijd gelijk of binnen een dag een een vervangende scootmobiel gehad, de keren dat dat niet lukte omdat er geen vervangende scootmobiel vrij was is er altijd redelijk overleg geweest met de monteur en zijn we er samen uit gekomen.
Met vriendelijke groet

Petra

Gesloten