Ik wil toch even kwijt dat ik mijn partner gevonden heb via relatiebemiddelingsbureau Samen Verder en wij zijn zielsgelukkig!
Dit is een kleiner bureau met een prettige persoonlijke benadering.
Als je belt krijg je altijd iemand te spreken en er wordt altijd tijd voor je gemaakt, de mevrouw die wij beide altijd spraken leidt dit bureau voor ons gevoel met haar hart.
In totaal heb ik 6 voorstellen gehad en dat waren allemaal leuke mannen die goed bij mijn profiel en wensen pasten. Bij de 6e was het raak en we gaan deze zomer trouwen.
Als ik de bedragen van andere bureaus zie dan is dit bureau in vergelijking met anderen goedkoop, voor 1 jaar betaal je 500 EUR en soms ook minder. Je hebt dan recht op 4 voorstellen maar ik heb er in totaal 6 gehad en bij mijn aanstaande was het bij de 2e raak. En er wordt ook niet moeilijk gedaan als je iets langer ingeschreven.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Samen Verder Bedankt!
-
Re: Samen Verder Bedankt!
Met dit bureau heb ik ook goeie ervaringen.
Je ziet en hoort weinig over dit bureau, vooral qua marketing. daarom is het denk ik ook zo goedkoop, zij hebben geen torenhoge marketingkosten die weer op de klant verhaalt moeten worden.
Lotte
Je ziet en hoort weinig over dit bureau, vooral qua marketing. daarom is het denk ik ook zo goedkoop, zij hebben geen torenhoge marketingkosten die weer op de klant verhaalt moeten worden.
Lotte