LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] RTL weg
Re: RTL weg
Ik ben itakker, en dat jij spagettie niet te vreten vindt, is niemand zijn probleem. Ik ben ook blij dat wij hier in TWENTE geen rai uno hebben want dat is een k*t zender waar vrouwen zonder tong rond lopen. Dus veel sucses in limburg. Ik ga nu weer rtl+ kijken. Doei
voor mij zit er een steekje los bij mino.
misschien wel tien want ik snap er niets van
wat hij nu weer l.lt
misschien wel tien want ik snap er niets van
wat hij nu weer l.lt
VOLGENS mij heeft mino een steekje los...... Ja dat klopt en het steekt ook zo erg. en weetje een limburger is een belg die slecht duits spreekt
mino
mino
Beste gast,
Wij Limburgers zouden heel graag de duitse grens over gesodemieterd worden,dan waren wij veel beter af ook financieel.
Maar helaas, de Nederlandse regering,of beter nog die Hollanders willen dat niet want dan gaat de kennis bij jullie verloren.
Wij Limburgers moeten voor ontwikkelingshulp blijven zorgen in de rest van het land daar u anders helemaal ten onder gaat.
Helaas voor u ,maar wij zijn nu eenmaal de provincie met het hoogste rendement in Nederland,en helaas zijn wij de landgenoten met de meeste kennis en ontwikkeling en het grootste doorzettingsvermogen.
Als wij Duits waren kon u met een gerust hart zeggen ,ik ga in het buitenland op vakantie.
Gaan wij weg ,dan gaat u financieel ten onder. helaas voor u.................
Wij Limburgers zouden heel graag de duitse grens over gesodemieterd worden,dan waren wij veel beter af ook financieel.
Maar helaas, de Nederlandse regering,of beter nog die Hollanders willen dat niet want dan gaat de kennis bij jullie verloren.
Wij Limburgers moeten voor ontwikkelingshulp blijven zorgen in de rest van het land daar u anders helemaal ten onder gaat.
Helaas voor u ,maar wij zijn nu eenmaal de provincie met het hoogste rendement in Nederland,en helaas zijn wij de landgenoten met de meeste kennis en ontwikkeling en het grootste doorzettingsvermogen.
Als wij Duits waren kon u met een gerust hart zeggen ,ik ga in het buitenland op vakantie.
Gaan wij weg ,dan gaat u financieel ten onder. helaas voor u.................
Wegens chatgedrag is dit onderwerp gesloten.
TROS Radar Internetredactie
TROS Radar Internetredactie